هرچه در روستای مزداران پیش می‌روید، ابعاد فاجعه‌ای که در آنجا رخ داده بیشتر نمایان می‌شود. ده‌ها لودر، کامیون و ادوات امدادی بی‌وقفه در حال کارند، اما حجم گل، خاک و سنگی که از بالای کوه به سمت روستا سرازیر شده آنقدر زیاد است که با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی، تا روز گذشته خیابان اصلی روستا از گل و خاک خالی شد و هنوز کوچه‌ها و خانه‌های زیادی پر از گل، خاک و سنگ هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اراک- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر را نخواهیم داد، گفت: دشمنان در تلاش برای القای احساس ناامنی در کشور ناکام مانده‌اند.
اراک- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر نخواهیم داد، گفت: دشمنان در تلاش برای القای احساس ناامنی در کشور ناکام مانده‌اند.
نیروهای موسوم به «کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده کشته شدند.
نیروهای موسوم به «کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده در شرق استان ابین کشته شدند.
بلینکن گفت: «من فکر می‌کنم آنچه در نیجر اتفاق افتاد و آنچه اکنون ادامه دارد توسط روسیه یا واگنر تحریک نشده است اما آنها سعی می‌کنند از این وضعیت بهره‌برداری کنند».
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف ال نود در خیابان افسریه و واژگونی کشنده تانکر در مرزداران خبر داد.
خبرگزاری فرانسه با انتشار گفت‌وگویی از یک ژاپنی دیگر که به جمع مزدوران حاضر در اوکراین پیوسته، اعلام کرد هم‌اکنون مزدورانی از ۳۳ کشور در جنگ علیه روسیه حضور دارند.
سرهنگ مافی گفت: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات به تعقیب موتورسیکلت متهمان پرداختند که موتورسیکلت پس از برخورد با ۳ دستگاه خودرو پارک شده متوقف و متهم که قصد فرار داشت به صورت پیاده داشت نهایتاً در پارک نهج‌البلاغه دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سردی که با آن اقدام به زورگیری و تخریب خودرو کرده بود کشف شد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم با ۵ شاکی روانه دادسرا شد.
طلبه مضروب بلوار مرزداران گفت: کمتر شدن ارتباط روحانیت با عموم مردم، پیچیده شدن شرایط جامعه از جمله عواملی است که باعث می‌شود یک جوان با یک ذهنیتی دست به چنین اقدامی بزند. این بنده خدا در دادگاه پشیمان بود اما فشار رسانه‌ای او را به این سمت برد که به یک طلبه حمله کند.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری نوساز در محله مرزداران باید حداقل ۸ میلیارد تومان پرداخت کرد.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده مرزداران حداکثر ۲۹ میلیون تومان با رهن ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.
هجمه سعودی اینترنشنال به قهرمانان تیم ملی کشتی بعد از شکست در پروژه تحریم ورزش ایران همچنان ادامه دارد.
جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۱۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.
زاهدان- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان را دیار مرزداران غیرتمند ایرانی دانست و گفت: سرباز فداکار ملت هستیم.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، چند کارخانه و کارگاه تولیدات نظامی در مناطقی از اوکراین هدف حملات نظامی این کشور قرار گرفت.
منابع یمنی از شهادت یک کودک ۸ ساله در تیراندازی مزدوران ائتلاف سعودی در استان تعز خبر دادند.
زاهدان- وزیر کشور با بیان اینکه آرامش در سیستان و بلوچستان حاکم است، گفت: مزدوران تجزیه‌طلب نمی توانند در صفوف به‌هم‌پیوسته ملت رخنه کنند.
سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در محکومیت حوادث زاهدان در بیانیه‌ای تاکید کرد که پاسخ قاطع به مزدوران خواهیم داد.
وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در منطقه سیل‌زده مزداران فیروزکوه حضور یافت.
سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: پیکر آخرین مفقودی سیل روستای مزداران امروز دوشنبه ۱۷ مرداد کشف شد.
صبح امروز آخرین مفقودی سیلاب در مزداران فیروزکوه از سوی امدادگران سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشف شد. این آخرین مورد مفقود شده در سیل این منطقه بود که گزارش آن ثبت شده و جست‌وجو‌ها برای یافتنش ادامه داشت.
در پی وقوع سیل در شهرستان فیروزکوه جمعی از نیرو‌های امدادی؛ جهادی و همچنین خدماتی جهت امداد رسانی به مردم سیل زده روستا‌های زرین دشت و مزداران در حال فعالیت هستند.
پیکر ۸ قربانی سیلاب در روستای مزداران شهرستان فیروزکوه تشییع و به خاک سپرده شد. آئین تشییع جان‌باختگان حادثه سیل مزداران عصر امروز با حضور گروه‌های مختلف مردم و مسئولان و مدیران استانی برگزار شد. پیکر‌های ۸ قربانی سیلاب در روستای مزداران در فیروزکوه پس از تشییع با شکوه در آرامستان امامزادگان عبدالله و یحیی (ع) فیروزکوه به خاک سپرده شد.
از اواخر شامگاه چهارشنبه، بارندگی‌های سیل آسا در تهران، موجب جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان از جمله فیروزکوه شد. سیلاب در منطقه کن و امام‌زاده داود و همچنین روستای مزداران شهرستان فیروزکوه، خسارات جانی و مالی زیادی بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ