گزارش تحلیلی ـ آماری انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران درباره واقعیت‌های حجاب در جامعه امروز ایران منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام حزب موتلفه گفت: اصلاح‌طلبان تحلیل‌های کاملاً اشتباهی انجام می‌دهند و این باعث می‌شود که این افراد نه تنها در مسیر و اراده مردم نباشند بلکه در برابر خواست آنها قرار بگیرند.
یکی از دغدغه‌های رسمی این است که اگر در برابر حجابِ سر یا بی‌حجابی متعارف کوتاه بیایند یک منکر و ناهنجاری ادامه خواهد یافت و به این موضوع ختم نمی‌شود. این دغدغه را نمی‌توان نادیده گرفت، اما راه‌حل آن اصرار بر حجاب اجباری نیست.
صحبت‌های کریستیانو رونالدو با فیلمبرداری که مشغول تصویربرداری از او بود نشان می‌دهد ستاره پرتغالی در حال آشنا شدن با واقعیت‌های سی و هشت سالگی است.
واقعیت‌های موجود هرچند خلاف توهمات دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهند، ولی از مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی این انتظار وجود دارد که تحرکات صهیونیست‌ها در مرز‌های شمالی و شمال غربی کشور را با دقت زیر نظر داشته باشند. بهترین راه برای خنثی سازی توطئه‌ها اینست که مردم این مناطق در جریان تحرکات و شگرد‌های دشمن قرار بگیرند که اگر چنین شود، خود مردم این توطئه‌ها را خنثی خواهند کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد مجلس شورای اسلامی نسبت به دولت تعامل است نه تقابل و مجلس نسبت به واقعیت‌های موجود کشور درک کامل دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد مجلس شورای اسلامی نسبت به دولت تعامل است نه تقابل و مجلس نسبت به واقعیت‌های موجود کشور درک کامل دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد مجلس شورای اسلامی نسبت به دولت تعامل است نه تقابل و مجلس نسبت به واقعیت‌های موجود کشور درک کامل دارد.
نوید رجایی گفت: اگر به واقعیت‌های اقتصاد توجه‌ای داشته باشیم بسیاری از سهم‌ها از جمله بانکی‌ها و خودرویی‌ها در موقعیت بسیار مطلوبی قرار دارند و می‌توان چشم انداز خوبی نسبت به بازار را داشت.
در برابر واقعیت‌های تلخی که حتی در روز‌های دهه اول سال جدید در جهت خلاف شعار سال رخ می‌دهند و مردم آن‌ها را با تمام وجود لمس می‌کنند، نمی‌توان به توجیهات غیرموجه متوسل شد و سر‌ها را زیر برف کرد و این واقعیت‌ها را نادیده گرفت.
محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در توییتی نوشت: نرخ طلا و ارز بر اساس واقعیت‌های اقتصادی کشور تعیین می‌شود.
باید سیاست‌های عملیاتی و مصوباتی مانند حوزه حجاب را پیگیری کنیم و اگر ببینیم که اثربخش نیستند، مصوبات جدید بیاوریم؛ باید واقعیت‌های میدان را بشناسیم و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید دبیرخانه چابک و عملیاتی باشد نه اینکه خودش به میدان آید. این شورا مصوبات و سیاست‌های عملیاتی را پیگیری کرده و اثربخشی آن‌ها را بررسی می‌کند.
می‌توان امیدوار بود با پشت سر گذاشتن ناآرامی‌های داخلی ایران؛ ریاض واقعیت‌های طبیعی کشورمان را پذیرفته و احتمالاً شاهد بریده شدن کیک آشتی تهران و ریاض،در بغداد خواهیم بود.
محسن رضایی گفت: رهبران غربی از بایدن و مکرون تا شولتز، ظاهرا درک درستی از واقعیت‌های موجود بین المللی ندارند و مدام در حال بحران آفرینی جهانی هستند.
دوستداران هاشمی باید بدانند چهره‌ای از هاشمی در تاریخ می‌ماند که مطابق واقعیت‌های او باشد، نه روایتی اغراق‌آمیز و تحریف‌گونه هم‌سو با تمایلات هواداران امروزش.
شاهرخ بیانی با گذشت سال‌ها از حضورش در پرسپولیس واقعیت‌های عجیبی را درباره اتفاقات آن دوران بیان کرده است.
کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال پس از حذف از جام جهانی قطر 2022 پیام جالبی در اینستاگرامش از واقعیت‌های زندگی منتشر کرد.
کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال پس از حذف از جام جهانی قطر 2022 پیام جالبی در اینستاگرامش از واقعیت‌های زندگی منتشر کرد.
واقعیت‌های سیاست و الگوی رفتاری ایالات متحده در برابر ایران نشان می‌دهد منطق کنش رفتاری آمریکا به میزان قابل‌توجهی در مقایسه با سال گذشته تغییر پیدا کرده است. ایالات متحده همکاری با ایران برای نیل به توافق نسبتا پایدار و در ارتباط با موضوع هسته‌ای را تغییر داده و به میزان قابل توجهی با سیاست‌های اسرائیل و عربستان همگونی و هماهنگی پیدا کرده است.
رئیس‌جمهور روسیه تصریح کرد نهادهای مالی دنیا بایستی با واقعیت‌های جهان چندقطبی منطبق باشند و بر مبنای اصول دموکراسی عمل کنند.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: هنرمند در جامعه امروزی کسی است که حرف‌ها و دریافت‌های خود را از واقعیت‌های جامعه و حقیقت‌هایی که در پشت سر آن است برای افراد ارائه می‌کند.
«نخبگان سیاسی در ایران باید ذهنیت خود را در رابطه با منطقه آسیای مرکزی تا حد زیادی تغییر دهند و واقعیت‌های عینی و امروزیِ این منطقه را ملاک قرار دهند. جدای از این‌ها باید در نظر داشت که عمده تحلیل‌ها در مورد عضویت ایران در سازمان شانگ‌های معطوف به موضوعات سیاسی و مخصوصا اقتصادی است. این در حالی است که اساسا سازمان شانگهای، سازمانی است که فلسفه وجودی و اولیه تاسیس آن، امنیتی و دفاعی است.»
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سخنان میرحسین موسوی ارزش پاسخ‌دهی و بازگو کردن ندارد، گفت:او با این کارش تنها جایگاه خودش را نزد مردم خراب‌تر می‌کند.
ایرانسل و مپنا، همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، تفاهم‌نامۀ همکاری در حوزۀ خودروی متصل امضا کردند. ایرانسل، با رونمایی از خدمت خودروی متصل، در این نمایشگاه حضور دارد.
واقعیت‌های میدانی جامعه با این آمارها تفاوت دارد. ممکن است زمان پخش یک برنامه خاص مثل مسابقه فوتبال، سریال یا برنامه ای خاص، صداوسیما توجه مردم را جلب بکند، اما اینکه مردم به این رسانه اعتماد کنند و تماشای آن را در سبد فرهنگی خود قرار بدهند، بعید می‌دانم امروز این طور باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ