کارشناس فوتبال اروپا که برای تمامی بازی‌های جام جهانی به قطر سفر کرده است، گفت: همه چیز در قطر عالی است و ایران به عنوان یکی از همسایگان این کشور باید بهترین استفاده را ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی استرالیا موفق شد با پیروزی برابر فرانسه راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان 2023 شود.
تنیسور شماره یک آلمان برای صعود به فینال تورنمنت هامبورگ برابر حریفی از فرانسه قرار می‌گیرد.
تیم ملی والیبال ایران برای یازدهمین بار در طول تاریخ برابر فرانسه به میدان می‌رود و برای کسب دومین پیروزی مقابل این تیم که در جایگاه پنجم رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار دارد، تلاش خواهد کرد، اما شکست قهرمان المپیک کار آسانی نیست.
تیم ملی نصف و نیمه والیبال ایران در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها در گام نخست به مصاف فرانسه قهرمان المپیک می‌رود.
اولین بانوی مدال‌آور تاریخ دوومیدانی در پارالمپیک توکیو گفت: بعد از کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو اکنون بزرگترین آرزویم شکستن رکورد جهان در پرتاب نیزه و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه است.
النصر خط میانی خود، به دنبال استخدام سکو فوفانا، کاپیتان تیم لانس فرانسه است.
تولوز، قهرمان جام حذفی فرانسه، ممکن است به یک دلیل عجیب از رقابت‌های لیگ اروپای فصل بعد حذف شود.
پی‌اس‌جی در چند فصل اخیر کار راحتی در بازی‌های خود مقابل استراسبورگ نداشته است.
در صورت صعود میلان به چمپیونزلیگ فصل آینده سهمیه لیگ اروپای تولوز از دست خواهد رفت.
بدون شک لنز، شگفتی‌سازترین تیم این هفته فوتبال اروپا است.
آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه، از رفتارهای اعضای تیم ملی آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر بسیار ناراحت است.
ناصر الخلیفی دوست دارد امشب فرانسه به خاطر امباپه قهرمان جهان شود ولی به خاطر لیونل مسی از قهرمانی آرژانتین نیز خوشحال خواهد شد. او می گوید کاش جام به هر دو بازیکن می رسید.
دو ستاره تیم های ملی فوتبال فرانسه و آرژانتین علاوه بر تلاش برای قهرمان کردن تیم خود، به دنبال یک افتخار شخصی هم هستند.
از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: مدال‌داران ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با اعزام به تورنمنت خارجی در اسفند، وارد چرخه انتخابی تیم ملی می‌شوند.
توپ مخصوص نیمه نهایی و فینال جام جهانی سوژه عکاس اختصاصی “ورزش سه” در تمرین فرانسه بوده است.
هوگو لوریس پس از تبدیل شدن به رکورددار پوشیدن لباس فرانسه، تنها دو مسابقه با دو قهرمانی متوالی در جام جهانی فاصله دارد.
انتظار می‌رود هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فرانسه خود را به ترکیب مدافع عنوان قهرمانی که یکشنبه به مصاف لهستان می‌رود تحمیل کند.
تیم ملی دانمارک با دو مهاجم جدید به مصاف فرانسه می‌رود.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
مربی تیم ملی پارادوچرخه سواری از اعزام دو دوچرخه سوار به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه در رشته پیست خبر داد و گفت: در صورت صدور مجوز از سوی شورای برون مرزی این دوچرخه سوار اواخر مهر عازم این رقابتها می‌شوند.
فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟
تا کنون تیم‌های لهستان، اسلوونی، ایتالیا، فرانسه، آمریکا و اوکراین صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی قطعی شده است و دو تیم دیگر در دیدار‌های امشب مشخص می‌شوند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید فرانسه شانس اول قهرمانی در جام جهانی قطر است و برزیل بعد از فرانسوی‌ها بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ