شاهرخ بیانی با گذشت سال‌ها از حضورش در پرسپولیس واقعیت‌های عجیبی را درباره اتفاقات آن دوران بیان کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزی که پاکو خمس با سبک همیشگی خود پای به زمین گذاشته بود، ستاره‌های پرسپولیس بازیکنان او را مجبور به اشتباه کردند.
داور فوتبال ایران گفت: فردی که رئیس هیئت فوتبال یک استان بود به من پیشنهاد سکه داد و مجبور به استعفایش کردند اما الان او مدیرعامل باشگاه استان خود است.
یک ژنرال صهیونیست اعتراف کرد که در نتیجه، عملکرد گردان‌های قسام در جنین، رژیم صهیونیستی ناگزیر از به‌کارگیری نیروی هوایی شده است.
وزیر دفاع طالبان درخصوص درگیری مرزی اخیر مدعی شد: ایرانی‌ها چهار روز با توپخانه به ما حمله کردند و ما مجبور به عکس‌العمل شدیم.
قانونگذاران اتحادیه اروپا اعلام کردند گوگل احتمالات مجبور شود کسب وکار فناوری تبلیغاتی خود را برای برطرف کردن نگرانی ها درباره عملکردهای ضد رقابتی اش بفروشد.
منابع عبری اذعان کردند که از آغاز دور جدید درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، بیش از ۱۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست مجبور به فرار از شهرک‌های اطراف غزه شده‌اند.
وزیر میراث فرهنگی گفت: من از ادبیاتی که در مورد خر سواری مطرح کردند نمی‌خواهم استفاده کنم، ولی بعضی از این بنا‌ها تبدیل به سگدونی شده است. من در صفحه خودم جا‌هایی را نشان دادم که یک بنایی ۱۰۰ ساله است و یک زمانی کاروانسرا بوده یا محلی بوده در کوچه پس کوچه‌های شهر‌های مختلف، درب را که باز کرده‌ایم سگ‌ها پارس کرده‌اند و مجبور شدیم برویم پشت بام همسایه و از آنجا محل را ببینیم. نباید اینطور باشد مدیران ما نباید صرفاً شرایط را توصیف کنند، مدیران ما باید راه حل بدهند.
منابع عبری جزییاتی تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
انتشار دود عجیب از اتوبوس بی آر تی در ایستگاه لویزان، مسافران را مجبور به ترک اتوبوس کرد.
گروهی از هندوهای افراطی که صورت خود را پوشانده بودند وارد مسجدی در جنوب هند شدند و امام جماعت را که مشغول خواندن قرآن بود مجبور کردند شعار "جای شری رام " (زنده باد خدای رام) سر دهد.
مقامات اعلام کردند که حمله سایبری باج افزار به یکی از بیمارستان های اصلی بارسلونا سیستم رایانه ای مرکز را فلج کرده که مجبور به لغو ۱۵۰ عمل غیرضروری و حداکثر ۳۰۰۰ ویزیت بیمار شد.
این مسافران در تماس با ایرنای مرکز کرمانشاه اظهار کردند: به مدت سه ساعت مسافران در داخل هواپیما محبوس مانده و در نهایت تعدادی از مسافران مجبور شدند از هواپیما پیاده شده و از راه زمینی به شهر‌های خود بازگردند که در میان آن‌ها مسافرانی از شهر‌های سنندج و ایلام نیز دیده می‌شد.
هواداران افراطی و خشمگین رم به خانه نیکولو زانیولو، هافبک این تیم، حمله کردند و پلیس مجبور شد برای متفرق کردن آنها اقدام کند.
اصحاب رسانه با سوالات بی‌پایان خود عضو هیات مدیره استقلال را مجبور به پاسخگویی درباره شرایط پرحاشیه این روزهای آن کردند.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند یک هواپیمای مسافربری این کشور به علت تهدید به بمب‌گذاری مجبور به فرود اضطراری شده است.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
«سید احسان خاندوزی»، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رییس سازمان بورس استعفا داده و در جلسه شورای‌عالی بورس این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه‌گیری شده است، تحت تاثیر قرار گرفتن از سوی نمایندگان و اعضای کمیسیون اقتصادی صحت ندارد و اگر عضوی چنین موضعی گرفته است حتماً باید نسبت به اظهارنظر خود پاسخگو باشد.
آمادو برنابئو، پدربزرگ جرارد پیکه، معتقد است که او می توانست سال های بیشتری برای بارسا بازی کند ولی در باشگاه شرایطی ایجاد کردند تا مجبور به بازنشستگی شود.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در گفت‌وگویی اعلام کرد مقامات و دولت این کشور روسیه را مجبور کردند که به اوکراین حمله کند.
کریستا میکونن، وزیر کشور فنلاند، در جریان یک کنفرانس زنده تلویزیونی درباره حادثه نورد استریم ۲ غش کرد. او هنگام سقوط در انتهای ردیفی از سکو‌ها دور از دید دوربین‌ها ایستاده بود، اما دوربین ناگهان چرخید و لحظه‌ای را که دو نفر از همکارانش به او کمک کردند تا روی پاهایش بایستد را ثبت کردند. هنوز هیچ خبری در مورد علت غش خانم میکونن منتشر نشده است. او بعداً در توییتر اعلام کرد: به دلیل غش کردن مجبور شدم جلسه شورای دولتی را ترک کنم. من در حال حاضر خوبم.
نیروهای ارتش سوریه یک کاروان نظامی نیروهای اشغالگر آمریکایی را در شمال غرب استان الحسکه مجبور به عقب نشینی کردند.
مسئولان رژیم صیهونیستی یک شهروند زن ساکن بیت المقدس اشغالی را مجبور کردند تا خانه اش را به دست خود تخریب کند.
جراردو سیوانه سرمربی، لوکاس هرادکی کاپیتان و سیمون رولفس مدیر ورزشی لورکوزن جداگانه از نمایش تیم‌شان انتقاد کردند.
اسرای فلسطینی که بر اساس مصوبه غیر قانونی و ضد حقوق بشری موسوم به «بازداشت اداری» از سوی رژیم صهیونیستی، مجبور به گذراندن حبس هستند، همچنان به اعتراض علیه این قانون ادامه می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ