سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باز هم می گویم عنایتی یکی از بهترین مربیان آینده فوتبال ایران می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصور قنبرزاده می‌گوید 60 درصد درآمد باشگاهی فوتبال ایران باید از حق پخش تلویزیونی باشد.
احمد نوراللهی و الوحده روز جمعه باید کار خود را در تورنمنت باشگاه‌های عربی آغاز کنند.
وحید کاظمی معتقد است باید برای باشگاه‌ها فرهنگ‌سازی شود تا هجمه کمتری به داوران وارد شود.
رئیس کمیته نقل و انتقالات اعلام کرد سقف بودجه باشگاه‌ها باید پیش از ثبت قرارداد بازیکنان به ثبت برسد.
رضا عنایتی می‌گوید سعی کرده برنامه تیم امید را طبق فیفادی بچیند و به تعامل باشگاه‌ها برای نتیجه‌گیری نیاز دارد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره پرداخت حق پخش به باشگاه‌ها ارائه داد‌.
آیتم‌های دیگری از جمله دراختیارداشتن بازیکنان یا سطح تأثیرگذاری و میزان رشد در سال‌های اخیر هم باید ارزیابی شود. وقتی چنین باشد، پای باشگاه‌های ایرانی هم به میان می‌آید و آن‌ها در جمع بهترین‌های آسیا قرار می‌گیرند. این شاخصه‌ها دقیقا مواردی است که مورد تحقیق برای مرجع آماری موثق «اوپتا پاور» شده است تا از این حیث به معرفی ۱۰ تیم برتر باشگاهی در آسیا بپردازد. به طرز ناباورانه‌ای، در این تحقیق سه تیم ایرانی در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گرفته‌اند: پرسپولیس، استقلال و سپاهان.
سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد باشگاه‌ها باید بازیکنان امید خود را در اختیار تیم المپیک قرار بدهند.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: به واسطه تحریم‌ها، نه فدراسیون فوتبال و نه باشگاه‌ها نمی‌توانند به هیچ شکلی، مبلغی را از فیفا و AFC دریافت کنند
رئیس فدراسیون هندبال با مثبت ارزیابی کردن سطح رقابت‌های لیگ برتر ابراز امیدواری کرد ایران با حضور این دو تیم شاهد میزبانی خوبی از ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشد.
لوچانو اسپالتی فاش کرد، به ناپولی گفته در تابستان می‌رود، اما «باشگاه باید این را اعلام کند، نه من. من پیشنهاد افزایش دستمزد را رد نکردم، من از سایر باشگاه‌ها پیشنهاد ندارم، همه این‌ها غلط است.»
برد مقابل عراق می‌توانست سکوی پرتاب ستاره‌های تیم جوانان به باشگاه‌های اروپایی باشد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، باید قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شود تا بتواند با خیال راحت به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد به‌طور جدی پیگیر پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها است.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: متاسفانه باشگاه‌های ضعیف ما فکر می‌کنند همان سال اول دوم باید قهرمان لیگ شوند، اما باید اولویت باشگاه‌ها بازیکن‌سازی باشد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است برگزاری رقابتهای جام باشگاه‌های جهان از بسیاری جهات به سود کشتی ماست و باید با نگاه مثبت به آن نگریست.
آرمان قاسمی، مدافع تیم ذوب آهن، از مذاکره برخی از باشگاه‌ها با بازیکنان تحت قرارداد انتقاد کرد.
بعد از حضور تیم منتخب کشتی آزاد ایران در لیگ پادوبنی، باید دید حاجی‌مراد گاتسالوف همراه با کشتی‌گیرانش در قالب تیمی باشگاهی در مسابقات باشگاه‌های جهان شرکت خواهد کرد؟
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان باید با کلکسیونی از بهترین‌ها روبرو شویم.
زنگ آغاز سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در حالی با حضور شش تیم امروز به صدا درآمد که به نظر می رسد قهرمان را باید در بین یکی از دو تیم پرستاره حاضر در این رقابتها جستجو کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه گاهی از موارد تأثیرپذیری جوانان در باشگاه‌ها و در ارتباط با مربی نسبت به مدارس بیشتر است، گفت: متأسفانه آن طور که باید برنامه مناسب در عرصه اقامه نماز در سازمان ورزش وجود ندارد.
مدیرعامل تراکتور در لابه لای صحبت‌های خود با فوتبال برتر یک مساله مهم را افشا کرد؛ دستور به باشگاه‌ها برای خرید تابلوی تبلیغاتی دیجیتال.
فیرپلی مالی می‌گوید در باشگاه‌ها نباید پولشویی شود. باشگاه‌ها باید به اندازه درآمد‌‌های‌شان هزینه کنند و باید تراز مالی صفر باشد. این عاملی است که من تصور می‌کنم در باشگاه استقلال در زمان مدیریتی آقای آجورلو رخ نداد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد که صدا و سیما برای پخش مسابقات فوتبال باید حق پخش این رویدادها را از باشگاه‌ها بخرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ