حمید رسایی: هیچ دلیلی بر اینکه درگیری به خاطر بی حجاب بوده، نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در همین حال، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در توییتر نوشت: «آقای دکتر سجادی وزیر سابق ورزش در دولت به عنوان شخصیتی اخلاقمدار و متخصص در حوزه مسئولیت شناخته می شوند که پیشرفت ورزش بانوان و کسب افتخارات گوناگون از برجستگی‌های کارنامه مسئولیت ایشان است.
حمید رسایی به شایعات مربوط به تبرئه اکبر طبری واکنش نشان داد.
محسن رضایی معاون اقتصادی رییس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سؤال خبرنگاران پیرامون شایعه رفتنش از دولت گفت: همان اطلاعیه‌ای که دفترمان داد، درست است.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در پاسخ به شایعه‌ها درفتن رفتن‌اش از هیئت دولت، گفت: همان اطلاعیه‌ای که دفتر معاونت اقتصادی منتشر کرده است، درست است.
یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: حق داریم از آقای شمخانی بپرسیم که دلیل حضور فرزند تاجر شما در یک جلسه رسمی چیست؟ آیا این فرصت و رانت برای بقیه تجّار هم فراهم است؟ چرا این شاهین اقبال که قطعا در لابی‌های تجاری بعدی کارگشا و راهگشاست، فقط روی شانه آقازاده محترم می‌نشیند؟
حمید رسایی، فعال سیاسی نزدیک به دولت ابراهیم رییسی و عضو سابق مجلس شورای اسلامی، در توییتی برای توجیه حجاب، زنان را با ماشین قیاس کرده است؛ بسیاری از کاربران به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.
امیرآبادی نماینده قم در مجلس و حمید رسایی از فعالان اصولگرا به حضور پسر شمخانی به همراه پدرش در سفر به امارات واکنش نشان دادند.
اظهارات حمید رسایی، درباره رقص و شادی مسافران نوروزی با واکنش احمد زیدآبادی مواجه شد.
محسن رضایی در واکنش به تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا نوشت: غربی‌ها با شکست سیاست تحریم از بیرون و فشار و براندازی از درون، از روی خشم و ناشیگری سپاه را هدف قرار داده‌اند. ‎
محسن رضایی در واکنش به تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا نوشت:غربی‌ها با شکست سیاست تحریم از بیرون و فشار و براندازی از درون، از روی خشم و ناشیگری سپاه را هدف قرار داده‌اند. ‎
حمید رسایی به آژادی ترانه علیدوستی و حواشی استقبال از او در مقابل زندان اوین واکنش نشان داد.
در حالی که بحث بازگشت کاوه رضایی به استقلال مطرح شده ایوب بهتاج تاکید کرد که این بازیکن تا پایان فصل جاری با تراکتور قرارداد دارد.
مدیرعامل تراکتور می‌گوید امیدوار است کاوه رضایی به بازی امروز با پرسپولیس برسد.
علی کریمی می‌گوید: «اگر تونستین بگیرین، فدای سر مردمم.»
محسن رضایی تخریب اموال عمومی را عملی داعشی خواند و گفت: این افراد قصد دارند با سوءاستفاده از امنیت و آرامش کشور به چهره نیرو‌های مسلح خدشه وارد کنند، اما غافل از این هستند که نیرو‌های مسلح فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.
کاوه رضایی مهاجم تازه‌وارد تراکتور تبریز با پستی اینستاگرامی از هواداران تراکتور تشکر کرد.
مهاجم تیم فوتبال استقلال نسبت به موضوع تعیین تکلیفش در این تیم واکنش نشان داد.
نشریه ۹ دی متعلق به حمید رسایی با تیتری عجیب به بیانیه اخیر میرحسین موسوی واکنش نشان داد.
رضایی: طراحان مکتوب اخیر، سناریوی تکراری و مایوسانه‌ای رابرای جلوگیری از تحولی جدید در مسیر تحقق اهداف ملت ایران، طراحی کرده و درپی آنند که باسنگ اندازی در میدان مبارزه اصلی، ملت و نظام و دولت ما را از فرصت جهش‌های بزرگ، بازداشته، در اوج محاصره اقتصادی و در بحبوحه مذاکرات برجام، ملت را از همراهی با دولت مردمی باز دارند.
یکشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
سرانجام با ابلاغ گمرک ایران، نرخ ۴۲۰۰ از محاسبه حقوق ورودی کنار رفت و نرخ ETS (نرخ نزدیک به بازار) جایگزین آن شد.
فعالیت های ارزشمندی در تولید خودروهای تجاری توسط گروه بهمن صورت گرفته است
واکنش محمودرضوی مشاور قالیباف به توییت رسایی و پاسخ رسایی به وی را می‌بیند.
غلامعلی رجایی در گفت‌وگویی گفت: آقای هاشمی در بین جناح چپ و راست، موافقین و مخالفینی داشت اما مخالفین آقای هاشمی در حدی نبودند که مانع پیشبرد کارهای ایشان شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ