جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حالا به ایستگاه ماقبل پایانی رسیده است. قرار است امشب و از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های آرژانتین و کرواسی مقابل یکدیگر قرار بگیرند تا تکلیف اولین تیمی که به فینال جام می‌رسد، مشخص شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.
تیم صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر فوتبال پذیرای استقلال تهران است.
پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.
تیم ملی والیبال ایران در سومین و چهارمین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها و در کمتر از ۲۰ ساعت به مصاف آرژانتین و کوبا می‌رود؛ تیم‌هایی که مدال برنز المپیک را در کارنامه کاری خود دارند.
تیم ملی والیبال ایران برای یازدهمین بار در طول تاریخ برابر فرانسه به میدان می‌رود و برای کسب دومین پیروزی مقابل این تیم که در جایگاه پنجم رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار دارد، تلاش خواهد کرد، اما شکست قهرمان المپیک کار آسانی نیست.
این تیم پس از هفته نخست که بسیار ناامید کننده آن را سپری کرد و تنها یک برد برابر چین به دست آورد، پا به هفته دوم این تورنمنت به میزبانی هلند گذاشت که پس از سه بازی، دو شکست متحمل شده است. عجیب آنکه هر سه بازی ایران در هفته دوم با نتیجه مشابه ۳ بر صفر به پایان رسیده است
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملتهای والیبال
مثلث قهرمانی شامل سپاهان، استقلال و پرسپولیس در دور پایانی لیگ برتر هفت هفته جذاب را خواهند داشت و در هفته بیست و چهارم به میدان می‌روند.
ساعت یک مسابقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
ساعت یک مسابقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
ساعت یک مسابقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.
ساعت برگزاری مسابقه پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته هجدهم تغییر کرد.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال امروز در لوسیل قطر با بازی دو تیم فرانسه و آرژانتین به پایان می‌رسد. ساعتی قبل از شروع این بازی مراسم اختتامیه در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه لوسیل تیم ملی آرژانتین و تیم ملی فرانسه به مصاف هم می‌روند و بدین ترتیب بازی فینال جام جهانی را برگزار می‌کنند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم می‌تواند به مقام قهرمانی برسد.
جام جهانی قطر به دو بازی پایانی یعنی رده‌بندی و فینال رسید. آقای گل مسابقات احتمالا از بین مسی و امباپه که هردو پنج گله هستند، معرفی خواهد شد. البته آلوارز از آرژانتین و اولیویه ژیرو از فرانسه هم چهارگله هستند. شانس کمی برای بازیکنان کرواسی و مراکش هم وجود دارد. کفش طلای جام بیست‌ودوم ساخت آدیداس را در تصویر می‌بینید
یک روزنامه آرژانتینی فاش کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور چند ساعت پیش از شروع دیدار امشب مقابل کرواسی ویدیوی احساسی‌ای از خانواده بازیکنان آلبی‌سلسته برای آنها پخش کرده است.
فردا آرژانتین در یک هشتم نهایی جام جهانی و از ساعت 22.30 به وقت تهران به مصاف استرالیا خواهد رفت. دیداری که برای لیونل خاص خواهد بود.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان که یکی از طولانی‌ترین دیدار‌های این دوره با ۱۷۲ دقیقه بود، موفق به شکست آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک شد تا دو امتیاز این مسابقه را به دست آورد.
تیم ملی والیبال ایران، جدال صدرنشینی و صعود از گروه را از آرژانتین و دفاع و پاسور قدرتمندش برد و حالا در دو بازی آسان‌تر به حضور در دور بعدی قهرمانی جهان می‌اندیشد‌. تیم ایران تا اواسط ست دوم بازنده محض بود؛ اما ...
تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی اش از رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین می‌رود.
معاون تولید خودرو گروه صنعتی ایران خودرو از کاهش ۶۰ درصدی ضایعات خطوط سواری شامل بدنه، رنگ و سالن‌های مونتاژ در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کاهش ضایعات که بخش اصلی آن حاصل تولید بدون کسری و عبورمستقیم است، یکی از مصادیق افزایش بهره‌وری در ایران‌خودرو است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۸۲۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۹۱ تن از ایشان وخیم است.
22 ساعت در پرواز باشیم و پس از یک بازی برگردیم؟ نرمال نیست. استقبال می‌کردیم اگر(در اروگوئه) با اروگوئه، آرژانتین و برزیل بازی می‌کردیم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ