مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام بیش از هزار نفر نیروی انسانی و ارسال ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری جهت خدمت به زائرین اربعین در مرزها و شهرهای مرزی کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بوکس با رد شایعاتی مبنی بر اعزام سه بوکسور به بازی‌های آسیایی تأکید کرد که تیم ملی ایران با ۵ بوکسور به این دوره از بازیها اعزام خواهد شد که سه نفر آنها انتخاب شده‌‎اند.
ملی پوشان هاکی چمنی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم عمان خواهند شد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: شهرداران طرح توانمندسازی ۷۲ محله محروم استان تهران به همایش پیاده روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.
کاروان اربعینی ۱۵ هزار نفره «رهسپاران عصر ظهور» به همت خانه احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکشنبه (۲۹ مرداد) به عتبات عالیات اعزام می‌شود.
تهران- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به زمین لرزه ۳.۹ ریشتری دماوند گفت: دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده اند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند شمار قربانی‌ها در آتش‌سوزی‌های جنگلی اخیر در ایالت هاوایی افزایش یافته است.
سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور اظهار کرد: در پی تماس اورژانس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال ۴ نفر مسموم به بیمارستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.
این حادثه، ۱۸ اردیبهشت اتفاق افتاده است. بعد از اطلاع مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ درباره تردد و حضور این دو نفر در مرکز خرید باغ فیض اسلامشهر، پلیس به محل اعزام شد.
در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، پلیس این کشور اعلام کرد ده‌ها نفر را به علت ارتباط با سازمان‌های غیرقانونی و تررویست بازداشت کرده است.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته (۱۱ فروردین ماه) مصرف بنزین به ۱۱۰.۱ میلیون لیتر رسید.
معاون بنیاد مسکن با اعلام تسریع در روند ساخت واحدهای مسکونی توسط این بنیاد، گفت: هم‌اکنون ۱۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در شهرها توسط بنیاد مسکن به مرحله اجرا رسیده است.
سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آمار تصادفات روز گذشته در تهران اظهار کرد: در روز گذشته ۲ هزار و ۳۰۰ فقره تصادف به سامانه ۱۱۰ اعلام شده است.
یک داور ملی کاراته می‌گوید دو سال است که مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان در زمانی که دلار ۲۰ هزار تومان بود به حساب فدراسیون برای اعزام به قزاقستان و ازبکستان جهت کسب ارتقا داوری واریز کرده است اما فدارسیون به دلایل نامعلوم او را اعزام نکرد و بعد از دوسال نیز حاضر به پرداخت پول او نیست.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: اهالی شهرک ولیعصر طی تماس تلفنی با ۱۱۰ یک مورد گروگانگیری از سوی یک مرد حدوداً ۴۰ ساله را اعلام کردند. وی با بیان اینکه بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری این محله و رئیس کلانتری و سرکلانتر منطقه در محل حاضر شدند، گفت: با بررسی اولیه مشخص شد گروگانگیر، فردی ۳۹ ساله است که همسر سابق، خواهر، مادر همسر سابق و فرزندش را داخل یک واحد آپارتمان با استفاده از یک قبضه کلت کمری گروگان گرفته است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۱۰ رای موافق، ۱۲۵ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از ۲۵۲ نماینده حاضر عدم اقناع خود را از توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده و بدین ترتیب وزیر صنعت، معدن و تجارت از مجلس کارت زرد دریافت کرد.
گرچه طراحان بهشت زهرا در نخستین سال تاسیس اعلام کرده بودند که این آرامستان برای مدت ۳۰ سال برای درگذشتگان پایتخت کفایت می‌کند، اما با وقوع جنگ تحمیلی و ورود خیل عظیم شهدای وطن، ظرفیت بهشت زهرا، دو سال زودتر از موعد پیش‌بینی شده یعنی در سال ۱۳۷۸ پر شد. با این حال در همان سال، مساحت ۱۱۰ هکتاری در قسمت شمال شرقی این آرامستان به مجموعه بهشت زهرا اضافه و مهرماه ۱۳۸۸ هم ۱۶۰ هکتار دیگر در بخش شرقی به این آرامستان ملحق شد تا وسعت آن به ۵۸۴ هکتار برسد.
گلدمن ساکس پیش بینی خود از میانگین قیمت نفت برنت در هر بشکه ۱۰ دلار برای سه ماهه چهارم سال جاری کاهش داد و اعلام کرد قیمت نفت در سال ۲۰۲۳ به ۱۱۰ دلار در هر بشکه می رسد.
گلدمن ساکس پیش بینی خود از میانگین قیمت نفت برنت در هر بشکه ۱۰ دلار برای سه ماهه چهارم سال جاری کاهش داد و اعلام کرد قیمت نفت در سال ۲۰۲۳ به ۱۱۰ دلار در هر بشکه می رسد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شانزدهم شهریور سال‌جاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل دو شهروند ۵۵ و ۳۰ ساله در حوزه علمیه اهل تسنن حقانی شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت پرونده در دست بررسی و اقدام قرار گرفت. بعد از دستگیری سارق به هفت فقره سرقت اعتراف کرد و مشخص شد که ۲۵ روز پیش از زندان آزاد شده است.
بر اساس آمار‌های اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تعداد دانش‌آموزان غیرایرانی ثبت‌نام شده در مدارس کشور ایران از سال ۱۳۸۵، با شیبی ثابت رو به افزایش بوده است و به بیش از ۵۰۳ هزار دانش‌آموز اتباع در بیش از ۲۸ هزار مدرسه ایرانی در دوسال اخیر رسیده است.
پلیس غرب استان تهران اعلام کرد: روز گذشته برابر اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل احدی از شهروندان در فاز ۶ پرند، بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۸ در محل حادثه حاضر و با استفاده از اقدامات فنی پلیسی توانستند متهم را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری دلالت دهند.
فرمانده تیپ ۱۱۰ نیروهای حشد شعبی اعلام کرد که هزاران نفر از نیروهای حشد در طرح تامین امنیت زائران ایرانی اربعین حسینی (ع) شرکت خواهند کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: حوالی ساعت هفت صبح امروز یک مورد اقدام به تیراندازی در محله سعادت آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله تیمی از ماموران در محل حاضر شده و مشاهده کردند که فردی حدودا ۸۵ ساله در مقابل در خانه خود مورد سوءقصد با سلاح گرم قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ