مقامات واشنگتن و پایتخت‌های اروپایی، از جمله در مادرید، یکی از سرسخت‌ترین ارائه‌دهندگان کمک به کی‌یف می‌گویند که در بهار امسال برای حمله جدید روسیه به اوکراین آماده می‌شوند و باید در زمستان امسال هر کاری که می‌توانند انجام دهند تا فرصت‌های روسیه را برای شکستن خط دفاعی اوکراین بسوزانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخیرا تحرکات میانجی عمانی بار دیگر شدت گرفته است؛ احتمالا سفر اخیر وزیر خارجه عمان نیز در راستای همین داستان بود یعنی مقدمات را فراهم کردند تا پول از عراق به عمان برود. السید بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه سلطنت عمان روز دوشنبه ۲۶ تیرماه به ایران آمد و رایزنی‌‌‌هایی با حسین امیرعبداللهیان داشت.
رسوایی کشف مواد مخدر در کاخ سفید و هم چنین سیاست‌های ضد آمریکایی عربستان در کنار لزوم خروج آمریکایی ها از سوریه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ به بخشنامه وزارت کشور درخصوص ایجاد محدودیت و انسداد برای حضور نمایندگان مجلس در پیگیری پروژه‌ها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه به بهانه نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس اعتراض کرد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ به بخشنامه وزارت کشور درخصوص ایجاد محدودیت و انسداد برای حضور نمایندگان مجلس در پیگیری پروژه‌ها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه به بهانه نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس اعتراض کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: باید تجدید نظر کنیم در رابطه با این گروه که زبان شان از جنسِ سرب است و بهترین رایحه‌ای که خوش دارند، بوی باروت. از نیمه راه زیان برگشتن، خود فایده‌ای عظیم است. البته رجز خوانی‌های خامِ برخی وابستگان به این گروهک، خیلی سخیف است و حقیرتر از آن که نیاز باشد از زبان و قلم ایرانی جواب بگیرد.
این پهپاد که از یک موتور توربوفن رولز رویس استفاده می‌کند دارای بدنه‌ای با قابلیت پنهانکاری است. MQ-۲۵ Stingray ساخت کمپانی بویینگ بوده و یک پهپاد عمدتاً سوخت رسان است که برای سوخت رسانی به دیگر هواپیما‌ها و پهپاد‌ها در آسمان طراحی شده است. طول آن ۱۹ متر و طول بال هایش ۱۲ متر است.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: حتما می‌توانیم هواپیمایی در کلاس ایرباس و بویینگ بسازیم.
کم کردن فاصله صندلی‌ها در هواپیمای بویینگ و سوار کردن ۱۵۰ مسافر توسط هواپیمایی سپهران، توجه برانگیز شده است.
ری-قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور بوی نامطبوع زباله های تهران را از مهمترین معضلات بخش کهریزک دانست.
بوی دربی آمد، استقلال ۶تایی کرد
تصاویری غم انگیز از تکه تکه کردن بویینگ ۷۴۷ شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک در فرودگاه St. Athan ولز را مشاهده می‌کنید.
موشک لانچر وان حامل ۹ ماهواره بود و برخلاف پرتاب های عمودی به یکی از بال های بویینگ ۷۴۷ مشهور به دختر کیهانی وصل بود.
بوئینگ ۷۳۷ مکس، چهارمین نسل از هواپیما‌های سری ۷۳۷ بوئینگ است با تغییرات انجام گرفته در طراحی بال‌ها و البته به روزرسانی موتور‌های این هواپیما، سری مکس غیر از مصرف سوخت کمتر، توانایی پرواز بیشتری را هم دارد. بیشتر قطعات این هواپیما ارتقا یافته‌اند که بازدهٔ آن را نسبت به ۷۳۷ معمولی، به طرز چشمگیری افزایش داده است. بویینگ حتی ادعا می‌کند این هواپیما مدرن‌تر و بهینه‌تر از مدل ایرباس ۳۲۰ است که در کلاس یکسان با این بویینگ ساخته شده.
ویدیویی از بویینگ ۷۷۷X در آلاسکا برای انجام تست‌های مربوط به هوای سرد را ببینید.
فیلمی از لحظه فرود بویینگ ۷۳۷ در لیسبون پرتغال را ببینید.
در این نظرسنجی به عمل آمده از ۹۰۰ رای دهنده آمریکایی، مشخص شد که ۴۸ درصد چین را دشمن آمریکا می‌دانند درحالیکه ۳۶ درصد می‌گویند این کشور یک متحد و یک دشمن است.
وقتی برنامه، حمله باشد، کسی پیش‌نمایش منتشر نمی‌کند؛ بلکه اغلب دست خود را نزدیک و مخفی نگه می‌دارد تا از عنصر غافلگیری خود را محروم نکرده باشد. بلندفکرکردن‌های دو طرف درباره جنگ، با اعلام جدول‌های زمانی دور و دیر، بیش از آنکه خبر از جنگ قریب‌الوقوع بدهند، بوی چنگ و دندان نشان‌دادن‌هایی را می‌دهند که پیش از گفتگو و مذاکره لازم‌اند.
پهپاد عمود پرواز و بدون پروانه Jetoptera در تست‌های اولیه خود توانسته به سرعت خیره‌کننده ۰.۸ ماخ یا ۹۸۸ کیلومتر بر ساعت برسد و از حیث سرعت یک هواپیمای دریملاینر بویینگ جلو بیفتد.
منابع لبنانی از تنش در مرز لبنان با فلسطین اشغالی خبر می دهند.
از مجموع ۲ فروند هواپیمای شخصی و تشریفاتی محمدرضا شاه، یک فروند بویینگ ۷۲۷ (به جز جت شخصی اشرف پهلوی) از حدود سال ۱۳۷۲ در نمایشگاه و موزه هوایی تهران، نگهداری می‌شود. بویینگ ۷۲۷ با نام «شهباز» و ۳ موتور جت در واقع دومین هواپیمای شخصی و تشریفاتی خاندان شاه پهلوی دوم بوده که بعد از تبدیل به «وی‌آی‌پی» سلطنتی، به سیستم «اختلال فرکانس» با هدف عدم ردیابی و شناسایی و اجرای شگرد‌های امنیتی، مجهز شد.
صدور فرمان بسیج محدود نیروهای ذخیره روسیه از سوی رئیس جمهور این کشور، قیمت دلار را افزایش داد.
شرکت اسپیس ایکس همراه یک موشک دسته ای ماهواره اینترنتی استارلینک را همراه محموله ای برای بویینگ به فضا فرستاد. بوستر موشک پس از انجام عملیات در پهپادکشتی این موشک فرود آمد.
صهیونیستها به این نتیجه رسیده اند باتوجه به شرایط بغرنج کنونی خودشان، توان ورود به جنگی تازه آن هم در برابر حزب الله را ندارند،به ویژه اینکه اخیرا حتی برابر جنبش جهاد توان رویارویی نداشتند.
آمریکا از آرژانتین خواسته است هواپیمای باری بویینگ ۷۴۷ را مصادره کند که از ماه ژوئن در خارج از بوئنوس آیرس در حین تحقیقات درباره ارتباط کارکنان این هواپیما با سپاه پاسداران ایران متوقف شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ