تیم ملی ۲۲ خرداد در کافا؛ اولین جام ملی قلعه‌نویی؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود و پس از برگزاری ۴۵ دیدار، تیم‌های برتر جام ۲۲ معرفی خواهند شد.
حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران، صبح پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ جهت بازدید و اهدای لباس باشگاهی خود به مدد جویان آسایشگاه معلولین ذهنی شهید بهشتی مشهد از این مکان بازدید به عمل آورد.
شماره ۲۲ تیم ملی ایران بدون توجه به حواشی پیرامون او در کافا جشن قهرمانی گرفت.
کاروان تیم ملی والیبال ایران پس از سفری طولانی که حدود ۲۲ ساعت به طول انجامید، وارد ناگویای ژاپن شد.
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی چوب‌کشی مردان با حضور ۱۵۸ ورزشکار از ۲۲ استان در تهران به کار خود پایان داد.
مسئول کمیته فنی مسابقات کشتی آلیش بانوان از اعلام آمادگی بیش ۲۲ تیم از استان‌های مختلف برای حضور در رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی کشور وانتخابی تیم ملی خبرداد.
تیم ملی زنان ایران با ۲۲ بازیکن به مسابقات انتخابی المپیک اعزام می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اسامی ۲۲ بازیکن دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی آتی را مشخص کرد.
۲۲ بازیکن به تیم ملی فوتسال ایران دعوت شدند
رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی) طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ اسفندماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم مازندران به عنوان قهرمانی دست یافت.
ایران دیشب با اختلاف زیاد و با نتیجه ۳۵ بر ۲۲ مغلوب اسپانیا شد و حرفی برای گفتن نداشت. حالا در دور دوم به سد سه حریف قدرتمند اروپایی برخورد کرد.
اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی اسکیت رولبال بانوان از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۴ دی ماه برگزار می شود.
فردا شب (شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ تیم ملی انگلیس و تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم می‌روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم موفق می‌شود راهی مرحله نیمه نهایی شود.
تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف آمریکا می‌رود.
تیم ملی ایران به احتمال زیاد به مرحله حذفی جام جهانی صعود می‌کند. بازی‌های دور سوم این گروه روز سه‌شنبه، هشتم آذر ساعت ۲۲:۳۰ به صورت همزمان برگزار می‌شوند.
رییس فدراسیون کشتی نام خود را از لیست اعزامی تیم ملی کشتی آزاد به جام جهانی آمریکا با هدف هموار شدن ارائه ویزا به تیم ملی، خارج کرد.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
کاروان تیم ملی ایران با درخواست کی روش قرار است ۲۲ آبان ماه به قطر سفر کند.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد از روز ۲۲ مردادماه برگزار می‌شود.
رئیس جمهور راهپیمایی باشکوه اربعین را کانون جبهه مقاومت بین‌المللی در منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: همه موظف به تلاش برای برگزاری منظم و به دور از هرگونه عیب و نقص این مراسم هستیم.
فدراسیون فوتبال الجزایر اعلام کرد که تیم ملی این کشور با درخواست یک بازی دوستانه با تیم ملی ایران موافقت کرده و دو تیم قرار است روز دوازدهم ژوئن (22 خرداد) در شهر دوحه قطر به مصاف یکدیگر بروند.
در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال۲۰۲۲ تیم ملی والیبال فرانسه موفق شد در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ ایتالیا را شکست دهد و حریف آمریکا در فینال این مسابقات شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ