خوشاب ـ فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب از دستگیری متهم ۱۱ فقره سرقت سریالی و دو مالخر سابقه دار در این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زوج سارق که از پارکینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان به ۲۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سرقت به عنف در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: متهمان تا کنون به ۴۰ فقره زورگیری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شأن موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۴ فقره سرقت معترف شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر خارجی پس از دستگیری یک سارق تلفن خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت و مالخری اموال به سرقت رفته اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود و ۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند که تاکنون ۳ مال باخته شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شده‌اند، متهمان نیز جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی دیگر مالباختگان تحت نظر پلیس آگاهی قرار دارند.
اصفهان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند چهار نفره سارقان زورگیر تلفن همراه در منطقه جنوب شهر اصفهان و اعتراف متهمان به ۱۶ فقره سرقت خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ماموران قلابی که در پوشش پلیس از شهروندان اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌ها به چندین فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مال باختگان در مواجه حضوری آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت از انباری برج‌های مسکونی در غرب تهران خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی انباری برج‌های مسکونی در غرب تهران خبر داد.
سرهنگ دریکوند بیان کرد: متهمان در مواجه با مستندات مستدل پلیس به سه فقره سرقت منزل اعتراف کردند که کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته مالباختگان را حدود ۹۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو هنگام موبایل قاپی خبر داد و گفت: متهمان علاوه بر سرقت لوازم خودرو به ۲۰ فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق احشام در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت احشام اعتراف کردند.
ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۳۵ فقره سرقت از خانه‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران و به خصوص مناطق شمالی تهران اعتراف کردند.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با تلاش مأموران کلانتری غیاثی ۲ سارق مغازه دستگیر و متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر آواره!/ قاتل در محل جنایت دستگیر شد/ انفجار تانکر سوخت در شازند حادثه ساز شد/ دستگیری عاملان قتل در باوی/ ماجرای هولناک قتل شوهر و فرزند برای جلوگیری از مهاجرت!/ متهمان، تعرض به ۷ زن را انکار کردند/ اعتراف دزدان بدل انداز به ۶۰ فقره سرقت!/ جنایت به خاطر ۸ میلیارد تومان بیت کوین
سمنان-فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان کامپیوترهای خودرو در شهر سمنان خبر داد و گفت: این متهمان به ۲۳۳ فقره سرقت در سمنان و تهران اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل ویلایی شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۱۵ فقره سرقت مشابه معترف شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به جرم خود مبنی بر جعل عنوان پلیس، زورگیری، آدم‌ربایی، ضرب و جرح و ۸ فقره سرقت از پیک‌های موتوری صرافی‌های تهران به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ