معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان گفت: پیش نویس طرح دانش بنیان‌ها در راستای ایجاد نظام ارزشیابی شرکت‌ها نگاشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده، یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی و در یک سریال سرمایه گذاری کرده است؟!
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند۔
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان گفت: پیش نویس طرح دانش بنیان‌ها در راستای ایجاد نظام ارزشیابی شرکت‌ها نگاشته شده است.
خلاقیت یک شهروند در ایجاد تغییرات در یک دستگاه پیکان را ببینید. این عکس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
در واقع به جای ۱.۳۲۰ میلیون شغل وعده داده شده در سال ۱۴۰۱، فقط ۲۶۳ هزار شغل ایجاد شده است. یعنی ۲۰ درصد آنچه وعده داده شده است؛ اگر مبنا را هم یک میلیون شغل وعده داده شده در انتخابات بدانیم فقط ۲۶ درصد آن محقق شده است. این آمار رسمی کشور است و امیدواریم که مسوولان دولتی از تحلیل آن ناراحت نشوند، زیرا وعده داده‌اند ولی عمل نکرده‌اند و اکنون باید توضیح بدهند چرا محقق نشده؟ آیا از ابتدا برآورد درستی نداشتند؟ یا مدیران دولت ضعیف هستند؟ یا برنامه قابل قبولی برای تحقق این وعده ندارند؟
اولین حفره که در ۲۳ مارس مشاهده شد، ۳۰ برابر زمین است که باد‌های خورشیدی فراوانی را منتشر و شفق‌های قطبی خیره کننده‌ای را در جنوب آریزونا ایجاد کرد. هر دو حفره توسط رصدخانه دینامیک خورشیدی ناسا که خورشید را مطالعه می‌کند، رصد شده است.
اهواز- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از احداث ۲۰ مجتمع بزرگ دامپروری در استان با هدف ایجاد اشتغالزایی خبر داد.
شادی کنیم یا نه؟!؛ با سقوط صدام احساس دو گانه‌ای ایجاد شد. چون دشمن ایران ساقط شده بود طبعا جای شادی داشت، اما این اتفاق در پی لشکرکشی آمریکا به منطقه و نه در پایان جنگ ما با آنان رخ داده بود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
رضوی از آمادگی شهرداری منطقه ۲۰ جهت احداث مجموعه‌ای مشابه تپه‌های عباس‌آباد در شهر ری خبر داد و گفت: ما این آمادگی را داریم که این فضا را در منطقه ایجاد کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه‌ریزی کردیم که تا پایان دولت ۸۰ درصد مردم یعنی حدود ۲۰ میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری دسترسی پیدا کنند. تاکنون ۲.۵ میلیون پوشش ایجاد شده است.
اگر در دوازده ماه گذشته به اخبار گوش فرا داده‌اید، از ماهیت تهدیدی که حملات سایبری برای همه جنبه‌های جامعه ایجاد می‌کند، به خوبی آگاه هستید. در دنیای سیاسی ناپایدار که در حال حاضر با آن روبه رو هستیم، جنگ به طور فزاینده‌ای به صورت آنلاین رخ می‌دهد. چه چیزی ۲۰ سال آینده‌ی صنعت هوانوردی را تعریف خواهد کرد؟
بلومبرگ از طرح روسیه و ایران برای ایجاد یک مسیر تجاری فراقاره‌ای خبر داده‌است.
کمیته انضباطی دانشجویان، به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات دانشجویان موظف است با تاکید بر موازین شرعی، اخلاقی، قانونی و حقوقی به این تخلفات رسیدگی کند. ضرورت دارد که این برخورد، توأم با حفظ آبرو و حیثیت اجتماعی دانشجو باشد؛ از اولین مراحل تذکر و ارشاد آغاز شده و زمینه اجتناب از تخلف و میل به اصلاح را در فرد خاطی و محیط ایجاد کند.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
کمیته انضباطی دانشجویان، به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات دانشجویان موظف است با تاکید بر موازین شرعی، اخلاقی، قانونی و حقوقی به این تخلفات رسیدگی کند. ضرورت دارد که این برخورد، توأم با حفظ آبرو و حیثیت اجتماعی دانشجو باشد؛ از اولین مراحل تذکر و ارشاد آغاز شده و زمینه اجتناب از تخلف و میل به اصلاح را در فرد خاطی و محیط ایجاد کند.
شرکت‌های توسعه گردشگری باید زیرساخت‌های گردشگری کشور را ایجاد می‌کردند اما در ۲۰ سال اخیر نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه در اداره نیروهایشان نیز با مشکل رو به رو شدند.
اوجی درباره جلسه بررسی روند اجرای ۱۳ شهرک زنجیره پایین دستی پتروشیمی در نوار ساحلی خلیج‌فارس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۲۰ هزار نفت اشتغال ایجاد می شود
شهردار منطقه ۲۲ با تاکید بر اجرای دقیق بند ۲۰ ماده ۵۵ برای ساماندهی مشاغل مزاحم در این منطقه گفت: ایجاد غرفه در محوطه عمومی مراکز خرید تخلف است.
رئیس‌جمهور اوکراین هم‌زمان با برگزاری همه‌پرسی در مناطق شرقی این کشور،دستور ایجاد ۲۰ اداره نظامی-مدنی در برخی مناطق تحت کنترل روسیه در استان لوهانسک را صادر کرد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از معرفی ۱۱ رنگ جدید برای محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر توانایی تولید و عرضه خودروها با ۲۰ فام رنگ وجود دارد و در آینده ای نزدیک و با ایجاد ساز و کارهای لازم، مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌های خاص و متنوع سفارش گذاری کنند.
مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: امسال تعهد دادیم که تعداد ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ