فاطمی امین گفت: دولت فرانسه در حوادث اخیر موضع گیری‌های نادرستی گرفته است و در حال حاضر برنامه‌ای برای اجازه دادن به واردات خودروهای فرانسوی نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرمسار- وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم در راس هیئتی وارد گرمسار شد و مورد استقبال مقامات استانی و شهرستانی قرار گرفت.
وزیر صمت گفت: در هماهنگی با رئیس کل بانک مرکزی قرار شد که شرایط ساده تری را برای واردات خودروهای برقی فراهم کنیم و در درجه اول، اولویت با واردات تاکسی‌های برقی است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز برقی سازی حمل و نقل شهری خبر داد و گفت: این طرح در تهران به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.
وزیر صمت گفت: مذاکراتی درباره تجارت ترجیحی بین ایران و ازبکستان در حال انجام است و طی روزها و هفته‌های آینده این موضوع نهایی می‌شود.
سید رضا فاطمی‌امین با رأی عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از سمت خود برکنار شد.
«سید صولت مرتضوی» روز یکشنبه در آیین تجلیل از کارگران شرکت دخانیات در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در مورد جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: امروز در مجلس حاضر شدم و رییس جمهور هم در مورد استیضاح صحبت کرده و نکاتی را ارائه کردند.
نمایندگان موافق استیضاح استدلال‌های خود را بیان کردند، در ادامه سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت به مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان پاسخ داد.
رئیس مجلس گفت:عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح بی‌توجهی به مجلس نیست./ در آیین‌نامه هیچ‌گونه الزامی برای حضور رئیس‌جمهور وجود ندارد.
نماینده مردم گرمسار و آرادان درباره ادعای نماینده مردم تبریز مبنی بر واگذاری ۷۵ خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح وزیر صمت گفت که آقای قالیباف پاسخ ادعاها را بدهید.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت پاسخ داده که به لحاظ قانونی امکان تعویق زمان استیضاح وزیر صمت وجود ندارد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت پاسخ داده که به لحاظ قانونی امکان تعویق زمان استیضاح وزیر صمت وجود ندارد.
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت که دیروز تلویحا در توئیتر نوشته بود از سمت سخنگویی وزارت صمت کنار می‌رود و به تلویزیون بر می‌گردد، امروز آن توئیت را پاک کرده و گویا پشیمان شده و در آستانه استیضاح وزیر عملکرد وزارتخانه را در دوره اخیر شرح داده که با پاسخ سخنگوی قبلی این وزارتخانه روبرو شد.
فاطمیِ امین وزیر صمت که برای پاسخ به درخواست‌های مردم در مرکز ارتباطات مردمیِ ریاست جمهوری حضور پیدا کرده بود در بخشی از صحبت هایش از مردم بابت افزایش قیمتِ ناگهانیِ خودرو عذرخواهی کرد.
در نشست نظارتی امروز مجلس، وزرای نفت و صمت برای پاسخ به پرسش های نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده‌ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف‌های طویل حضور یافتند و سرانجام دو نماینده مشروط از پاسخ‌های اوجی و فاطمی امین قانع شدند.
در نشست نظارتی امروز مجلس وزرای نفت و صمت برای پاسخ به سوالات نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف های طویل حضور یافتند و دو نماینده در نهایت به صورت مشروط از پاسخ های اوجی و فاطمی امین قانع شدند
وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر نفت با حضور در جلسات هفته آتی کمیسیون های تخصصی مجلس به سوالات تعدادی از نمایندگان پاسخ خواهند داد.
وزیر صمت گفت: شما دیدید برای یک نوع خودرو که ۱۰ هزار تا عرضه می‌شد، حدود دو میلیون تقاضا می‌آمد. آیا واقعا دو میلیون متقاضی خودرو داریم که پاسخ خیر است؟ این نشان می‌دهد طرف تقاضا، یک هیجانی دارد. ما آشفتگی در بازار داریم که بخشی از آن با عرضه بیشتر خودرو و بخشی دیگر با انتظام بخشی و قواعد مالیاتی حل شدنی است.
وزیر صمت گفت: شما دیدید برای یک نوع خودرو که ۱۰ هزار تا عرضه می‌شد حدود دو میلیون تقاضا می‌آمد. آیا واقعا دو میلیون متقاضی خودرو داریم که پاسخ خیر است. این نشان می‌دهد طرف تقاضا، یک هیجانی دارد. ما آشفتگی در بازار داریم که بخشی از آن با عرضه بیشتر خودرو و بخشی دیگر با انتظام بخشی و قواعد مالیاتی قابل حل است.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیات دولت به سوالی درباره برگزاری جلسه استیضاح وی در هفته آینده پاسخ داد.
نماینده مردم بندرعباس گفت: اگر مردم به اجبار بایستی از خودرو‌های بی کیفیت که منجر به مرگ و قطع عضو آنان می‌شود استفاده می‌کنند چه کسی مقصر است؟ وزیر صمت چه پاسخی دارد؟ این‌ها همه زمینه‌های فساد اقتصادی در کشور شده است که منجر به این نابسامانی‌ها می‌شود.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ