وزیر صمت گفت: مذاکراتی درباره تجارت ترجیحی بین ایران و ازبکستان در حال انجام است و طی روزها و هفته‌های آینده این موضوع نهایی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرمسار- وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم در راس هیئتی وارد گرمسار شد و مورد استقبال مقامات استانی و شهرستانی قرار گرفت.
معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت از خبرگزاری مهر، به مناسبت روز خبرنگار بازدید کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز برقی سازی حمل و نقل شهری خبر داد و گفت: این طرح در تهران به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.
وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت از زحمات صادقانه و مجاهدت های خالصانه مهندس محمد هادی اردبیلی؛ نخستین مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اهدای لوح قدردانی کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی غلامحسین مقیمی را به‌عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب کرد.
نامه معرفی عباس علی‌آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس واصل شد.
وقتی طبع شاعری فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت در جلسه استیضاحش ئر مجلس شورای اسلامی گل می‌کند!
جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.
جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: البته این بحث نیازمند توضیحات مفصلی است اما با شروع تجارت بین ایران و عربستان، همکاران ما در وزارت صمت فرایند صادرات کالا را آغاز کرده‌اند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام وصول شد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر وزیر صنعت، معدن و تجارت به علت نابسامانی بازار خودرو را نادرست توصیف کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد.
صحبت‌های فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از روند تولید خودرو و بازار این محصول در کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره گرانی خودرو قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
جلسه بررسی استیضاح رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرای کابینه آغاز شد.
جلسه بررسی استیضاح رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرای کابینه آغاز شد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت در توییتی نوشت: تولید شایعات مسترم این روزها در خصوص استعفای وزیر صمت به علت ترس بدخواهان از تعاملات فنی و کارشناسی بین دولت مردمی و مجلس انقلابی است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیات دولت به سوالی درباره برگزاری جلسه استیضاح وی در هفته آینده پاسخ داد.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس از تغییر زمان برگزاری جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبرداد و گفت: با هماهنگی دولت استیضاح فاطمی امین، از روز یکشنبه ۸ آبان ماه به جلسه علنی روز سه شنبه ۱۰ آبان موکول شد.
طرح استیضاح شماری از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه ۱۹/۷/۱۴۰۱ به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود، با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود. مطابق با ماده ۲۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.
طرح استیضاح تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای سید رضا فاطمی امین که در مورخه 19/7/1401 به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شده بود با توجه به مهلت قانونی و داشتن نصاب لازم اعلام وصول می‌شود.مطابق با ماده 223 آیین‌نامه داخلی مجلس وزیر صمت حداکثر ظرف مدت 10 روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ