ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: یکی از بهترین بازی‌هایمان را مقابل ایتالیا انجام دادیم . هم‌قسم شده بودیم، هم مدال جام جهانی را به دست آوریم و هم انتقام المپیک را بگیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس با بیان این که این چه میزبانی در هفته اول لیگ برتر است، گفت: تصمیم گرفتیم دیگر در آزادی بازی نکنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شرایطی که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برای این تیم رقم خورده است، گفت: سه مهاجم از دست دادیم اما فقط یک نفر گرفتیم که خوب نیست.
گل‌محمد از زندان به شعبه یکم منتقل شد و در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: من و احمد هر دو کارگر ساختمانی بودیم. او در ایران کسی را نداشت و با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم تا آن اتفاق شوم افتاد و من هم تصمیم به انتقام گرفتم. اما حالا پشیمــانم باید او را تحویل قانون می‌دادم.
صفحه رسمی باشگاه اینتر میامی در شبکه های اجتماعی با انتشار یک ویدیو برای رسانه‌هایی که انتقال مسی به MLS را بعید می دانستند کری خواند.
من مقتول را نمی‌شناختم. اما قبلا شنیده بودم که معاون بانک برادری روحانی دارد. برای همین وقتی با معاون بانک درگیر شده بودم و مقتول وارد بانک شد، تصور کردم که وی همان برادر روحانی معاون بانک است. از طرفی آنقدر عصبانی بودم که کنترلم را از دست دادم و به تصور خودم تصمیم گرفتم با قتل برادر معاون بانک از او انتقام بگیرم.
محمدحسین کریم زاده بازیکن مس رفسنجان می گوید این تیم عادت به وقت کشی ندارد.
حمیدرضا علیمی، مداح معروف در توئیترش از حامیان دولت انتقاد کرد و نوشت: عین همین مشکلات زمان دولت‌قبلی هم بود.
حمیدرضا علیمی، مداح معروف در توئیترش از حامیان دولت انتقاد کرد و نوشت: عین همین مشکلات زمان دولت‌قبلی هم بود.
حمیدرضا علیمی، مداح معروف در توئیترش از حامیان دولت انتقاد کرد و نوشت: عین همین مشکلات زمان دولت‌قبلی هم بود.
متهم گفت: می‌خواستم از آن‌ها انتقام بگیرم. باید حقم را می‌گرفتم. آن‌ها به من پول نمی‌دادند. هربار که شیشه مصرف می‌کردم صدا‌هایی در سرم می‌شنیدم که می‌گفت از پدر و مادرت انتقام بگیر.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتارهایی که علیه تیمش صورت می گیرد گفت: این تیم مردم است و هیچکس نمی تواند در مورد رفتن یا ماندن من تصمیم بگیرد.
ستاره تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: می‌خواستیم انتقام بازی رفت را بگیریم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.
کریستین رومرو، مدافع فرانسوی، دلیل خوشحالی عجیبش جلوی صورت کیلیان امباپه را فاش کرد.
حفیظ می‌گوید: من عاشق دختری از طایفه مقتول شده بودم. او هم به من علاقه‌مند بود و می‌خواستیم با هم ازدواج کنیم. اما زمانی که گل‌محمد از ماجرا با‌خبر شد، از آنجا که خانواده دختر را می‌شناخت، کاری کرد که با این ازدواج مخالفت کنند. وقتی ازدواجم به‌هم خورد، کینه گل‌محمد را به دل گرفتم و مصمم شدم از او انتقام بگیرم.
متهم جوان گفت: با تهدید اسلحه همسر سابقم، مادر و خواهرش و پسرم را داخل اتاق حبس کردم. می‌خواستم همسر و پسرم را به قتل برسانم و بعد خودکشی کنم، اما زمانی که پلیس وارد شد و آن‌ها را نجات داد، تصمیم گرفتم با کشتن خودم جلوی چشم همسر سابقم از او انتقام بگیرم که موفق نشدم و پس از حدود یک ساعت بازداشت شدم.
در برزیل هنوز حذف از جام جهانی را باور ندارند و تیته را مقصر اصلی ناکامی بزرگ برابر کرواسی در یک چهارم نهایی می دانند.
زن جوان گرچه در تحقیقات اولیه مدعی بود در این سرقت نقشی ندارد، اما در نهایت راز سرقت را برملا کرد: پدر شوهر و مادر شوهرم عامل تمام بدبختی‌های من هستند. هر بار که شوهرم به خانه آن‌ها می‌رفت و برمی‌گشت، بهانه‌گیری‌هایش شروع می‌شد. آن‌ها شوهرم را جادو می‌کردند و او را به جان من می‌انداختند. همین موضوع کینه آن‌ها را به دل من انداخت و تصمیم گرفتم از پدر و مادر همسرم انتقام بگیرم.
دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره کنار گذاشتن شهرخودرو از جدول لیگ آزادگان و سرنوشت مشابه تیم‌های مشهدی صحبت کرد.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون چندین بار تصمیم به تفکیک و ادغام وزارتخانه‌ها گرفتیم که فایده‌ای ندارد و فقط مردم را معطل می‌کند.
من چه کاری می‌کردم؟! رفتم و آنجا که گل زده بودم را بوسیدم. کار بدی کردم؟! این بهترین خاطره‌ام بوده. آنجا من انتقام مادرم را گرفتم.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: انتقام شکست سال گذشته مقابل عربستانی‌ها را گرفتیم.
وزیر ورزش گفت: وقتی در رسانه ملی از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس صحبت کردیم برخی از مدیران ورزشی از این صحبت‌ها انتقاد کردند و گفتند که این امر شدنی نیست ولی توانستیم این مهم را انجام دهیم.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ