نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: موضع گیری رهبر انقلاب نسبت به مسمومیت دانش‌آموزان نشان داد که امنیت مردم، سلامت دانش‌آموزان و دختران جامعه برای عالی‌ترین مقام جمهوری اسلامی مهم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب و همچنین اسناد بالادستی مبنی بر توجه ویژه دولت ها به گسترش حمل و نقل ریلی، در طول سالیان گذشته این حوزه مورد غفلت واقع شده است.
توجه به تولید روغن در کشور از اهداف مهم اقتصادی است که رهبر حکیم انقلاب بارها بر آن تأکید فرموده‌اند و در تمامی دولت‌ها برای آن برنامه‌هایی ارائه شده است.
نماینده مردم قم در مجلس همچنین ساده زیستی رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: همه فرزندان رهبر معظم انقلاب مستاجر هستند و زندگی اجاره نشینی دارند، یک خودرو از خودشان ندارند، زندگیشان کاملا زاهدانه است.
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: تفویض اختیارات از سوی رهبر معظم انقلاب به سران سه قوه فرصت طلایی برای گره‌گشایی از مشکلات اساسی در اقتصاد کشور است.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تاکید رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان آن بود که در قانون‌گذاری منافع مردم مورد توجه باشد و لازم است از پیشنهادات آنان استفاده شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تاکید رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان آن بود که در قانون‌گذاری منافع مردم مورد توجه باشد و لازم است از پیشنهادات آنان استفاده شود.
هم‌زمان، از «توافق موقت» یا «کم در برابر کم» سخن گفته می‌شود که ایران تاکنون با آن موافقت نکرده است؛ اما روشن است که اگر «نه برجام» عملی باشد، تضمینی برای «نه بحران» وجود ندارد و مشکل با توجه به افزایش سطح غنی‌سازی در ایران و وجود خطوط تماس بین دو طرف در سوریه و عراق و ماجراجویی‌های اسرائیل می‌تواند از کنترل خارج شود. اجتناب از بحران را شاید بتوان دلیل مخالفت آمریکا با صدور قطع‌نامه‌ای علیه ایران در جلسه آژانس در مارس گذشته دانست.
پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مراسم امضای توافق نامه احداث خط ریلی راهبردی رشت-آستارا گفت: از رهبر معظم و رئیس جمهور ایران بخاطر توجه دائمی به همکاری‌های بین دو کشور تشکر می‌کنم. کریدور ترانزیتی شمال-جنوب به ما امتیازات رقابتی در ترانزیت کالا را می‌دهد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تأکید رهبر انقلاب بر مهارت‌آموزی دانش آموزان در دیدار ایشان با جمعی از فرهنگیان، حتماً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است، رأیی که از تحلیل، بینش و فهم سیاسی مردم نشأت می‌گیرد گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
روایت حجت الاسلام پناهیان از وصیت‌نامه شهید باغبانی که متن آن را رهبر انقلاب بسیار مطالعه می‌کنند.
کار شما کار مهمی است، کار بزرگی است، کار برجسته‌ای است، کار فنی‌ای است، هنر مرکبی است. این کاری که شما‌ها میکنید یک هنر است. هنر تلاوت قرآن هنر بزرگی است و هنر مرکب است. یعنی ترکیب از آهنگ و خصوصیات گوناگونی که در تلاوت مورد توجه است برای اینکه انسان بتواند اثر بگذارد.
رهبر معظم انقلاب هدف از تلاوت قرآن را اثرگذاری آن بر مخاطب دانستند و خطاب به قاریان گفتند: توجه داشته باشید که با هر لحنی تلاوت می‌کنید این کار را به قصد اثرگذاری بر شنونده انجام دهید.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست قطعی ما در بودجه این بود که توجه به محرومیت زدایی و تأمین معیشت مردم داشته باشیم، گفت: قصد داشتیم در کنار آن افزایش سقف بودجه نداشته باشیم که مجلس در این کار موفق بوده است.
باید توجه داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تأکید کردند که «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست». معنا ندارد که ما درباره وجود مقدس امام زمان (عج) بحث کنیم و ملتی زمینه را برای ظهور آخرین ذخیره الهی، منجی عالم بشریت و فریادرس محرومان و مظلومان جهان فراهم کنند، اما نامی از بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی برده نشود، در حالی که همه تلاش ایشان این بود تا زمینه‌ای برای فرج آقا امام زمان (عج) ایجاد کند. این یکی از اشکالات اساسی سرود سلام فرمانده ۲ است.
خبر تلخی در بهار سال ۸۷ واقعه تروریستی شیراز رخ داد؛ پس از این حادثه میلاد عرفان پور از شعرای کشورمان شعری در وصف این شهدا سرود که مورد توجه رهبری قرار گرفت.
اژه ای با اشاره به اقتدار و قدرت و بازدارندگی و ابهتی که جمهوری اسلامی اسران در دنیا پیدا کرده است، اظهار کرد: اقتدار امروز ما ناشی از تبعیت و پیروی از امامین انقلاب است؛ همان‌ها که به صورت جامع به آموزه‌های قرآنی و دینی عمل کرده و می‌کنند؛ با همین رویکرد و نگرش است که مردم ما از ابتدای انقلاب بدون توجه به عده و عدّه‌ی قدرت‌های شیطانی، در برابر آن‌ها ایستادند و آن‌ها را به عقب راندند.
دیدار رهبر انقلاب با دختران در جشن تکلیف آنها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و کاربران فضای مجازی بازخورد گسترده‌ای به آن نشان دادند، اما لحظات کم سابقه این رویداد شیرین کام عده‌ای را تلخ کرد.
پس از فروکش کردن ناآرامی در برخی از نقاط کشور و روشن شدن نیات غیرخیرخواهانه برخی از گروه های خارج نشین برای عموم مردم و عدم همراهی با رفتارهای این گروه ها کارشناسان و مسئولان ارشد کشور در حال آسیب شناسی و ریشه یابی این تحولات هستند و هریک از نگاه خود به اتفاقات اخیر کشور توجه می کنند.اما در این بین رهبر انقلاب اسلامی علاوه بر واکاوی این تحولات به ترسیم نقشه راهی برای عبور از این رخدادها پرداختند
آیت الله خامنه‌ای در دیدار خانواده شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ: حادثه تروریستی شاهچراغ همچون قضیه عاشورا و سایر مسائل تاریخی مورد توجه قرار گیرد
مهدی فضائلی نوشت: باید به اغراض شوم دشمن توجه داشت که اخباری دروغ را به عنوان اخبار این بولتن محرمانه مطرح کند
رییس سازمان بازرسی‌کل کشور به هشدارهای چندسال قبل رهبر معظم انقلاب برای توجه بیشتر به فضای مجازی و جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر استکبار که به خیال خام خود فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده، دشمنی‌های خود را تشدید کرد اما همانند چهار دهه اخیر دچار اشتباه محاسباتی شد .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ