سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: وزیر صمت در جلسه امروز این کمیسیون پذیرفت مابه‌التفاوت کالاهایی که ارز ترجیحی آنها حذف شده باید أخذ شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرمسار- وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم در راس هیئتی وارد گرمسار شد و مورد استقبال مقامات استانی و شهرستانی قرار گرفت.
وزیر صمت گفت: در هماهنگی با رئیس کل بانک مرکزی قرار شد که شرایط ساده تری را برای واردات خودروهای برقی فراهم کنیم و در درجه اول، اولویت با واردات تاکسی‌های برقی است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز برقی سازی حمل و نقل شهری خبر داد و گفت: این طرح در تهران به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.
وزیر صمت گفت: دولت نباید به طور مستقیم در بازار رقابتی و قیمت‌گذاری دخالت کند، اما در ابتدا باید به رفع انحصار پرداخت و بازار را تبدیل به بازار رقابتی کامل کرد.
وزیر صمت گفت: مذاکراتی درباره تجارت ترجیحی بین ایران و ازبکستان در حال انجام است و طی روزها و هفته‌های آینده این موضوع نهایی می‌شود.
سید رضا فاطمی‌امین با رأی عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از سمت خود برکنار شد.
جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.
جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در استیضاح هفته آینده رأی بقا و ماندن نمی‌آورد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: البته این بحث نیازمند توضیحات مفصلی است اما با شروع تجارت بین ایران و عربستان، همکاران ما در وزارت صمت فرایند صادرات کالا را آغاز کرده‌اند.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از جلسه یکشنبه هفته آتی کمیسیون صنایع با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران در خصوص عدم برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب گفت: وزیر صمت چشمان خود را نسبت به وقایع باز کند و کمتر مردم را اذیت کند.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مباحث مطرح شده در جلسه عصر امروز این کمیسیون با وزیر صمت را تشریح کرد.
صحبت‌های فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از روند تولید خودرو و بازار این محصول در کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره گرانی خودرو قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
فاطمی امین گفت: دولت فرانسه در حوادث اخیر موضع گیری‌های نادرستی گرفته است و در حال حاضر برنامه‌ای برای اجازه دادن به واردات خودروهای فرانسوی نداریم.
برخی شایعات که هنوز تایید نشده‌اند از استعفای وزیر «صمت» پیش از استیضاح در مجلس و حضور او در پست معاونت رئیس‌جمهور حکایت دارد. فعلا و تا هفته آینده، باید به تحلیل صف‌بندی موافقان و مخالفان وزیر صنعت، معدن و تجارت پرداخت.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هشتمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای صنعت هوایی کشور پرداخت.
معاون وزیر صمت گفت: در هیئت وزیران مصوب شد که پرداخت تسهیلات به بخش تولید شفاف شود و بانک مرکزی موظف است سامانه‌های مبتنی بر پرداخت تسهیلات را راه اندازی کند.
فاطمی امین درباره تخلفات فولاد مبارکه گفت: بخش قابل توجهی از چیز‌هایی که عنوان شده، تخلف نیست. اما باید منتظر نظر قوه قضاییه باشیم.
وزیر صمت در حاشیه گرد همایی تولیدکنندگان قطعات خودرو در نمایشگاه مسکو گفت: جهان باید صنعت ایران را بشناسند که قطعه سازان می تواند این امر مهم را محقق سازد.
۱۱ باور نادرست درباره بیماری آسم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ