بر اساس صورت مالی منتشر شده سازمان بورس در سامانه کدال، درآمد این سازمان با کاهش ۵۲ درصدی مواجه شده که علت این کاهش، غالبا به دلیل کاهش کارمزد نظارتی بر معاملات بورس و فرابورس بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان بازپرداخت اصل و سود اوراق دولت قبل را داشته‌ایم که بازپرداخت‌ها، از درآمدهای امسال بوده است و از بانک مرکزی استقراض نکرده‌ایم.
داود منظور گفت: مجموعه اقدامات در سازمان برنامه باید به این سمت باشد که بانک مرکزی بتواند سیاست کنترل نقدینگی و پایه پولی را به خوبی انجام دهد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان هواشناسی کشور از افزایش ۶۲۳ درصدی میزان جذب درآمدهای عمومی در سازمان هواشناسی کشور خبر داد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه کسب درآمد از طریق رمز ارز مالیات دارد گفت: بیش از ۵۰ درصد بودجه جاری کشور توسط درآمدهای مالیاتی محقق می‌شود.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت:یش از ۵۰ درصد بودجه جاری کشور توسط درآمدهای مالیاتی محقق می‌شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از رشد ۱۱۲ درصدی درآمدهای محقق‌شده این سازمان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته خبر داد.
رییس سازمان امور مالیاتی در متنی اعلام کرد که در دوره تحولی نظام مالیاتی بیش از ۲میلیون مودی مالیاتی جدید، تحقق کامل درآمدهای پیش بینی شده، رشد بیش از ۵۰درصد درآمدهای مالیاتی را شاهد بودیم.
‌نمایندگان مجلس تصویب کردند که یک درصد از منابع حاصله از وصول عوارض ورود کالا و خدمات سازمان‌های مناطق آزاد به کمیته امداد امام خمینی (ره ) و سازمان بهزیستی واریز شود.
‌نمایندگان مجلس تصویب کردند که یک درصد از منابع حاصله از وصول عوارض ورود کالا و خدمات سازمان‌های مناطق آزاد به کمیته امداد امام خمینی (ره ) و سازمان بهزیستی واریز شود.
سازمان لیگ فوتبال ایران که در سالهای اخیر همواره از شفاف سازی در مورد درآمدهای ناشی از تبلیغات محیطی طفره رفته است، این بار درآمدهای باشگاه پرسپولیس از لیگ بیست و دوم را نامشخص رها کرده است.
رئیس سازمان امور مالیاتی نحوه استفاده از معافیت مالیاتی برای درآمدها و مشوق های صادراتی را ابلاغ کرد.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: با توجه به آمارهای سازمان امور مالیاتی در ۹ ماه سال جاری بیش از ۳۴۸ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده که ۳۸ هزار میلیارد تومان مربوط به آذرماه است.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه درآمدهای مالیاتی در سال ۱۴۰۱ محقق شده است، گفت: باید راه‌های فرار مالیاتی توسط دولت، سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد بسته شود.
‏‬نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وضعیت فروش نفت و تحقق درآمدهای نفتی خوب است و در این شرایط سازمان برنامه و بودجه باید در تخصیص بودجه بهتر عمل کند.
آبادان- نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: درآمدهای سازمان منطقه آزاد اروند صرف امور عمرانی در خرمشهر نمی‌شود و این موضوع باعث گله‌مندی مردم شده است.
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مودی جدید خبر داد.
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: امسال سهم مالیات در بودجه دولت به ۴۹ درصد رسید.
معاون دفتر درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: هیچ‌گونه فشاری از سوی سازمان امور مالیاتی بر شرکت‌ها وارد نشده است
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: عدم اعلام تسعیر ارز در دفاتر رسمی فعالان اقتصادی، مشمول کتمان درآمدهای مؤدیان مالیاتی نیست.
معاون درآمدهای سازمان مالیاتی گفت: تا ۱۰ شهریور فهرست نهایی خانه‌های خالی مشمول مالیات آماده می‌شود.
آمارهای اعلامی سازمان امور مالیاتی از درآمدهای مالیاتی کشور تا پایان تیر ماه امسال نشان می‌دهد که ۲۳۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مالیات ستانی شده است.
مدیرکل امور مؤدیان سازمان امور مالیاتی جزئیات انتقال پرونده مالیاتی شرکت هایی که محل فعالیت آنها غیر از مرکز است را، به استان محل فعالیت تشریح کرد.
فروش پاییزی شرکت با کاهش چشمگیر ۶۰ درصدی نسبت به تابستان، به ۱۳۳۱ میلیارد تومان رسیده است. با افت شدید حاشیه سود ناخالص از ۱۱ به منفی ۱۸ درصد، زیان خالص ۱۲ ریالی هر سهم در تابستان، با ۴۲ درصد افزایش به ۱۷ ریال زیان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ