اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میراث فرهنگی ایران شامل میراث ملموس و ناملموس طبیعی و فرهنگی دچار ضعف ها وتهدیدها، فرصت ها و نقاط قوت زیادی است. وزارت میراث فرهنگی با بررسی این نقاط، ده راهبرد را برای آن در نظر گرفته است.
سید مرتضی افقه، اقتصاددان گفت: به نظر می‌رسد بعد از دو سال دولت سیزدهم هنوز نتوانسته با وجود تخریب دولت گذشته و وعده‌هایی که قبل از انتخابات به مردم می‌داد آن وعده‌ها را عملی کند و افق پیش روی‌شان برای بهبود شرایط هم چندان روشن نیست. برخی آقایان دچار هذیان‌گویی هم شده‌اند. البته نیازی هم به توصیه برای دو وعده غذا خوردن نیست، به اندازه‌ای مردم را فقیر کرده‌اند که عملا برخی از روی فقر و نداری گاهی توان خوردن یک وعده غذا در روز هم ندارند.
توافق تهران و ریاض با ابتکار چین، نشانه دیگری از افول آمریکا و افق پیش‌رو از نظم نوین جهانی است.جهانی که شاید هنوز مختصات ایجابی آن کاملاً روشن نباشد اما بدون شک واشنگتن دیگر کدخدای آن نیست.
توافق تهران و ریاض با ابتکار چین، نشانه دیگری از افول آمریکا و افق پیش‌رو از نظم نوین جهانی است.جهانی که شاید هنوز مختصات ایجابی آن کاملاً روشن نباشد اما بدون شک واشنگتن دیگر کدخدای آن نیست.
هرچند پیروز به دلیل نارسایی کلیه جان داد و عده ای را ناراحت و غمگین کرد ولی تجربه‌ ناشی از پروژه تکثیر یوز ایرانی نتایج مهم و افق روشنی برای آینده یوزهای ایرانی به همراه خواهد داشت.
نخستین سالروز بحران اوکراین در حالی فرارسیده که افق روشنی برای برون‌رفت از آن به چشم نمی‌خورد؛ بحرانی که آمریکا به دلایل چندگانه، تمایلی چندانی به پایان آن ندارد.
نخستین سال‌روز بحران اوکراین در حالی فرارسیده که افق روشنی برای برون‌رفت از آن به چشم نمی‌خورد؛ بحرانی که آمریکا به دلایل چندگانه، تمایلی چندانی به پایان آن ندارد.
امیرحسین ثابتی مجری شبکه افق نوشت: انتشار عکس همسر کسی که مخالف یا حتی دشمن ماست، شرعا و اخلاقا کار غلطی است. جهاد تبیین یعنی اقناع مخاطب نه اغوا.
امیرحسین حاجی‌نصیری، جانباز مدافع‌ حرم، پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های اخیرش در شبکه افق، طی سخنرانی تازه‌ای بر صحبت‌های قبلی خود تاکید کرد.
در برهه‌ای که افق روشنی برای برون رفت از بحران اوکراین و بحران انرژی به چشم نمی‌خورد، انتظار روزهای سخت‌تر برای شهروندان قاره‌ای که لقب «مرفه» و «سبز» را یدک می‌کشیدند، محتمل است.
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیان‌ده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجای دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیانده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجا دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیانده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجا دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
کارشناس شبکه افق درباره علی دایی: بگذارید این‌ها بروند تا کشور تطهیر شود
وزارت اقتصاد و محافظت از اقلیم آلمان، هفته گذشته اعلام کرد که برنامه‌های حمایتی خود را برای گسترش تجارت با ایران به خاطر «وضعیت بسیار جدی ایران» لغو کرده است. روشن است که مقصود از «وضعیت بسیار جدی» اعتراضات ماه‌های گذشته است که در کنار حمایت ایران از روسیه، دلیل اصلی این تصمیم بوده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: سکوها ظرفیت های خود را به شکلی شفاف و روشن برای مردم ارائه دهند تا مردم افق روشن تری از فعالیت هایشان داشته باشند.
کروز به عنوان بزرگترین و پیشروترین قطعه ساز، در سال ۱۴۰۰ به رکورد تولید ۵۰ میلیون قطعه‌ خودرویی دست پیدا کرده با این حال، این شرکت به دنبال شکستن رکورد سال گذشته خود است.
کروز به عنوان بزرگترین و پیشرو‌ترین قطعه ساز، در سال 1400 به رکورد تولید 50 میلیون قطعه‌ خودوریی دست پیدا کرده اما این شرکت به دنبال شکستن رکورد سال گذشته خود است و طبق پیش‌بینی مدیران آن، تا پایان سال 1401 به رکورد تولید 55 قطعه در سال خواهد رسید.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره تازه ترین تحولات داخلی این کشور و پرونده ترسیم مرزها با فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.
رئیس مجلس گفت: اگر امروز از ما بپرسند خروجی ۲۰ سال گذشته برنامه چشم انداز چه بوده است، همه ما باید سرهایمان را پایین بیندازیم، ضمن آنکه مردم از ما سوال می‌کنند که دولت و مجلس قرار است در برنامه هفتم چه افق روشنی را به ما نشان دهند؟ و این یعنی امید به آینده و باید به این مطالبه پاسخ بدهیم.
دو قاب مشابه از سرمربی‌های پرسپولیس و تیم ملی شکار شده که مشغول تماشای کورس شاگردان خود هستند.
جانشین فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: رادار ماورای افق با نام سپهر با برد ۳ هزار کیلومتر به زودی عملیاتی می شود.
هرچه در روستای مزداران پیش می‌روید، ابعاد فاجعه‌ای که در آنجا رخ داده بیشتر نمایان می‌شود. ده‌ها لودر، کامیون و ادوات امدادی بی‌وقفه در حال کارند، اما حجم گل، خاک و سنگی که از بالای کوه به سمت روستا سرازیر شده آنقدر زیاد است که با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی، تا روز گذشته خیابان اصلی روستا از گل و خاک خالی شد و هنوز کوچه‌ها و خانه‌های زیادی پر از گل، خاک و سنگ هستند.
بعثت و فرود آمدن جبرئیل در حرا، بازگشایی راه های آسمان به حریم بسته انسان است. خداوند، بانگ بیدار باش را از سر رحمت بیکران خود به صدا درآورده است. این سروش ایزدی بر بال جبرییل فرود آمد و از حنجره پاک محمد صلی الله علیه و آله بر زمین منتشر گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ