معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری در بخش‌های سه گانه مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای جا به جایی رایگان شهروندان به محل برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر اعلام آمادگی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل دفتر توسعه نهاد‌های اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار گفت:موجبات امضای صورتجلسه پنجمین نشست کمیته مشترک اعزام نیروی کار ایرانی به قطر درجهت تسهیل صدور ویزای کار برای نیروی کار مازاد ایرانی به وجود آمده است.
بنا بر اعلام مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری، تاکنون نزدیک به ۲۰ رأی آمریکایی، مشابه پرونده فوق، که توسط صد‌ها تبعه آن کشور با ادعای واهی سعی در شناسایی و اجرای آن در کشور‌های اروپایی داشته‌اند، نه تنها با تلاش این مرکز بی‌نتیجه مانده و هیچ کدام از احکام مزبور در کشور‌های اروپایی مورد شناسایی و اجرا قرار نگرفته است، بلکه بعضاً منجر به محکومیت خواهان‌های آمریکایی به پرداخت خسارت و هزینه‌های قضایی قریب به یک میلیون پوند، به نفع دولت ایران گردیده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در جریان سفر وزیر کار قطر به کشورمان، برنامه‌های متنوعی در دستور کار قرار گرفت که در راستای آن اعزام کار نیروی متخصص و ماهر به کشور قطر انجام خواهد شد.
سرمربی تیم ملی تکواندو عامل اصلی ناکامی ملی پوشان در مسابقات جهانی را شوک دوپینگ قبل از اعزام می‌داند.
جنسن هوانگ در کنفرانس کامپیوتکس تایپه اعلام کرد: «موانع برنامه‌نویسی فوق‌العاده کمتر شده است. حالا هرکسی می‌تواند برنامه‌نویس شود. کافی است درخواست خود را به کامپیوتر بگویید.» او باور دارد که سهولت استفاده از نسل جدید هوش مصنوعی باعث شده است که سرعت پیشرفت این فناوری این‌چنین بالا باشد. همین مسئله موجب خواهد شد تا عملاً همه صنایع تحت تأثیر قرار بگیرند.
کشتی‌گیر فوق سنگین اهل کوبا اعلام کرد قرار است دوباره به تشک کشتی برگردد.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ساعت خدمات‌رسانی در تمامی خطوط درون‌شهری در شب‌های قدر بیست و یکم و بیست و سوم رمضان، از ساعت ۲۲ تا ۲:۴۵ بامداد خبر داد.
یک مقام مسوول گفت: در ایام پیش فروش بلیت های قطار قطعی سایت و آمارگیری ها طبیعی است و هموطنان از ساعت ۱۴ می توانند بلیت قطار خود را به صورت اینترنتی خرید کنند.
فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین اعلام کرد که سال ۲۰۲۲ را به خاطر تحقق رویای‌اش هیچ وقت فراموش نخواهد کرد.
شبکه تلویزیونی "بین اسپورت" قطر اعلام کرد که رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال، برای عقد قرارداد با النصر عربستان، وارد ریاض شده است.
به جرات میتوان گفت از مهم‌ترین اخبار حوزه راه و شهرسازی در یک هفته گذشته خبر ارتحال رستم قاسمی بود.
تعدادی از خبرنگاران صداوسیما و سایر رسانه ها نیز در این رویداد حضور داشتند و از آنجا که از سوی فدراسیون فوتبال و وزارتخانه های ورزش و ارشاد اعزام نشده اند در فهرست فوق قید نشده اند.
وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای استفاده از ظرفیت جام جهانی راهنمایان گردشگری ایران را به قطر اعزام کرده است.
یک نفر روحانی در لیست ارسالی این بلیت به طرف قطری حضور دارد و آن هم مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان است. تقریبا ۹۰ درصد این بلیت‌ها بین مستندسازها، خبرنگار‌ها و ورزشکاران غیرفوتبالی توزیع شده است.
تعدادی از بلیت‌های سهمیه ساکنان قطر که به فروش نرفته به ایران اهدا شده است. بلیت‌هایی که حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرده است. معاون وزیر ورزش در این باره تاکید دارد که ۹۰ درصد این بلیت‌ها به مستندسازان ورزشی و ورزشکاران غیرفوتبالی اهدا شده است.
بر اساس اعلام سازمان بورس، با دستور وزیر اقتصاد جلسات فوق العاده راهکارهای کوتاه مدت حمایت از بازار سهام در دستور کار قرار گرفت.
کاروان تیم ملی ایران با درخواست کی روش قرار است ۲۲ آبان ماه به قطر سفر کند.
نبی: قرار بود ۲۵ آبان اعزام شویم، اما الان فکر می‌کنم بیست و سوم اعزام شویم.
شرکت راه آهن از راه‌اندازی چهار رام قطار مسافری به طور فوق‌العاده در مسیر تهران-مشهد خبر داد و اعلام کرد ثبت نام این قطارها از ساعت ۱۶ امروز آغاز شده است.
شرکت راه‌آهن اعلام کرد: همزمان با بازگشت زائران اربعین و با هدف پاسخگویی مناسب به افزایش تقاضا، از شنبه ۳ رام قطار فوق‌العاده برای مسیر خرمشهر-مشهد اختصاص خواهد یافت.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: پس از اینکه پاسخ استفساریه مجلس از سوی رئیس جمهور ابلاغ و در روزنامه رسمی کشور منتشر شود، باقی افرادی که با ملاک قرار گرفتن نمره تراز، حایز قبولی در آزمون می‌شوند، جزو پذیرفته‌شدگان آزمون فوق‌العاده وکالت محسوب خواهند شد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک رفاه کارگران برگزار شد و صورت های مالی منتهی به 29 اسفند 1400 این بانک مورد تایید و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک رفاه کارگران برگزار شد و صورت های مالی منتهی به 29 اسفند 1400 این بانک مورد تایید و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.
مسئولانی که به جای توجه به امور اساسی و حتی فکر کردن به اموری که باید پیشتر برای آن تدبیر می‌شد و در پیوست رسانه‌ای پروژه احیای یوز قرار می‌گرفت، از تدارک فراخوانی برای انتخاب اسم برای سه ماده یوز خبر داده بودند و حالا که مشخص شده یوز‌ها نر هستند، احتمالا ترجیح دهند که از این موقعیت کاریکاتور گونه فرار کرده و بی خیال نامگذاری شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ