معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، گفت: رئیس‌جمهور دستور داد بانوان، به ویژه آنها که فرزند خردسال دارند مشمول تخفیف ویژه برای شناور شدن ساعت کاری‌شان شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:ساعات کاری دفاتر اسناد رسمی در صورت اختلال در خدمات الکترونیکی تا ساعت ۱۸ عصر تمدید می‌شود .
اهواز - به دلیل وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر، فعالیت‌های ادارات استان خوزستان امروز دوشنبه تا ساعت ۱۲ اعلام شد.
شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار بانک‌ها تا ۱۵ شهریورماه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه شروع و ۱۲ و ۳۰ دقیقه پایان می‌یابد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت:تا ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه عرضه دام در جایگاه‌های تعیین شده تهران برای قربانی کردن ادامه خواهد داشت.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز ساعت کاری کارمندان و کارکنان دولت که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به ساعت ۶ صبح تغییر کرده بود، به روال عادی بازمی‌گردد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ساعت کاری کارکنان و کارمندان دولت از ۱۵ شهریور به روال اداری خود بازخواهد گشت.
دفاتر خدمات سلامت در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۵ و در روز‌های پنجشنبه از ساعت ۷ الی ۱۱ فعال خواهند بود.
دفاتر پلیس +۱۰ تهران و مراکز استان‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۵ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۷ تا ۱۱ فعال هستند.
صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهورصبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
ساعات کاری سامانه‌های ساتنا و پایا در راستای تغییر ساعت کاری ادارات و شعب بانک‌ها اعلام شد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، گفت: رئیس‌جمهور دستور داد بانوان، به ویژه آن‌ها که فرزند خردسال دارند مشمول تخفیف ویژه برای شناور شدن ساعت کاری‌شان شوند.
شورای هماهنگی بانک‌ها، ساعت کاری بانک‌ها از نیمه خرداد تا نیمه شهریور امسال را اعلام کرد.
بنابر تصمیم شورای هماهنگی بانک ها، ساعت کاری جدید بانک ها در تابستان سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار کاهش ساعت کاری بانوان شاغل در ادارات شد.
وزیر نیرو از شکسته شدن رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی از نیمه سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۷ هزار و ۵۴ مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار بهره برداری شد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اعلام ساعت کاری مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان در روزهای پس از لیالی قدر خبر داد.
ساعت کاری موزه‌ها تا پایان ماه رمضان اعلام شد
مدیرکل موزه‌ها از تغییر ساعت کاری موزه‌ها با پایان تعطیلات نوروزی و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان خبر داد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: بعد از اتمام تعطیلات نوروزی، ساعات کاری تمام مدارس و ادارات تابعه آموزش و پرورش مشخص شد.
ساعت آغاز به کار ادارات (به استثنای واحد‌های عملیاتی، خدمات رسان، آموزشی و بهداشتی) در ماه مبارک رمضان به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح تعیین می‌گردد. همچنین ساعت کار در روز‌های بعد از لیالی قدر با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۹ صبح است.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای ساعت کاری مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان اصفهان را پس از تعطیلات نوروز اعلام کرد.
سخنگوی دولت گفت: در ماه رمضان ساعت کاری کارکنان ادارات بین ۷ تا ۹ صبح شناور است
مشاور امور زنان و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تشریح و از پیگیری تقلیل ساعت کاری بانوان فرهنگی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ