مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از ظرفیت بخش خصوصی برای شرکت در مراسم اربعین و خدمت رسانی به زائران اعزام شدند .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‎ جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بیش از هزار و ۵۰۰ خانوار متاثر از توفان شن در سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار از صدور ۵۰۰ مجوز کار از سوی قطر برای ایرانیان خبر داد و گفت: در شش ماه گذشته ۵۰۰ روادید کار برای ایرانیان متقاضی کار در قطر صادر شده است و طی توافقی که با کشور قطر داشتیم تصمیم بر این شد تا ریل‌گذاری و چارچوب بندی اعزام نیروی کار به نحو شایسته صورت گیرد که در حال شکل گیری است.
اداره کل صدور گذرنامه‌ها در عربستان سعودی اعلام کرد که تعداد حجاجی که از طریق گذرگاه‌های بین المللی وارد عربستان شده اند، به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.
هلال احمر اعلام کرد: توزیع ۵۰۰ هزار سرم تزریقی و ۵۰ هزار ویال کمبودکشوری انجام شد.
رئیس جمهور «گیلرمو لاسو» اعلام کرد که بیش از ۵۰۰ نفر روز یکشنبه در پی جاری شدن سیل ناشی از باران های شدید از خانه های خود در شمال اکوادور تخلیه شدند.
اصفهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار در پارک ملی قمیشلو خبر داد و گفت: بیش از۵۰۰ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این منطقه هزینه می‌شود.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرده است که ترکیه ۵۰۰ هزار پناهجوی سوری را به خانه می‌فرستد.
رئیس مرکز پزشکی هلال احمر با اشاره به میانگین سنی زائران حج تمتع گفت: ۲۳۰۰ زائر بالای ۸۰ سال سن دارند ولی همه استطاعت جسمی آنها محرز شده است.
معاون وزیر راه شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: بر اساس بند خ تبصره ۱۱ بودجه ۱۴۰۲، بیمه ملوانان با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از سال جاری برقرار می‌شود.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، بیش از ۵۰۰ نیروی ارتش اوکراین در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته کشته شدند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: در ادامه مبازره قاطع دستگاه قضایی استان با سوء جریانات و فساد‌های مالی، با اعلام ضابط خاص مبنی بر وقوع تخلفات سازمان یافته فساد مالی ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط یکی از اعضای شهرداری پیرانشهر به دادستانی این شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
طرح جزئیات عرضه خودرو این طرح از ۲۰ام اسفندماه آغاز خواهد شد و از ۲۰ام تا ۲۳ام اسفند متقاضیان فرصت ایجاد حساب وکالتی دارند؛ مبلغ واریزی برای ثبت نام ۱۰۰میلیون تومان اعلام شده است.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: ۴ دستگاه اجرایی اعلام کرده که ظرفیت استخدام ۲هزار و ۵۰۰ نخبه را دارند.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: خودرو‌های وارداتی از کشور‌های مختلف همچون چین است و به غیر از برند‌های آمریکایی یا ساخت آمریکا، از سایر کشور‌ها بحث ثبت سفارش صورت گرفته است و در بازه سه ماهه آینده عرضه می‌شود.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تا کنون در زلزله سوریه حدود حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر جان باخته اند که احتمال افزایش شمار جان باختگان نیز وجود دارد.
عرضه های جدید خودرو در بورس کالا شامل ۵۰۰ دستگاه ریسپکت برای اولین بار و ️ادامه عرضه فیدلیتی، کارا و کامیون است.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان استعداد درخشان کشور به صورت ویژه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
بانک مرکزی اعلام کرد: ۵۰۰ هزار ربع سکه بهار آزادی از روز شنبه ۲۴ دی ماه به مدت سه روز کاری در بورس کالای ایران عرضه می شود که متقاضیان می توانند حداقل یک و حداکثر ۵ قطعه سکه بخرند.
بر اساس اعلام معاونت علمی، ۸ هزار گونه گیاهی در کشور شناسایی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ گیاه خواص دارویی دارند؛ این نشان می دهد سهم داروهای طبیعی در این صنعت بالاست.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شرکت های سازنده اتوبوس اعلام کرده اند ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که از صبح امروز سه شنبه تاکنون، دستکم ۵۰۰ شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی یورش برده اند.
سخنگوی یونیسف اعلام کرد: به دلیل کمبود مواد غذایی و سوء‌ تغذیه حدود نیم میلیون کودک در سومالی با خطر مرگ روبرو هستند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: 500 نفر از نیروهای خدمات شهری به شهر نجف اعزام شدند و تا بعد از روز اربعین نیز در شهر نجف به خدمترسانی میپردازند.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: «پروژه اتوبوس برقی پروژه متفاوتی نسبت به دوره‌های گذشته بوده و نخستین پروژه‌‎ای است که بخش خصوصی به‌صورت بلندمدت به آن ورود کرده و می‌خواهد ۵۰دستگاه اتوبوس برقی که گران‌ترین اتوبوس موجود در دنیا محسوب می‌شود را وارد شهر تهران کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ