یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از جلسه یکشنبه هفته آتی کمیسیون صنایع با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را بررسی می کنند.جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.در این جلسه محمد مخبر معاون اول رییس جمهور نیز حضور دارد.
سخنگوی کمیسیون‌های صنایع و اقتصادی مجلس گزارش کمیسیون‌های متبوع خود درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت را قرائت و از موافقت با این برنامه‌ها خبر دادند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت در جلسه ای که با اعضای کمسیون صنایع داشت قول داد که یک خانه تکانی اساسی در وزارتخانه انجام دهد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برگزاری جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت با وجود انصراف تعداد قابل توجهی از نمایندگان، هیات رییسه مجلس بدون توجه به آن، استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت را با ۴۰ امضا اعلام وصول کرد حال آنکه باید استیضاح با ۱۸ امضا اعلام وصول می‌شد.
محمد رشیدی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ کمیسیون صنایع و معادن پس از بررسی‌های لازم مطابق ماده ۲۰۱ آئین نامه داخلی مجلس که با امضای ۴۰ تن از نمایندگان تقدیم هیات رئیسه شده بود، اعلام وصول می‌شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون تقاضای استیضاح وزیر صمت بررسی شد و نمایندگان حاضر در جلسه با آن موافقت کردند.
حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: استیضاح سید رضا فاطمی‌امین؛ وزیر صمت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس پس از صحبت‌های طراحان استیضاح و پاسخ‌های وزیر بررسی شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مباحث مطرح شده در جلسه عصر امروز این کمیسیون با وزیر صمت را تشریح کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سیاست‌های وزیر صمت ناکارآمد است؛ عملکرد او بر اساس پختگی و تجربه نیست و با شرایط کشور انطباق ندارد، چراکه فاطمی امین نیاز بازار و مشتری را نمی‌شناسد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از به جریان افتادن طرح مجدد استیضاح وزیر صمت از روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان سود زیادی از جیب مردم برمی‌دارند و می‌طلبد نمایندگان طرح استیضاح وزیر صمت را امضا کنند.
طرح استیضاح شماری از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه ۱۹/۷/۱۴۰۱ به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود، با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود. مطابق با ماده ۲۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.
طرح استیضاح تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه 19/7/1401 به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود.مطابق با ماده 223 آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت 10 روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهند بود.
طرح استیضاح تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه 19/7/1401 به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود.مطابق با ماده 223 آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت 10 روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهند بود.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز این کمیسیون به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان استیضاح کننده خبر داد.
عضو کمیسیون‌صنایع و معادن مجلس گفت: تفکیک وزارت صمت موجب می‌شود وزیر صنعت و معدن بر تولید تمرکز بیشتری داشته باشد و این اقدام نتایج بهتری را رقم خواهد زد.
بازار امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در یک ساعت ابتدایی چندان به مانند روز‌های گذشته چنگی به دل نمی‌زند و شاخص کل تنها ۰.۰۲ درصد رشد داشته است و شاخص کل هموزن نیز ۰.۱ درصد کاهش را تجربه کرده است. در این بازار، اما گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر توانسته است عملکرد خوبی را داشته باشد و نظر حقیقی‌ها را به خود جلب کند. این نماد غذایی را بخریم؟
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شکربن به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شکربندر روزهای آینده بورس است.
رابطه دولت سیزدهم و مجلس یازدهم در سال جدید وارد فاز تازه‌ای شده، به طوری که این روز‌ها درخواست استیضاح ۴ وزیر در هیات رییسه دریافت و استیضاح وزیر صمت هم پس از کش و قوس‌های فراوان هفته گذشته اعلام وصول شد. بر اساس قانون هیات رییسه مجلس درخواست نمایندگان برای استیضاح وزیر صمت را که ۳۴ امضا داشت به کمیسیون تخصصی صنایع و معادن ارجاع داد.
یکی از دستورهای امروز صحن علنی مجلس تعیین تکلیف درخواست نمایندگان برای استیضاح وزیر صمت بود. پس از جلسه‌ای که روز گذشته در کمیسیون صنایع و معادن برگزار شد، برخی اعضا از حد نصاب افتادن امضا‌ها خبر دادند و برخی دیگر هم از کافی بودن امضا‌ها گفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ