سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در واکنش به گزارش بی اساس روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال تصریح کرد: مسکو نمی‌داند گمانه‌ زنی رسانه آمریکایی درباره ایران از کجا آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره لزوم تدوین سیاست هایی از جمله کاهش توان تسهیلات دهی بانک های مستنکف از اجرای قانون جهش تولید مسکن برای مجازات آنها پرداخت.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: باید اقدامی صورت گیرد که بانک‌هایی که منابع خود را فریز می‌کنند، ملزم به اعطای تسهیلات ساخت مسکن شوند.
بانک ها وام مسکن نمی‌دهند
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای در پاسخ به حمله پهپادی به مسکو اعلام کرد: روسیه حق اتخاذ اقدامات شدید برای خود محفوظ می‌داند.
نماینده مردم فریدون شهر در مجلس گفت: سیاست و عزم دولت بر این است که مشکل مسکن را حل کند، اما بانک‌ها اقدام به اعطای تسهیلات مسکن نمی‌کنند.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو در ادامه تنش‌های اخیر با وزیر دفاع روسیه گفت که یگان تحت فرماندهی وی هیچ قراردادی جهت همکاری با این وزارت‌خانه به عنوان زیرمجموعه امضا نخواهد کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد مسکو در حال بررسی پاسخ مناسب به تحریم‌های ژاپن است.
یکی از مهم‌ترین اقدامات، کاهش سهم کالا‌های مهم و تأثیرگذار در سبد هزینه خانوار از جمله مسکن برای افزایش آستانه تحمل آنان است تا نظام حکمرانی مجال یابد بی‌آنکه این آستانه بشکند، دست به تصمیمات اساسی و از جمله اصلاح روند رشد بی‌رویه شتاب مصرف انرژی در کشور بزند. راستی چرا دولت و مجلس و اصولاً حاکمیت برای ساماندهی به وضعیت آشفته وکمرشکن تحت سیطره مافیای زمین و مسکن و مقابله با فعالیت‌های سفته بازانه و سوداگرانه در این بخش که بیشترین نقش را در افزایش هزینه‌های خانوار دارد، اقدام شایانی صورت نمی‌دهند؟!
شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز مدعی شد: آمریکا از حمله به خاک روسیه حمایت نمی‌کند!
ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور افغانستان اظهار داشت که روسیه خطر تبدیل درگیری‌ها در مرز ایران و افغانستان به یک تنش جدی را مشاهده نمی‌کند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: آمارها نشان می‌دهد که بانک‌ها به طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات نمی‌دهند. به همین دلیل لازم است که نهادهای حاکمیتی به بانک‌های متخلف اخطار داده و جریمه کنند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: آمارها نشان می‌دهد که بانک‌ها به طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات نمی‌دهند. به همین دلیل لازم است که نهادهای حاکمیتی به این موضوع ورود کنند.
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو به اقدام آمریکا در عدم صدور روادید برای خبرنگاران روس پاسخ می‌دهد.
نشریه بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد علی‌رغم ۱۰ دور تحریم علیه مسکو، اتحادیه اروپا همچنان نتوانسته بخش زیادی از دارایی‌های خارجی روسیه را در اروپا کشف و بلوکه کند.
وزیر امور خارجه روسیه امروز در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «عبدالله دیوپ» در باماکو اعلام کرد: مسکو می‌داند که غرب به تقویت روابط روسیه و مالی نگاه منفی دارد.
رابرت گیتس با اشاره به جنگ کنونی میان مسکو و کی‌یف گفت: فکر می‌کنم که ولادیمیر پوتین باور دارد که زمان به نفع او عمل می‌کند و حمایت‌ها از جانب آمریکا، اروپا و ... روزی تضعیف خواهند شد؛ و او اکنون کاری را انجام می‌دهد که ارتش‌های روسی همیشه انجام داده‌اند. به عبارتی، او تعداد زیادی از سرباز‌ها را با آموزش و تجهیزات ضعیف به خطوط مقدم اعزام می‌کند و به خیالش جمعیت زیاد، علتی برای پیروزی خواهد بود.
معاون نخست‌وزیر روسیه با تأکید بر افزایش حجم تبادلات تجاری بین چین و روسیه تأکید کرد این دو کشور درتلاشند در تبادلات انرژی از ارزهای ملی یکدیگر استفاده کنند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در واکنش به گزارش بی اساس روزنامه آمریکائی وال استریت ژورنال تصریح کرد: مسکو نمی‌داند گمانه‌ زنی رسانه آمریکائی درباره ایران از کجا آمده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: هدف برخی رسانه‌ها و مقامات خارجی از طرح ادعاهایی مبنی بر اینکه ایران در جنگ روسیه و اوکراین ایفای نقش می‌کند، این است که علیه جمهوری اسلامی تنش‌زایی کنند.
معاون اول رئیس جمهور و نخست وزیر روسیه بر لزوم سرعت بخشیدن به روند توسعه همکاری های تهران-مسکو و رفع موانع پیش روی گسترش روابط تجاری و اقتصادی فیمابین تاکید کردند.
سفیر روسیه در واشنگتن گفت که مسکو کسی را تهدید نمی‌کند اما اگر مجبور به استفاده از سلاح اتمی بشود، آمریکا نمی‌تواند پشت اقیانوس پناه بگیرد.
پسکوف گفت که پوتین در بیمارستان مسکو،‌ جایی که میخائیل گورباچف در سن ۹۱ سالگی درگذشت حاضر شده و به او ادای احترام کرده است.
سفارت روسیه در واشنگتن طی بیانیه ای اعلام کرد که موضع گیری واشنگتن مبنی بر اینکه تحریم‌ها مسکو را از انجام بازرسی‌های مربوط به پیمان استارت جدید در آمریکا باز نمی‌دارد، گمراه‌کننده است.
روسیه اعلام کرد پیشنهاد سوئیس برای نمایندگی از منافع اوکراین در روسیه و منافع مسکو در اوکراین را رد کرده زیرا دیگر سوئیس را کشوری بی‌طرف نمی‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ