معاون حقوقی رئیس جمهور، تعداد متهمان پرونده مفقود شدن فرش‌های مجموعه سعدآباد را ۹ نفر دانست و با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این باره، گفت: یکی از اعضای ارشد دولت قبل و فرزند وی از متهمان اصلی مفقود شدن فرش‌های سعدآباد هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام ارشد بانک مرکزی آرژانتین اعلام کرد که این بانک مجبور شده ارزش پزو را ۱۸ درصد پایین بیاورد.
یک مقام ارشد دولت مستقر و منصوب روسیه در منطقه زاپروژیا، اعلام کرد که نیروهای اوکراین مواضع خود در نزدیکی این منطقه را ترک کرده‌اند.
یک مقام ارشد دولت لیتوانی اعلام کرد که این کشور حاضر است در صورت لزوم مرزهای خود را به روی روسیه ببندد.
یک مقام ارشد دولت چین به منظور رایزنی با مقامات روسیه در  خصوص بحران اوکراین وارد این کشور شد.
مقام ارشد وزارت خارجه دولت بایدن در عین حال تصریح کرد:، اما همیشه اعلام کرده ایم توانایی ارتباط با ایران و انتقال و ارسال پیام‌های خود به ایران را در هر زمانی که به نفع ایالات متحده باشد، حفظ می‌کنیم.
یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت بایدن توصیه آستین برای انتخاب براون را پذیرفته است، زیرا آستین معتقد است " براون چالش های راهبردی آمریکا در سراسر جهان را درک می کند."
کمیته شفافیت عراق از صدور حکم بازداشت و تحقیقات قضایی علیه چهار مقام ارشد دولت مصطفی الکاظمی به اتهام مشارکت در پرونده موسوم به «فساد قرن» خبر داد.
یک مقام نظامی ارشد دولت نجات ملی یمن به شدت به متجاوزان هشدار داد و خواستار خروج سریع آنها از اراضی یمن شد.
وزیر دفاع سوریه در جریان دیدار با مقام نظامی عراقی از مواضع دولت و مسئولان عراق در قبال زلزله زدگان سوری قدردانی کرد.
یک مقام ارشد دولت روسیه هشدار داد اگر کشورهای غربی به تجهیز تسلیحاتی اوکراین ادامه دهند، مسکو این اقدام را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
دو مقام ارشد دولت طالبان تیک آبی توئیتر را دریافت کردند که البته این تیک اکنون حذف شده است.
مقام ارشد حزب حاکم ترکیه خودداری دولت سوئد از پیگرد قانونی حامیان گروه تروریستی پ.ک.ک که در استکهلم علیه رئیس جمهور ترکیه تظاهرات کرده بودند را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
یک مقام ارشد شورای مرکزی دولت نظامی –مدنی منطقه زاپروژیا می گوید اوکراین قصد ایجاد فاجعه انسانی در این منطقه را دارد.
یک مقام ارشد امنیتی روسیه تاکید کرد دولت آمریکا در تلاش است تا از طریق جنگ در اوکراین، روسیه را به نابودی به کشاند.
پس از عملیات تروریستی در استانبول، مقام ارشد دولت ترکیه می‌گوید برای پاک‌سازی مرزهای جنوبی این کشور از عناصر تروریستی پ‌ک‌ک، بعد از عراق، عملیات در شمال سوریه را آغاز خواهد کرد.
یک مقام ارشد دولت اوکراین برای مذاکره با روسیه برای حل و فصل بحران کنونی دو کشور، شرط و شروط تعیین کرد.
مقام ارشد امنیتی دولت روسیه اعلام کرد سرویس‌های امنیتی آمریکا و انگلیس در حال جذب و استخدام عناصر سازمان‌های تروریستی بین‌المللی هستند تا آنها را برای کمک به کی‌یف، به اوکراین منتقل کنند.
یک مقام ارشد دولت آمریکا مدعی شد که این کشورتمایلی برای مذاکره با کره شمالی از خود نشان نداده است.
یک مقام ارشد دولت روسیه این احتمال را مطرح کرد که مسکو ممکن است ماهواره‌های تجاری کشورهای غربی را به ظن مورد استفاده قرار گرفتن در تلاش‌های جنگی اوکراین هدف قرار دهد و ساقط کند.
در پی الحاق مناطق شرقی اوکراین به روسیه، دولت استرالیا اعلام کرد ده‌ها شخصیت و مقام ارشد دولت روسیه را به فهرست تحریم‌های خود اضافه خواهد کرد.
یک مقام ارشد دولت ژاپن با توسل به اهمیت روابط دو جانبه با آمریکا، گفت موضوع جابجایی پایگاه نظامی آمریکا از اوکیناوا منتفی است.
مقام ارشد دولت بایدن گفت: «ما در حال بررسی واکنش ایران هستیم اما نتیجه این است که اصلا دلگرم کننده نیست».
لارا روزن روزنامه نگار آمریکایی نوشت: یک مقام ارشد دولت ایالات متحده گفت، در صورت احیای توافق برجام هزاران سانتریفیوژ ایران که در حال کار است متوقف و حذف می‌شوند.
وزارت خارجه چین، یک مقام ارشد دولت لیتوانی را به دلیل نقض تمامیت ارضی خود در فهرست تحریم قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ