سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ مدارس کشور، به طور رسمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نواخته شدن زنگ دبستان دخترانه شهید فرهاد حسینمردی با حضور رئیس جمهور، آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنگ آغاز بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در حالی از امروز چهارشنبه به صدا در می آید که برخلاف انتظارات مهمترین دیدار روز اول این هفته بدون حضور تماشاگران و در سکوت برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: از روز یکشنبه ۱۵ مرداد شروع انتخابات با دستور وزیر کشور آغاز خواهد شد و از روز دوشنبه ۱۶ مرداد لغایت ۲۲ مرداد، پیش ثبت‌نام متقاضیان از طریق پنجرۀ واحد وزارت کشور انجام خواهد شد.
تیم ۱۸ نفره پارادوومیدانی ایران اگر چه در مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب ۱۲ مدال شد اما نسبت به دوره گذشته این رقابت ها دو پله سقوط کرد.
تیم ۱۸ نفره پارادوومیدانی ایران اگر چه در مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب ۱۲ مدال شد اما نسبت به دوره گذشته این رقابت ها دو پله سقوط کرد.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
کارشناس والیبال با انتقاد از شرایطی که برای تیم ملی ایران در مسابقات لیگ ملت ها رقم خورد گفت: برخلاف دیگران من اعتقاد دارم جوانگرایی در تیم ملی صورت نگرفته و صرفا چند بازیکن جابجا شدند.
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که آنچه در سودان رخ می دهد، فاجعه انسانی است و باید هر چه سریعتر متوقف شود.
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که آنچه در سودان رخ می دهد، فاجعه انسانی و باید هر چه سریعتر متوقف شود.
مربی والیبال ایران معتقد است تیم با اشتباه مکرر و بدون سیستم بازی می‌کند و از والیبال مدرن دنیا فاصله گرفته است.
احمد الغامدی، مدیرعامل باشگاه النصر عربستان، شخصا به بارسلون سفر کرده تا جلسات متعددی را در مورد نقل و انتقالات انجام دهد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: به زودی زنگ حقوق در مدارس عملیاتی و اجرایی خواهد شد.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن اوج‌گیری تعداد عملیات‌های مسلحانه مبارزان فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی تا اکنون به سران تل آویو هشدار دادند.
۱۴۱ نفر مسموم شدند و ۱۲ نفر جان باختند؛ این خلاصه اتفاقی است که هفته گذشته در اثر مصرف مشروبات الکلی در کرج رخ داد و به گفته کادر درمان بیمارستان کوثر کرج، همچنان این وضعیت ادامه دارد.
مقامات اطلاعاتی و امنیتی آمریکا مدعی هستند که گفت‌وگوهای چین و کوبا برای ساخت پایگاه نظامی مشترک در خاک کوبا پیشرفت زیادی داشته است.
راه تیم ملی آلمان برای رستگاری در آستانه مسابقات یورو 2024 همچنان پر از دست انداز است.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال ۴۰ مدیرکل استان اصفهان همزمان با آغاز دهه فجر در مدارس حضور یافته و در راستای جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازگو می‌کنند.
تبریز- زنگ افزایش آلودگی هوای تبریز با آغاز فصل سرد سال به جهت استفاده از مازوت به صدا درآمده و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی نیز از پایداری هوا در روزهای آینده در این کلانشهر خبر می‌دهد.
زنگ آغاز سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در حالی با حضور شش تیم امروز به صدا درآمد که به نظر می رسد قهرمان را باید در بین یکی از دو تیم پرستاره حاضر در این رقابتها جستجو کرد.
زنگ آغاز رقابتهای لیگ تکواندو باشگاههای کشور با برگزاری ۱۴ دیدار در خانه تکواندو به صدا در می‌آید.
زنگ آغاز رقابتهای لیگ تکواندو باشگاههای کشور با برگزاری ۱۴ دیدار در خانه تکواندو به صدا در می‌آید.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس اعلام کرد: امسال در روز دوم مهر زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ ایثار و مقاومت در مدارس زده می‌شود. مهر امسال بعد از ۲۵ ماه تعطیلی مدارس سراسر کشور بازگشایی خواهند شد. دانش آموزان کلاس اولی در روز ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه برای شرکت در «جشن شکوفه‌ها» به مدرسه خواهند رفت.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد؛ یعنی زمانی که قرعه کشی جام جهانی انجام شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ