در بیانیه الیزه آمده است: «رئیس‌جمهور از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارد. ما همچنان بر حمایت از اوکراین متمرکز هستیم».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع امنیتی فرانسوی از ارسال بسته پستی حاوی یک انگشت قطع شده به کاخ الیزه و مقر رئیس جمهور این کشور خبر داد.
به دنبال تشدید اعتراضات سراسری علیه سیاست‌های ضد انسانی دولت ماکرون، کاخ الیزه از لغو سفر از پیش برنامه‌ریزی شده رئیس جمهور فرانسه به آلمان خبر داد.
در سومین شب اعتراضات متوالی در فرانسه نیروهای پلیس ضمن سرکوب شدید معترضان دستکم ۶۶۷ نفر را بازداشت کردند.
در آستانه نشست رسمی و گفت‌وگوی مکرون با بن‌سلمان، یک منبع آگاه در کاخ ریاست جمهوری فرانسه فاش کرد که رئیس جمهور این کشور از، ولی عهد عربستان سعودی خواهد خواست تا برای پایان جنگ در اوکراین کمک کند.
رئیس‌جمهور فرانسه امروز با ولیعهد عربستان سعودی که از چند روز پیش به پاریس سفر کرده، در کاخ الیزه دیدار کرد.
در بیانیه صادره از سوی کاخ الیزه آمده است: این سفر روز جمعه انجام شده و محمد بن سلمان در سفر به پاریس با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه دیدار و گفتگو خواهد داشت.
کاخ الیزه امروز در بیانیه‌ای از سفر روز جمعه ولیعهد عربستان به فرانسه و دیدار با رییس‌جمهور این کشور در پاریس خبر داد.
کاخ الیزه امروز در بیانیه‌ای از سفر روز جمعه ولیعهد عربستان به فرانسه و دیدار با رییس‌جمهور این کشور در پاریس خبر داد.
کاخ الیزه امروز در بیانیه ای از آغاز سفر «ماکرون» به کشورهای آفریقایی از چهارشنبه آینده خبر داد.
کاخ ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد که در صورتی که زمان برگزاری مذاکره میان روسیه و اوکراین فرا برسد، پاریس اقدام خواهد کرد.
کاخ الیزه در بیانیه ای از میزبانی رییس جمهور فرانسه از همتای اوکراینی خود و صدراعظم آلمان در پاریس تا ساعات آینده خبر داد.
آنقدر گفتیم «مدیریت داخلی! مدیریت داخلی!» که مردم هم باورشان شد و امروز همدستان این هولوکاست و کسانی که در کنار بانیان آن عکس می‌گرفتند طلبکارانه به عنوان منجی ظاهر شده‌اند و به اسم مردم در راهروهای کاخ سفید، الیزه و پارلمان اروپا به دنبال تشدید تحریم و لغو مذاکرات افتاده‌اند.
شهردار منطقه ۸ تهران از اصلاح هندسی چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع با هدف مناسب‌سازی معابر، ایمن‌سازی و کانالیزه کردن حرکات در این منطقه خبر داد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه در پاریس دیدار کرد.
روایتی از ردپای همیشگی فرانسه از کمک به صدام و منافقین تا فتنه‌های اخیر کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شهردار منطقه ۹ از کانالیزه کردن تقاطع خیابان‌های قزوین- شمشیری با بزرگراه آیت الله سعیدی (سه راه بوتان) به منظور سهولت در تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده خبر داد.
جو بایدن و امانوئل مکرون روز پنج‌شنبه ۱۰ آذر-۱ دسامبر در ضیافت شام کاخ سفید برای ساکن الیزه تاکید کردند که مصمم به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هستند. در بیانیه منتشره از سوی دو رئیس‌جمهور ادعا شده است: «فرانسه و ایالات متحده به همکاری با سایر شرکای بین‌المللی برای مقابله با تنش آفرینی برنامه هسته‌ای ایران، همکاری ناکافی اش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، فعالیت‌های بی ثبات کننده اش در خاورمیانه و مهم‌تر از همه انتقال موشک و پهپاد به طرف‌های مختلف از جمله بازیگران غیردولتی ادامه می‌دهند.»
«ژورژ مالبرونو، خبرنگار روزنامۀ فیگارو، به نقل از منبعی در کاخ الیزه، گزارش داد که دفتر ریاست جمهوری فرانسه مایل نبود برنارـ هانری لوی، نویسندۀ فرانسوی و چهرۀ رسانه‌ای مشهور در جریان دیدار امانوئل ماکرون با گروهی از زنان مخالف حکومت ایران در عکس‌ها دیده شود.»
کاخ الیزه از قصد امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه برای طرح اصابت موشک به لهستان در اجلاس سران گروه بیست در اندونزی خبر داد.
دیدار مسیح علی‌نژاد و رئیس‌جمهور فرانسه با استقبال و تلاش رسانه‌های معاند برای القای این موضوع مواجه شد که دیدار آنها به دعوت مستقیم کاخ الیزه صورت گرفته است اما به نظر می‌رسد که گروه‌های معاند و تجزیه‌طلب در برگزاری آن نقش داشته‌اند.
رئیس جمهور فرانسه پیروزی «بنیامین نتانیاهو» در انتخابات کنست را تبریک گفت و او را به پاریس دعوت کرد تا در زمینه امور دوجانبه و ایران گفت‌وگو کنند.
عبدالحسین روح الامینی از دانشجویان پیرو خط امام گفت: نه کسی می‌توانست امام را کانالیزه کند، نه می‌توانست ایشان را دور بزند. هر کسی که این ادعا را کرده خودش کانالیزه بوده. امام در حیات سیاسی خود از روزی که در قم یکه و تنها بودند تا تبعید تا پاریس و بعد از برگشتن به ایران آن‌چنان با قدرت، درایت و هوشیاری عمل می‌کردند که نظیر ندارد.
بنابر اعلام کاخ ریاست‌جمهوری فرانسه، ماکرون پس از دیدار با همتای ایرانی‌اش، فردا با جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد.
کاخ الیزه امروز با صدور بیانیه ای از سفر «امانوئل ماکرون» به الجزایر در تلاش برای بهبود روابط فیمابین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ