سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، استانداران، فرمانداران و شهرداران نمی‌توانند در حوزه انتخابیه محل خدمت برای نمایندگی مجلس اعلام داوطلبی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس حمایت خود از سلاح ورزی رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی را تکذیب و اعلام کرد: طبق قانون هیأت نظارت شامل سه وزیر، رییس سازمان استاندارد و رئیس اتاق و نیز هیأت رئیسه اتاق بازرگانی می‌توانند انتخابات را باطل اعلام کنند.
هنرآموزان، استادکاران، مدیران و کارشناسان علاقه‌مند به حوزه‌ آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای می‌توانند مقالات و تجربه‌های خود را برای فصلنامه رشد آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش ارسال کنند.
سخنگوی دولت از افزایش وظایف و اختیارات استانداران با تصویب شورای عالی اداری خبر داد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد با جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کرد.
تغییرات مدیریتی در استان‌ها در حالی آغاز شده که یکی از معیارهای ارزیابی، اجرای مصوبات سفرهای استانی دولت است اما اینکه آیا استانداران نیز مشمول این جابجایی‌ها می‌شوند، پرسشی است که وزیر کشور پاسخ منفی به آن داد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت نظارت بر روند تامین و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم، نظارت بر بازار کالاهای مصرفی مردم را وظیفه اساسی اتحادیه‌های صنفی دانست.
هاکیلا و لوپز، هر دو تست‌های آماری بسیاری را انجام دادند تا ثابت کنند که نتایج نمی‌تواند اتفاقی باشد. برای قوس غول پیکر Giant Arc، نتایج دارای سطح اطمینان ۹۹.۹۹۹۷ درصد بود. در تحقیقات علمی، استاندارد طلایی برای اهمیت آماری به عنوان ۵-sigma شناخته می‌شود. اگر این احتمال برابر با ۱ در ۳.۵ میلیون باشد، به معنی تصادفی بودن نتایج است. قوس غول پیکر به ۴.۵ سیگما رسیده است، بنابراین هنوز این احتمال وجود دارد که این سازه آرایش تصادفی ستاره‌ها باشد.
معاون اقتصادی وزیر کشور، گفت: تقویت ارتباطات و مناسبات تجاری با روسیه با هدف گذاری۲۰ میلیارد دلاری موضوعی است که تمامی استانداران در سراسر کشور برای آن برنامه ریزی خواهند داشت.
جمیله علم الهدی در کنگره بین المللی زنان تأثیرگذار: اگر ما می‌خواهیم عدالت جنسیتی برقرار کنیم نمی‌توانیم نزاع را بیشتر کنیم. ما نزاع با مردان نداریم. برعکس همه ما می‌دانیم اگر حمایت آقایان نباشد ما هم نمی‌توانیم به خواسته‌های خودمان برسیم. تاکید ما بر وحدت، همدلی و اتحاد است. ما یک استاندارد نداریم نمی‌توانیم همه یک جور رفتار کنیم، ولی ما می‌توانیم روی ارزش‌های مشترک خود تاکید کنیم.
تمساح‌ها به دلیل خونسرد بودن و متابولیسم پایین بدن می‌توانند مدت زیادی را بدون غذا تحمل کنند. تمساح‌های کوچک معمولاً از حشرات و ماهی‌های کوچک تغذیه می‌کنند و به مرور از موجودات بزرگ‌تر مانند انواع ماهی‌ها، خزندگان و پستانداران و گاهی از بی‌مهرگانی مانند صدف‌ها و سخت‌پوستان یا تمساح‌های کوچک‌تر تغذیه می‌کنند.
وقتی تصمیمی در شرایط اضطراری آلودگی هوا اتخاذ می‌شود، ولی در عمل نمی‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بار آلودگی بگذارد قطعا باید تصمیمات سختگیرانه‌تری گرفته شود. بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران مربوط به منابع ساکن است که در این خصوص استاندار تهران باید هرچه سریعتر دستور برخورد و قطع گاز ادارات و دستگاه‌های دولتی پر مصرف و آن‌هایی که پس از پایان ساعت کاری دستگاه‌های گرمایشی خود را روشن می‌گذارند صادر کند.
رئیس‌ جمهوری در نشست مشترک هیات دولت با استانداران کشور گفت: وظیفه وزرا و استانداران است که بر نحوه تعامل با مردم در ادارات، نظارت کنند.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم برخورداری از سلامت نفس و عمل برای مسئولان و مدیران دولت، کارگزاران دولتی و بویژه استانداران را مرزبانان معیشت، سلامت، کسب و کار و زندگی مردم دانست.
وزیر کشور تاکید کرد: همه استانداران با قدرت و اراده جدی در حال پیشبرد مسائل توسعه و عمرانی استان‌های کشور هستند و برنامه‌ای برای تغییر استانداران در دستورکار نیست.
مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو) اعلام کرد: دارندگان محصولات ایران خودرو می‌توانند در جشنواره جمعه‌های آپشن آپکو، قطعات و تجهیزات مورد نیاز محصولات خود را با استاندارد و کیفیت مناسب با تخفیف خریداری کنند.
به دلیل فضای رسانه ای، افکار عمومی فکر می‌کند هرکس بعد از انقلاب یک دوره نماینده، وزیر، استاندار یا امام جمعه بوده بار و بنه خود را بسته و رفته‌اند؛ متاسفانه افکار عمومی به قدری تخریب شده که می‌گویند هر کس بعد از انقلاب مسئول بوده اینگونه است و ما باید ثابت کنیم که جزو دزد‌ها نیستیم.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: صنایعی که در نزدیکی سواحل و دریا هستند، مکلفند تا آب مورد نیاز مصرفی صنعت خود را از طریق آب دریا تأمین و صنایع دیگر می‌توانند از پساب فاضلاب شهری استفاده کنند.
رییس گروه پستانداران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این توله خرس زمانی که از قاچاقچیان کشف شد دو ماهه بود و الان نزدیک به ۶ ماه دارد، حالش خوب و در شرایط مناسبی به سر می‌برد، اما مساله این است که پردیسان نمی‌تواند جای مناسبی برای ادامه زندگی این حیوان باشد بنابراین در حال بررسی مکان‌های دیگر در استان‌هایی که شرایط پذیرش این توله را دارند هستیم، در نظر داریم مکانی باشد که نقش آموزشی هم برای حیوان داشته باشد، چون امکان رها سازی آن در طبیعت وجود ندارد، بنابراین شاید جایی مانند باغ وحش آنهم در شرایط خوب مکان مناسبی باشد، چون گونه ارزشمندی است و می‌توانیم به عنوان ذخیره ژنتیک از آن بهره ببریم.
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: مرتضوی دوست درجه یک من است، در دولت احمدی‌نژاد هردو استاندار بودیم، او را کامل می‌شناسم، اما این مسئولیت برای او سنگین است و نمی‌تواند از پس این کار برآید.
استاندار همدان اعلام کرد: براساس آزمایشات دانشگاه علوم پزشکی همدان و تهران، وزارت نیرو و چند دستگاه دیگر که ما مأمور کردیم، در مجموع نتیجه آزمایشات این است که نگرانی در این زمینه وجود ندارد و به جرأت اعلام می‌کنیم تصفیه خانه شهید بهشتی و تصفیه خانه مهاجران جزء تصفیه خانه‌های پیشرفته و مدرن ما هستند که می‌توانند همه آلودگی‌ها و فلزات سنگین را تصفیه و سلامت آب را تضمین کنند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: تفویض اختیار مناسب به استانداران داده شود تا بتوانند روند ساخت مسکن را خصوصاً در شهرهای کوچک‌تر تسریع کنند.
رئیس جمهور گفت: استانداران مسئله تأمین مسکن و کنترل اجاره‌بها را به شکل ویژه دنبال کنند و در تصمیمات خود در این زمینه منتظر دستور یا اجازه از مرکز نباشند.
رئیسی در ادامه توجه به تولید را به عنوان یکی دیگر از توصیه‌های رهبر انقلاب به دولت مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: استانداران موظف‌اند با پیگیری‌های مستمر موانع تولید را شناسایی و رفع و واحدهای تولیدی تعطیل یا نیمه‌تعطیل را فعال کنند. گاهی مشکل یک واحد تولیدی تعطیل شده با یک پیگیری ساده رفع و ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال آن فعال می‌شود.
یک رابطه مستقیم بین الگو‌های بارندگی تاریخی آفریقا و شیمی دندان پستانداران مشاهده شده است. این اولین آزمایش یک ایده بسیار تاثیرگذار در علوم باستان‌شناسی و زمین است که در مورد نخستی سانان وحشی انجام می‌شود: دندان‌ها می‌توانند جزئیات دقیق تغییرات محیطی فصلی را ثبت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ