فلیپ بلین، سرمربی تیم ملی ژاپن تاکید کرد که آنها از ایران جدا شده و با قدرت بهترین تیم آسیا هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون شطرنج از مسکوت ماندن انتخابات ریاست این فدراسیون تا بعد از بازیهای آسیایی هانگژو خبر داد و گفت: باید ابتدا مجمع عمومی فدراسیون را برگزار کنیم.
سرپرست فدراسیون شطرنج از مسکوت ماندن انتخابات ریاست این فدراسیون تا بعد از بازیهای آسیایی هانگژو خبر داد و گفت: باید ابتدا مجمع عمومی فدراسیون را برگزار کنیم.
عدل خو با عنوان اینکه ۵۰ درصد کمردردها ظرف یک ماه خود به خود خوب می‌شود، گفت: تا ۹۰ درصد کمردردها نیز تا ۸ هفته بهبود می‌یابد و ما برای ۱۰ درصد کمردردهایی که بعد از دو ماه خوب نمی‌شوند، سراغ روش‌های تشخیصی می‌رویم.
چند ماه بعد او ماجرای خواستگاری را مطرح کرد و مدعی شد که قصد ازدواج با مرا دارد! من هم پیشنهادش را رد کردم و گفتم هنوز یک سال از مرگ همسرم نگذشته است، ولی او اصرار داشت که باید مرا ببیند به همین دلیل هم وقتی به مرخصی آمد، بلافاصله آدرس منزل پدرم را پیدا کرد و من برای اولین بار وقتی او را دیدم در شوک فرو رفتم چرا که همه جای دستانش آثار خراشیدگی با تیغ و چاقو بود. هنگامی که با دیدن این صحنه‌ها به او گفتم قصد ازدواج ندارم ناگهان چهره وحشتناکی به خود گرفت و سرش را محکم به دیوار کوبید!
همسر ایلکای گوندوگان از عشقی که شهر منچستر به آن‌ها نثار کرده تشکر کرد، در حالی که چند ماه پیش حرف دیگری می‌زد.
دارنده مدال طلای وزنه برداری جهان پس از چندماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت در رقابتهای رکوردگیری تیم ملی شرکت کرد.
چند ماه بعد از برنز جام جهانی، نوبت به لیگ ملتهای اروپا رسید که به طعمه زلاتکو دالیچ تبدیل شود.
دختر جوان که در جست و جوی پدرش بود می‌گوید: مقدمات قانونی نبش قبر و انجام آزمایش دی ان‌ای مدتی طول کشید. جواب آزمایش مثل پتکی بود که بر سر رؤیا‌های تمام این سال‌ها کوبیده شد. جسد دفن شده متعلق به پدرم بود. او چند ماه بعد از خروج از خانه در حاشیه شهر فوت کرده بود و جسدش را به عنوان یک بی‌هویت دفن کرده بودند.
ابتدا نیاز است که صبر کنید تا بانکی که در هنگام ثبت نام وام خود انتخاب کرده اید شعبه‌ای که می‌تواند وام را به شما پرداخت کند را تعیین و یا شعبه دلخواه شما را تایید کند این پروسه ممکن است از ۱ روز الی چند ماه به طول بیانجامد.
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که موج صعود قیمت‌ها از بهمن‌ها تا به امروز بی‌سابقه بوده است. در چند ماه گذشته کالا‌های اساسی تحت تاثیر قیمت دلار افزایش قیمت داشتند و همین موضوع اقتصاد ایران را وارد بحران تازه‌ای کرده است. انگار لوکوموتیو پیشرفت آقای رئیس‌جمهور در سرازیری افزایش قیمت‌ها ترمز بریده و از دست هیچ‌کس کمکی ساخته نیست.
دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی نژاد با انتشار تصاویری از وی که گفته شده مربوط به امروز چهارم اردیبهشت ماه است، در خبری با عنوان سنگ صبور مردم نوشته است: احمدی نژاد طی ده سال اخیر به طور مستمر و هر روزه، پیش از عزیمت به محل کار یا دانشگاه، با مردمی که از نقاط مختلف کشور به میدان ۷۲ نارمک مراجعه می‌کنند، ملاقات کرده و ضمن توجه به سخنان، خواسته‌ها و مسائل آن‌ها، در حد توان اهتمام خود را مصروف حل مشکلات مردم می‌نماید.
یک ماه بعد از مرگ لالمی، خبر خودکشی هاله لاجوردی، در رسانه‌ها منتشر شد. لاجوردی ۵۶ ساله، جامعه شناس، نویسنده و استاد دانشگاه تهران بود که به دلیل عدم انتشار مقاله‌اش، از این دانشگاه اخراج شد. مرگ مادر این جامعه شناس و مشکلات روحی‌اش او را حدودا ۱۰ سالی خانه‌نشین کرد تا زمانی که در بهمن ۱۳۹۹ برادرش خبر فوت او را در توییترش منتشر کرد.
رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان، بعد از دبل مقابل ناپولی تاکید کرد که اهمیتی برای انتقادات خارج از زمین قائل نیست.
نشاسته و ماست را خوب ترکیب می‌کنیم. خمیر سفتی به دست می‌آید. بعد کره و شربت و آرد و زعفران را اضافه کرده و با همزن برقی می‌زنیم تا یکنواخت شود و به غلظتی که در کلیپ نشان دادم برسد. در ظرف را می‌گذاریم و اجازه می‌دهیم یک شب یا حداقل ۸ ساعت استراحت کند. بعد از استراحت چند ثانیه با همزن می‌زنیم تا مایه زولبیا رقیق و صاف و یکنواخت شود. مایه آماده را در قیف یکبار مصرف ریخته و به صورتی که در کلیپ نشان دادم در روغن سرخ کرده و در شربت گرم رو به داغ قرار داده و در صافی شربت اضافه را می‌گیریم.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از رساندن این تیم به جام جهانی برکنار شد، پس از چند ماه سکوت گفت: پس از جدایی از ایران ۵-۶ پیشنهاد داشتم که نپذیرفتم اما حالا وقتش رسیده ریسک کنم.
ندا جلیلیان از نتیجه دادگاه انتقاد می‌کند: «از رای دادگاه راضی نیستم. اصلا هیچ عدالتی اجرا نشد. انگار نه انگار که ۴۳ نفر زیر آوار مردند. همه‌چیز به راحتی تمام شد و رفت. می‌گویند چند نفر از محکومان فراری هستند، بقیه هم دارند در شهر می‌گردند. چند نفری را که گرفته‌اند فقط تا سه سال زندان می‌مانند. این چه عدالتی است؟ چه قانونی است؟ اصلا مانده‌ام در این رای دادگاه که چه شد.»
هواداران یوونتوس بعد از کسر 15 امتیاز و خروج از جمع مدعیان، حسابی از دست مدیران باشگاه شاکی هستند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: دشمن فکر می‌کرد انقلاب اسلامی هم مانند دیگر انقلاب‌های جهان است و بعد از چند ماه از بین می‌رود و محورها و آرمان هایش فراموش می‌شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: بودجه ۱۴۰۱ بعد از هفت ماه تخصیص داده نشده، اما زمان تمام نشده و چند ماه باقی مانده است، دستگاه‌های مسئول در این مدت تأخیر را جبران و به وظایف خود عمل کنند.
باشگاه استقلال مذاکره با امیر قلعه نویی بعد از جدایی فرهاد مجیدی را تایید کرد.
میثم صالحی روز گذشته در جریان هفته اول لیگ برتر والیبال برای شهداب یزد به میدان رفت.
سردار آزمون پس از چند ماه بالاخره موفق به گلزنی شد.
فلیپ بلین، سرمربی تیم ملی ژاپن تاکید کرد که آنها از ایران جدا شده و با قدرت بهترین تیم آسیا هستند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که محرومیت یک ماهه‌ای را برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در نظر گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ