سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه انتقال محکومان بین ایران و بلژیک گفت: شورای نگهبان نسبت به موافقتنامه‌های مشابه ایراد شرعی دارد و معمولا در مجمع تشخیص به تصویب می‌رسد. ما نسبت به این لایحه اشکال شرعی داشتیم و نظرات‌مان را به مجلس فرستادیم. در حال حاضر لایحه به مجمع تشخیص ارسال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در سفری از مرزهای شمالغرب کشور بازدید کردند. سرلشکر باقری به درخواست مجری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به زبان مادری شان ترکی آذربایجانی تکلم می کنند./منبع: تسنیم
ویدئویی از سرقت ناموفق ۲ سارق در فضای مجازی منتشر شده است که به علت روشن نشدن موتور در سرقت ناکام می‌مانند.
در این دیدار بر رفع برخی سوء تفاهم‌ها بین دو کشور و تقویت روابط سیاسی و اقتصادی تهران - خارطوم تاکید شد.
عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در کل دنیا فقط ایران و جیبوتی هفته‌ای یک روز تعطیل هستند گفت: در کمیسیون اجتماعی به تعطیلی جمعه و شنبه رسیدیم. وی افزود: تمام کشور‌های دنیا به این نتیجه رسیدند که تعداد تعطیلات هفته دو روز باشد. در تعطیلی شنبه نه منع عرفی داریم نه شرعی.
در جریان دیدار برگزار شده در لیگ دسته سوم فوتبال ایران در روز گذشته، سرمربی تیم مردان پاشا به شکلی عجیب در دروازه تیم حریف حاضر شد و بطری آب را روی خط خالی کرد. در ادامه در حالی که در بطری را بسته است، تمارض به خوردن آب کرده تا همه چیز را عادی جلوه دهد!/ ورزش۳
پرسه زدن خودرو BMW با شماره پلاکی رند در یکی از خیابان های تهران را ببینید.
وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: در درگیری که در مرز سیستان و بلوچستان صورت گرفت، پاسخ مقتضی به مرزبانان افغانستانی داده شد. درگیری مختصری بود و برطرف شد، مذاکراتی هم با طرف طالبانی صورت گرفت، در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و مرز آرام و باز است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
معترضان روز دوشنبه ۱۷ آوریل در مرکز پاریس تجمع کردند تا در حالی که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در تلویزیون سخنرانی می‌کرد سر و صدا به پا کنند. صد‌ها معترض در حالی که بر روی قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها می‌کوبند، شعار‌های ضد مکرون سر دادند. رئیس جمهور فرانسه دو روز پس از امضای قانون طرح افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال، این سخنرانی را ایراد کرد.
دره عجیبی است. هم قدیمی‌ترین کتیبه اسلامی ایران را دارد و هم کتیبه‌ای در آن پیدا شده که می‌تواند پس از ۸۰۰ سال شعری از اوحدی کرمانی را تصحیح کند.
رهبر انقلاب سال‌ها پیش در سخنرانی‌ای، خاطره‌ای درباره حمله به بدحجاب‌ها ایراد کردند: عده‌ای جوان در خیابان به بدحجاب‌ها حمله می‌کردند. امام گفتند بروید این‌ها که حمله کردند را بگیرید، بزنید و زندانی کنید. بنده هم موافق این کار‌ها نیستم، که باعث بشود بگویند این‌ها منطق ندارند و اهل حمله و جنجال‌اند.
شاخص آلودگی کلانشهر‌های ایران را در این ویدیو مشاهده می‌کنید؛ مشهد و اصفهان در وضعیت ناسالم به سرمی‌برند.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه سعدآباد استقبال کرد، پس از مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی خود را آغاز کردند.
این برخورد در روز ۲۳ فوریه در ساعت ۷:۱۴ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی (۱۵:۴۴ چهارم اسفند به وقت ایران) رخ داد. فوجی می‌گوید که به نظر می‌رسد این شهاب‌سنگ در نزدیکی دهانه‌ی آیدلر (Ideler L)، در شمال غربی دهانه‌ی پیتیسکوس (Pitiscus) فرود آمده است.
میرعلی آقا سیدی معاون امداد و نجات هلال‌احمر آذربایجان شرقی و سرپرست تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران به کشور ترکیه گفت: دومین روز عملیات جست‌وجو و نجات برای خارج کردن محبوس شدگان زیر آوار ناشی از زمین لرزه در ترکیه با همکاری و تلاش تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران در ترکیه پشت سر گذاشته شد. منبع: اعتمادآنلاین
طبق اعلام سازمان هواشناسی، سراب در آذربایجان شرقی با دمای منفی ۲۵/۶ درجه سلسیوس سردترین شهر کشورمان است. نهایت سرما در آذربایجان‌شرقی را در این ویدئو ببینید.
سام رجبی معروف در تمامی برنامه‌های ضد ایرانی با جنجال‌های عجیب خود معروف شده است در هتل محل اقامت تیم ملی حاضر شد و برای اعضای تیم مزاحمت ایجاد کرد. نکته جالب اینجاست که هیچ نیروی حراست هتل به دلیل ایجاد مزاحمت برای تیم ملی مانع وی نشدند!
جو بایدن دقایقی بعد از پیروزی آمریکا برابر ایران در جام جهانی به این ماجرا واکنش نشان داد.
لحظات احساسی پیمان یوسفی گزارشگر دیدار ایران و ولز در پایان این بازی و برد دراماتیک ایران را ببینید.
تیم ملی ایران در نیمه اول بازی با انگلیس نمایش چندان خوبی نداشت و سه گل از انگلیس دریافت کرد.
فضای شهر زاهدان قبل و حین برگزاری نماز جمعه آرام و اینترنت وصل است، اما حضور پررنگ نیرو‌های امنیتی در سطح شهر مشاهده می‌شود. منبع: ایسنا
باشگاه هورسان رامسر مجوز استفاده از سیستم ویدئوچک برای دو دیدار هفته سوم و چهارم لیگ برتر والیبال مردان ایران دریافت کرد.
افشین قادرزاده جوان ۲۱ ساله اهل بوکان در استان اذربایجان غربی است، وی با ۶۴.۷ سانتی متر کوتاه‌ترین مرد دنیا لقب گرفته است.
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تصریح کرد: میدان شادگان در جنوب شرقی اهواز قرار دارد و یک مجتمع تفکیک است که توان تولید آن، روزانه ۱۱۰ هزار بشکه است و آتش سوزی مذکور، هیچگونه تاثیری بر توان تولید از این میدان نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ