رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از اعزام تانکرهای آبرسانی شهرداری تهران در پی مشکلات کمبود آب در همدان به شهروندان و بیمارستان‌های این شهر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بوکس با رد شایعاتی مبنی بر اعزام سه بوکسور به بازی‌های آسیایی تأکید کرد که تیم ملی ایران با ۵ بوکسور به این دوره از بازیها اعزام خواهد شد که سه نفر آنها انتخاب شده‌‎اند.
ملی پوشان هاکی چمنی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم عمان خواهند شد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: شهرداران طرح توانمندسازی ۷۲ محله محروم استان تهران به همایش پیاده روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.
کاروان اربعینی ۱۵ هزار نفره «رهسپاران عصر ظهور» به همت خانه احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکشنبه (۲۹ مرداد) به عتبات عالیات اعزام می‌شود.
تهران- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به زمین لرزه ۳.۹ ریشتری دماوند گفت: دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده اند.
بنا به اعلام منابع آگاه، آمریکا قصد دارد تا ماه سپتامبر تانک‌های جدیدی را در اختیار ارتش اوکراین قرار دهد.
نخست وزیر لهستان اعلام کرد برخی موانع در مسیر ایجاد مرکز تعمیر تانک‌های لئوپارد برای کمک به اوکراین وجود دارد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: تانک های «لئوپارد» به‌زودی پس از نابودی توسط روسیه در لیست قرمز قرار خواهند گرفت.
وزارت دفاع اسرائیل در بیانیه‌ای در واکنش به گزارش‌های اخیر رسانه‌ها درباره ارسال تانک‌های مراکاوا به اوکراین، اعلام کرد که گزارش‌های مربوط به انتقال تانک‌های اسرائیلی به اوکراین نادرست است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در نتیجه حمله توپخانه ای ، تعداد زیادی تانک در منطقه دونتسک منهدم شد.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که این کشور به زودی محموله تسلیحاتی جدیدی را از آمریکا خریداری می‌کند.
طبق اعلام قبلی ایالات متحده، این زرهپوش‌ها بخشی از کمک‌های این کشور به اوکراین بوده که با تخلیه آن‌ها در آلمان به زودی به اوکراین منتقل میگردد.
علی‌رغم مجوز آلمان برای ارسال تانک‌های ساخت این کشور به اوکراین، هلند و دانمارک اعلام کردند نمی‌توانند تانک‌های لئوپارد را به کی‌یف بدهند.
از زمانی که تحریم‌های نفتی ایران شدت گرفت، فعالیت کشتی‌های موسوم به ارواح در ایران افزایش پیدا کرد. این کشتی‌ها برای بارگیری کالا موقعیت مکانی خود را به نهاد‌های بین‌المللی اعلام نمی‌کنند، اسم و مشخصات واحدی ندارند و فعالیت آن‌ها به نوعی پنهان است. مسعود دانشمند، عضو اتاق بازرگانی ایران می‌گوید: «موسسه‌های بین‌المللی فعالیت نفتکش‌ها و تانکر‌های انتقال نفت و میعانات گازی را ردیابی می‌کنند، اما کشتی‌های ارواح کارگزاران انتقال انرژی بدون نظارت نهاد‌های بین‌المللی هستند.»
پس از اعلام آلمان برای ارسال ۱۴ تانک «لئوپارد ۲» به اوکراین، رئیس دومای دولتی روسیه تأکید کرد که سرنوشت این تانک‌ها مانند سرنوشت تانک‌های «تایگر» ۸۰ سال پیش خواهد بود.
پس از اعلام آلمان برای ارسال ۱۴ تانک «لئوپارد ۲» به اوکراین، رئیس دومای دولتی روسیه تأکید کرد که سرنوشت این تانک‌ها مانند سرنوشت تانک‌های «تایگر» ۸۰ سال پیش خواهد بود.
وزارت دفاع انلگیس اعلام کرد نظامیان اوکراینی برای دریافت آموزش‌ به‌کارگیری تانک‌های چلنجر وارد لندن شده‌اند.
شماری از قانونگذاران جمهوری‌خواه آمریکا ضمن اعلام مخالفت با تصمیم رئیس جمهور این کشور برای ارسال تانک به اوکراین، خواستار توضیح وی دراین‌باره شدند.
ویدئویی از یک قطار باری حامل ده‌ها تانک در کانزاس آمریکا منتشر شده که گفته می‌شود قرار است به اوکراین ارسال شود. جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، در جریان اظهارات خود در روز چهارشنبه اعلام کرد دولتش در نظر دارد ۳۱ تانک به اوکراین بفرستد تا اوکراینی‌ها بتوانند از سرزمین خود محافظت کنند. به‌ گفته رئیس جمهوری آمریکا ارسال این تانک‌ها توان تهاجمی اوکراین را بالا نمی‌برد و روسیه نباید نگران حمله این کشور به خاک خود باشد. دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، گفته که این تصور درست نیست که فراهم آوری این تانک‌ها قدرت اوکراین را بیشتر می‌سازد. این تانک‌ها مانند سایر تانک‌ها قابلیت سوختن دارند.
تصاویر منتشرنشده در رسانه‌ها و فضای مجازی نشان می‌دهد دولت برزیل برای مقابله با معترضان و آشوب‌گران، تانک‌های ارتش را روانه خیابان‌ها کرده است.
تیم ملی سپک تاکرا پسران (زیر ٢٣ سال) امروز تهران را به مقصد کره جنوبی ترک خواهد کرد تا در مسابقات جام جهانی این رشته با حریفان به رقابت بپردازد.
در دومین روز رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس انواع تانک‌ها، توپ‌ها، خودروهای زرهی، یگان‌های موشکی، خودروهای پشتیبانی، پل‌های شناور و سایر تجهیزات جزو ستون‌های اعزامی به منطقه رزمایش هستند
بورس کالای ایران اعلام کرد:در مجموع یک میلیون و ۵۲۱ هزار و ۴۸۷ تن انواع کالا، امروز ۱۶ مهر در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می‌شود.
نیرو‌های مسلح اوکراین اعلام کرد: در ماه فوریه، روس‌ها در حال برنامه ریزی برای رژه در مرکز شهر کی‌یف بودند. با گذشت بیش از شش ماه از جنگ، نمایش شرم آور فلز زنگ زده تانک‌های روسیه یادآوری برای همه دیکتاتور‌ها است که چگونه برنامه‌های آن‌ها ممکن است توسط یک ملت آزاد و شجاع خراب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ