مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: شهرداران طرح توانمندسازی ۷۲ محله محروم استان تهران به همایش پیاده روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: کاروان هزار نفری از عوامل شهرداری برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به نجف اعزام می‌شوند.
اهواز- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از بروز حریق در سه نقطه اهواز و اعزام ۷۰ آتش نشان خبر داد.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از بروز حریق در سه نقطه اهواز و اعزام ۷۰ آتش نشان خبر داد.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از بروز حریق سنگین در بازارچه فاز یک این شهر خبر داد.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: پاساژ «نظامی» یکی از مراکز خرید قدیمی در خیابان نادری اهواز (مرکز خرید اصلی شهروندان) طعمه حریق شد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: با اعزام آتش نشانان مشخص شده که آتش در طبقه چهارم این ساختمان روی داده و دود تمام ساختمان را در برگرفته و آتش از یکی از طبقات نیز شعله ور بود.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری در بخش‌های سه گانه مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای جا به جایی رایگان شهروندان به محل برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر اعلام آمادگی کرد.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در جهت تسهیل تردد خودروها به ویژه در بزرگراه‌های یادگار و نیایش عوامل خدمات شهری و ماشین آلات تخصصی به محدوده اعزام شدند .
قم- سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به دلیل خطای انسانی صورت گرفته در یک تماس تلفنی اعلام حریق و عدم اعزام نیرو به محل حادثه در بار دوم به پرداخت غرامت محکوم شد.
با نزدیک شدن بازی های جام جهانی و اعزام تیم ملی فوتبال به قطرحال و هوای شهرتهران در آستانه جام جهانی۲۰۲۲ رنگ و بوی فوتبالی به خود گرفته است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حوالی ساعت چهار بامداد حادثه آتش سوزی در خلازیر به سمت خیابان دولت خواه به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت چهار دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام ۹۵ دستگاه ماشین‌آلات تخصصی برف‌روبی به مناطق شمالی پایتخت خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، استانداران، فرمانداران و شهرداران نمی‌توانند در حوزه انتخابیه محل خدمت برای نمایندگی مجلس اعلام داوطلبی کنند.
شماری از شهرداران کشور فرانسه با اشاره به اینکه مفهوم پادشاهی با نظام جمهوری فرانسه در تعارض است، اعلام کردند که در روز خاکسپاری ملکه الیزابت دوم، پرچم شهرشان را نیمه‌افراشته نمی‌کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام بیش از هزار نفر نیروی انسانی و ارسال ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری جهت خدمت به زائرین اربعین در مرزها و شهرهای مرزی کشور خبر داد.
معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان پسماند شهرداری تهران از بارگیری و اعزام سرویس بهداشتی‌های پرتابل به مرزهای چذابه، شلمچه و مهران خبر داد.
شهردار منطقه ۸ از اعزام ۷۵ نفر از بانوان داوطلب خدمتگزار با عنوان خادمان موکب "زینبیه" توسط شهرداری تهران به عمود ۱۴۰۳ در کربلای معلی برای اولین بار خبر داد.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام و بدرقه هزار نفر از نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به شهرهای مقدس نجف اشرف، سامرا، کاظمین و کربلای معلی خبر داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از ظرفیت بخش خصوصی برای شرکت در مراسم اربعین و خدمت رسانی به زائران اعزام شدند .
شهردار منطقه ۲ از بدرقه نخستین گروه خادمین الحسین (ع) شهرداری این منطقه برای اعزام به پایانه مرزی زرباطیه خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ از اعزام ۱۷ دستگاه خودرو مکانیزه برای خدمات رسانی به زائران مرز خسروی از این منطقه غربی تهران خبر داد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از اعزام تانکرهای آبرسانی شهرداری تهران در پی مشکلات کمبود آب در همدان به شهروندان و بیمارستان‌های این شهر خبر داد.
رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران، از اعزام ۲ هزار و ۳۰۰ نیروی پاکبان و ۱۲۰ نفر عوامل اجرایی شهرداری تهران به پایانه مرزی و عتبات عالیات خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از اعزام نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات به روستاهای سیل زده رودهن به مدت ۱۰ روز خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ