لیونل مسی از فرصت دو روز تعطیلات تمرینات پاریس نهایت استفاده را برد و به بارسلونا سفر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس صندوق بین‌المللی پول گفت: این نشست شروع مجدد از سرگیری تعاملات بانک مرکزی ج.ا.ا با صندوق بین‌المللی پول میباشد و می‌تواند به ارائه تصویری مثبت از اقتصاد ایران بیانجامد.
کارشناسان داوری صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال و نساجی در نیمه نهایی جام حذفی را مورد بررسی قرار دادند.
به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس حزب موتلفه اسلامی، و در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اعضای این حزب با حضور در حسینیه جماران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی با حجت السلام والمسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند. به نظر می‌رسد مصطفی میرسلیم که مدتی است با اظهارنظرهای جنجالی خبرساز شده در این دیدار حضور نداشته است. حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد موتلفه از مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ گفته بود: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
رئیس جمهور الجزایر با دریافت پیام ویژه بشار اسد در دیدار با وزیر خارجه سوریه بار دیگر با حمایت از نظام سوریه بر ضرورت دفاع از آرمان فلسطین تاکید کرد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان جام رومن دیمیتریف که به میزبانی روسیه در جریان است با راهیابی دو ملی پوش ایران به دیدار فینال و چهار کشتی گیر به شانس مجدد همراه بود.
یک منبع دیپلماتیک به خبرگزاری فرانسه گفته هدف از دیدار روز شنبه با رئیسی «آغاز مجدد گفت‌وگوها» با ایران در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای این کشور است. این منبع اضافه کرد گروسی قصد دارد «روابط (با تهران) را در عالی‌ترین سطوح از نو آغاز کند.»
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در مسئولیت جدید در حوزه امنیت و در حوزه اجتماعی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در راستای مأموریت‌های پلیس از این نهاد مهم انتظامی و اجتماعی حمایت کند تا پلیس هم در حوزه تأمین امنیت و هم در حوزه‌های اجتماعی بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند.
کیلیان امباپه و لیونل مسی، دو ستاره پاری سن ژرمن، برای اولین بار پس از فینال جام جهانی با هم روبرو شدند.
کیلیان امباپه هنوز به پاریس برنگشته و فردا نباید منتظر دیدار مجدد او و لیونل مسی در جریان بازی با آنژه باشیم.
در نظرسنجی که روزنامه ابولا پرتغال انجام داد بیشتر هواداران تیم ملی فوتبال این کشور خواستار نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در دیدار برابر مراکش هستند.
پرسپولیس در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر به مصاف سپاهان می‌رود.
در آستانه دیدار دوم تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی، وزیر ورزش مجدد عازم محل برگزاری این رقابت‌ها شد.
دیدار تیم‌های فوتبال پورتو اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با برتری یاران مهاجم تیم ملی ایران و گلزنی مجدد او به پایان رسید.
مسابقات شانس مجدد پنج وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) از امروز (شنبه) در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا پیگیری شد.
مسابقات شانس مجدد پنج وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) از امروز (شنبه) در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا پیگیری شد.
مسابقات شانس مجدد پنج وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) از امروز (شنبه) در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا پیگیری شد.
مسابقات شانس مجدد پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان، امروز (سه شنبه) در اسپانیا برگزار می‌شود.
روز نحست از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در ترکیه با صعود دو کاراته کای ایران به دیدار نهایی پایان یافت.
روز نحست از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در ترکیه با صعود دو کاراته کای ایران به دیدار نهایی پایان یافت.
رئیس‌جمهور در نشست خبری گفت: هیچ فایده‌ای برای دیدار با بایدن نه برای ایران و نه برای ملت ایران وجود ندارد.
اشکان دژاگه، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران امروز در دقایق پایانی دیدار مقابل صنعت نفت وارد میدان شد.
قوی های سپید انزلی بعد از چند سال دوری از لیگ برتر امروز با پیکان دیدار می کنند.
مجید داستان در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف «بازرگانوف»، نماینده جمهوری آذربایجان رفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر ضربه فنی شد.
شلیک با وینچستر به مرد مسافر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ