مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، بر اهمیت توجه به سلامت دهان و دندان از بدو تولد تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسی اولین بار زمانی که پنج ساله بود توجه اش به همسر آینده اش جلب شد چرا که آنتونلا از اقوام نزدیک "لوکاس اسکالیا" بازیکن فوتبال اهل آرژانتین و دوست دوران کودکی مسی بود. پدر اسکالیا پیش تر گفته بود وقتی مسی برای نخستین بار در دهه 90 میلادی روکوزو را ملاقات کرد پرسید:"او کیست"؟
نخستین عکس‌های ماه محرم در دوران قاجار به ثبت رسیده و اجتماع بزرگ عزاداران از همان زمان تا امروز مورد توجه عکاس‌ها قرارگرفته است. نخستین عکاسی که از عزاداری‌های محرم تهران عکاسی کرده، آنتوان سوروگین است.
کشورهای عضو سازمان ملل برای نخستین بار از زمان تأسیس رژیم صهیونیستی، مراسم یادبود پاکسازی قومی مردم فلسطین و روز تأسیس رژیم صهیونیستی را برگزار کردند.
در جریان رقابت‌های شنای ترکیه سامیار عبدلی موفق شد با ثبت زمان ۲۲٫۸۴ در ماده ۵۰ متر آزاد علاوه بر جابه‌جایی رکورد این ماده ورودی مسابقات جهانی شنا ژاپن را کسب کند.
به‌مرور زمان در لاله‌زار وسایل تفریح و تماشا جای گرفت. یکی از این اقدامات ساخت باغ‌وحش بود. بخش جنوبی خیابان سعدی در آن زمان به خیابان باغ‌وحش معروف بود.
برای نخستین بار در انگلیس، دیدارهای لیگ برتر در زمان غروب آفتاب و برای افطار بازیکنان مسلمان متوقف می‌شود.
تیم ملی فوتبال ایران نخستین تمرین خود با سرمربی جدید را بعد از بازی گل گهر در جام حذفی برگزار خواهد کرد.
برنامه زمان بندی مسابقات زیر 17 سال دختران از سوی اتحادیه مرکزی فوتبال آسیا (کافا) اعلام شد.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نخستین مرحله آزمون سراسری ۱۴۰۲ خوشبختانه در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، گفت: خوشبختانه تا به امروز موردی از تخلف در این زمینه کشف نکرده‌ایم و انصافا محدودیت‌های اینترنتی که در فرآیند برگزاری این آزمون اعمال شد در تامین امنیت و سلامت آن تاثیرگذار بوده است.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای نخستین بار از زمان آغاز به کار کابینه جدید نتانیاهو، امروز به آمریکا سفر خواهد کرد.
نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برگزار می شود.
سرمربی فرانسوی النصر عربستان زمان نخستین بازی کریستیانو رونالدو را با پیراهن این تیم اعلام کرد.
در باره علت نامگذاری این کوچه می‌گویند مرد نیکوکاری به اسم «نوروزخان» که آن زمان فعالیت‌های زیادی برای ایجاد امکانات شهری در تهران داشت و سقاخانه‌ای هم در این حوالی ساخته بود، این گذر پله‌دار را برای رفاه حال مردم ساخت.
پیراشکی‌فروشی خسروی به دلیل همسایگی با کافه‌نادری و واقع شدنش در مدرن‌ترین خیابان آن زمان، خیلی زود آوازه‌اش در شهر می‌پیچد و پذیرای بسیاری از هنرمندان مشهور و چهره‌های معروف آن روز‌ها می‌شود.
ترکیب‌بندیِ زیبای تصاویر ادگرتون باعث شد که این تصاویر بار‌ها در مجلات و روزنامه‌های سراسر جهان منتشر شوند و بیش از ۱۰۰ عکس در موزه هنرِ اسمیت‌سونین در آمریکا نگه‌داری می‌شوند. اما ادگرتون به دنبالِ لقب و عنوان بیش‌تر نبود.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی آمریکا امشب(شنبه) به مصاف ژاپن می‌رود.
زمان و مکان برگزاری نخستین تمرین تیم ملی امروز در محل برگزاری رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد.
تعمیرات اساسی سه واحد عملیاتی پالایشگاه نفت اصفهان برای نخستین بار در کشور به‌منظور استفاده بهینه‌ از زمان به‌صورت هم‌زمان آغاز شد.
نخستین بار نیست که برای ایجاد مکان‌هایی برای اعتراض در تهران تلاش می‌شود. بعد از اعتراضات سال ۹۶ شورای شهر تهران با دو فوریت شهرداری تهران را ملزم به تعیین مکان‌ها برای اعتراضات مردمی کرد. مصوبه‌ای که با ۱۷ رأی به تصویب رسید.
شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به «تپسی» به عنوان نخستین استارت آپ، سه شنبه ۲۴ خردادماه وارد بازار دوم فرابورس شد و پس از عرضه متوقف گردید. زمزمه بازگشایی این نماد شنیده می شود. این نماد چه زمانی بازگشایی می شود؟
زمان اولین تمرین تیم ملی ایران پس از بازگشت کارلوس کی روش مشخص شد.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: رقابت‌های جهانی به عنوان نخستین مرحله گزینشی برای المپیک پاریس برای ما بسیار مهم و دارای اهمیت است.
لوکادیا قرار است ساعت ۱۹ همزمان با شروع نخستین بازی فصل پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان وارد تهران شود تا در هتل، اقامت کوتاه مدتی داشته باشد.
هرچند ساخته بری لوینسون در زمان خود با موجی از تحسین مواجه شد و همچنان یکی از درام‌هایی است که روابط برادرانه را به تصویر کشیده، با گذر زمان می‌توان کمی انتقادی‌تر به فیلمی نگاه کرد که در سال ۱۹۸۹ به عنوان یک شاهکار مورد توجه عموم تماشاگران و منتقدین قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ