ارومیه - در نخستین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، ژاپن، چین، قطر، عراق ، کره‌جنوبی و چین‌تایپه حریفان خود را شکست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
النصری‌‌ها با پرواز اختصاصی و البته همراه با جام قهرمانی به ریاض برگشتند.
تعیین قهرمان لیگ برتر به هفته آخر کشید و پرسپولیس و سپاهان شانس رسیدن به جام دارند.
تیم ملی ۲۲ خرداد در کافا؛ اولین جام ملی قلعه‌نویی؟
تربت جام ـ امروز همزمان با سراسر کشور مردم شهر تربت جام و مراکز بخش بوژگان، سمیع آباد، نصرآباد، و روستاهای احمدآباد صولت و رباط سمنگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
محمد ربیعی و مهدی تارتار نفرات منتخب خود در دیدار جام حذفی را مشخص کردند.
جواد خیابانی در یادداشتی به اتفاقات برنامه جنجالی جام ۲۲ با حضور مهدی تاج پرداخت.
در بازی فینال جام‌جهانی به پشت صحنه برنامه «جام ۲۲» در شبکه ورزش رفتیم و هیجان این رقابت را از زاویه‌ای متفاوت روایت کرده‌ایم.
لیونل مسی در دقیقه ۲۲ گل اول آرژانتین در فینال جام جهانی را به ثمر رساند.
در دقیقه ۲۲ بازی فرانسه و آرژانتین لیونل مسی از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را به ثمر رساند.
‌دومین دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه البیت قطر استارت می‌خورد تا تکلیف آخرین بازمانده این جام عجیب هم مشخص شود.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حالا به ایستگاه ماقبل پایانی رسیده است. قرار است امشب و از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های آرژانتین و کرواسی مقابل یکدیگر قرار بگیرند تا تکلیف اولین تیمی که به فینال جام می‌رسد، مشخص شود.
فردا شب (شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ تیم ملی انگلیس و تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم می‌روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم موفق می‌شود راهی مرحله نیمه نهایی شود.
در پانزدهمین روز رقابت‌های جام جهانی و با آغاز مرحله‌ حذفی دو مسابقه در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۲:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شود.
مسابقه فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در محل باغ هنر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برای عموم پخش خواهد شد.
تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف آمریکا می‌رود.
تصاویری از چهره‌های طرفداران تیم‌های ملی ۳۲ کشور شرکت کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر.
تیم ملی ایران به احتمال زیاد به مرحله حذفی جام جهانی صعود می‌کند. بازی‌های دور سوم این گروه روز سه‌شنبه، هشتم آذر ساعت ۲۲:۳۰ به صورت همزمان برگزار می‌شوند.
نفرات آغاز کننده بازی برای هلند و اکوادور مشخص شدند.
رئیس شبکه ورزشی بی‌این اسپورت از پخش رایگان بعضی از بازی‌ها برای اهالی خاورمیانه و شمال آفریقا خبر داد.
رییس فدراسیون کشتی نام خود را از لیست اعزامی تیم ملی کشتی آزاد به جام جهانی آمریکا با هدف هموار شدن ارائه ویزا به تیم ملی، خارج کرد.
نخستین ذهنیت از عدد ۱۱ مربوط به میزبانی‌های جام جهانی است. در ۲۲ دوره گذشته کشور‌های اروپایی ۱۱ دوره میزبان این جشنواره فوتبالی بودند و کشور‌های غیر اروپایی نیز ۱۱ دوره پذیرای این تورنمنت بودند.
سند مالکیت حرم رضوی صادر شد
تاریخ آغاز لیگ برتر جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ خواهد بود.سوپرجام قبل از آغاز نیم فصل دوم بین دو تیم استقلال؛ قهرمان لیگ و نساجی قائمشهر؛ قهرمان جام حذفی برگزار خواهد شد.
طارمی که سال گذشته قهرمانی سوپرکاپ پرتغال را همراه تیمش به دست آورده و در فصل ۲۲-۲۰۲۱ نیز دوگانه لیگ و جام حذفی را کسب کرده بود، حالا چهارمین جام خود در فوتبال پرتغال را در کارنامه‌اش به ثبت رساند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ