سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران نیز در مورد ادعای رسانه آمریکایی در مورد تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا با وساطت قطر گفت: در مورد مذاکرات غیرمستقیم وجود دارد و ما هم تایید کنیم و تبادل زندانیان با واسطه صورت گرفته و در حال انجام بود که با بدعهدی آمریکا انجام نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار ایرانی پاکو خمس در مورد اردوی ترکیه و همچنین اتفاقات اخیر این تیم صحبت می‌کند.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: مشکلاتی وجود دارد ولی باید به‌گونه‌ای فکر کنیم که این موضوعات زیاد روی تمرکزمان تاثیر نگذارد.
در حالی که هیچ کدام از کشورهای منطقه و سایر منابع خبری اشاره‌ای به تنش در دریای عمان طی روز چهارشنبه نکرده‌اند، آمریکا مدعی تلاش ایران برای توقیف دو نفتکش شده است.
«سید بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان، در مصاحبه‌ای با المانیتور گفت که جدیت واشنگتن و تهران همزمان با تلاش مذاکره کنندگان آن‌ها برای دستیابی به توافق بر سر پرونده هسته‌ای احساس می‌شود.
وزیر امور خارجه عمان درباره موضوع احیای توافق هسته‌ای گفت که «جدیتی» از سوی واشنگتن و تهران هم‌زمان با تلاش مذاکره‌کنندگانشان برای احیای توافق هسته‌ای احساس می‌کند.
اسدالله اسدی به ایران برگشت. اسدی، دیپلمات ایرانی است که حدود ۵ سال در آلمان و بلژیک با اتهام واهیِ تلاش برای بمب‌گذاری در نشست گروهک تروریستی منافقین، بازداشت بود. امروز عمان اعلام کرد دولت بلژیک، اسدی را در ازای آزادیِ یک بلژیکی در ایران آزاد کرده است.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در سخنانی عنوان کرد به تلاش های عمان در برقراری صلح و پایان جنگ در یمن، خوشبین است.
بندرعباس- یک کشتی نفتکش که پس از برخورد با موتور لنج متواری شده بود، با تلاش نیروی دریایی ارتش در آبهای دریای عمان شناسایی و برای بررسی علل و ابعاد سانحه به لنگرگاه بندر عباس منتقل شد.
روزنامه بین المللی «الزمان» به نقل از یک منبع دیپلماتیک در قاهره که نام آن را فاش نکرد، گفت که مصر از این میانجیگری بویژه عراق استقبال می‌کند، زیرا بغداد و قاهره روابط ویژه‌ای دارند، اما این مساله قبل از هر اقدامی به پیش زمینه‌ای مانند امنیت خلیج فارس و تصمیمات ایران نیاز دارد.
پلیس پاکستان اقامتگاه نخست وزیر سابق این کشور را محاصره کرده و تلاش کرد او را بازداشت کند؛ اما طرفدارانش خانه او را حفاظت کرده و مانع تلاش های پلیس شده اند.
تصاویر ارسالی از سوی رسانه ها نشان می دهد که پلیس پاکستان در تلاش برای بازداشت «عمران خان»، با هواداران وی درگیر شده است.
«آقای امیرعبدالهیان در جلسه امروز همچنین درباره مذاکرات هسته‌ای گفت، مقامات عمانی اخیراً بارها تمایل خود را برای ایفای نقش میانجی‌گری بین ایران و آمریکا برای به سرانجام رساندن مذاکرات هسته‌ای بیان کرده است. در همین راستا پادشاه این کشور اعلام کرده است که در تلاش است تا با پیام‌هایی که میان مقامات ایران و آمریکا تبادل می‌کند، در آینده‌ای نزدیک و با خبری خوش به ایران سفر کند.»
وزیر خارجه عمان با فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در یمن درباره تلاش ها برای تحقق صلح در این کشور گفتگو کرد.
یکی از خبرنگاران عمان ضمن انتقاد از عملکرد برانکو ایوانکوویچ در نخستین دیدار در جام خلیج فارس، او را به کم کاری و تلاش برای جدایی از عمان متهم کرد!
نماینده مردم چابهار در مجلس ضمن محکوم کردن تلاش هماهنگ کشورهای عربی در جعل تاریخ گفت: پیشنهاد می کنم به جای دریای عمان از کلمه زیبای دریای مکران استفاده کنید.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: عمان علاوه بر تلاش برای وصول توافق وین، یکی از مراکز نقل و انتقال دارایی ارزی ایران از سایر بانک‌ها است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: عمان علاوه بر تلاش برای وصول توافق وین، یکی از مراکز نقل و انتقال دارایی ارزی ایران از سایر بانک‌ها است.
آنتونیو متئو لاهوز در آخرین دقیقه از بازی ایران و امریکا تصمیم دشواری را اتخاذ کرد که اعتراض شدید اعضای تیم بازنده را به همراه داشت.
پایگاه خبری آکسیوس از تلاش آمریکا برای گشودن حریم هوایی عمان به روی شرکت های هواپیمایی رژیم صهیونیستی خبر داد.
محسن شاهنواز رانج‌ها رهبر حزب مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز درست یک روز پس از آنکه در مقابل دفتر کمیسیون انتخابات این کشور در اسلام آباد مورد حمله قرار گرفت، علیه عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان شکایتی تنظیم کرد.
ابوبکر القربی وزیرخارجه اسبق یمن در سخنانی از ادامه تلاش های پادشاهی عمان برای برقراری آتش بس در یمن خبر داد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از تلاش مسئولان باشگاه برای تامین منابع مالی جهت پرداخت پول آندره‌آ استراماچونی خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: از شروع حوادث دوشنبه در عراق من و همکارانم تمام اتفاقات را با دقت پیگیری کرده و در تماس مستمر با طرف‌های مختلف عراقی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران ایرانی عتبات عالیات به کار بسته‌ایم.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش وزارت نیرو و همه نیروه‌ها از سراسر کشور خط پدافندی سامان و عمان با مدار برگشت که خط اول سامان­ ۱۰۰ لیتر در روز و در شب بیش از ۱۳۰ لیتر میتواند آب وارد مدار کند، همچنین خط دوم عمان نیز همینطور وارد مدار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ