پیکان در دو هفته آینده لیگ برتر دو بازی سخت با قهرمان های فصل گذشته جام حذفی و لیگ برتر پیش رو خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی آلومینیوم از جوانان زیادی در ترکیب تیمش در دیدارهای دوستانه بهره برد.
برخی از چهره های ورزشی از جمله حسین شمس، جواد فروغی، حسین رضازاده، اعظم بختی و نازنین ملایی، دوشنبه ۲ مرداد با حضور در موکب نجوا که به همت وزارت ورزش و جوانان برپا شده است، از عزاداران امام حسین (ع) پذیرایی کردند.
سرپرست فدراسیون راگبی پس از دریافت حکمش از وزیر ورزش و جوانان گفت: راه‌اندازی اولین استادیوم راگبی در ایران بزرگ‌ترین آرزوی من است که سعی دارم سال آینده این امر تحقق پیدا کند.
باشگاه آلومینیوم اراک با دروازه‌بانان تیم‌های جوانان و امید ایران قرارداد بست.
وزیر ورزش و جوانان ایران، حکم سرپرستی سید روح‌الله حسینی در فدراسیون بوکس را تا زمان برگزاری انتخابات تمدید کرد.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش با وجود هزینه‌ای که انجام داده و شرایطی که داشته، کار بزرگی انجام داده است.
روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری ادعای برخی رسانه‌ها به نقل از سید محمد حسینی معاون رئیس‌جمهور درباره تغییر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را کاملا کذب و بی‌اساس دانست.
مجتبی حسینی با وجود اشتباهات فردی هفته‌های گذشته همچنان با اعتماد به نفرات جوان خود به دنبال عملکرد خوب در 6 هفته پایانی است.
هافبک پیکان ابراز امیدواری کرد نفرات جوان خودروسازان در 9 بازی آینده جواب اعتماد مجتبی حسینی را بدهند و در جدول بالا بیایند.
تمرین امروز صبح تیم جوانان ایران مهمان ویژه‌ای داشت؛ کاپیتان استقلال.
شاگردان مجتبی حسینی فرصت خوبی در اختیارشان است تا با موفقیت در دو بازی آینده در جدول صعود کنند.
هافبک تیم فوتبال هوادار از آمادگی بالای این تیم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر خبر داد.
تیم فوتبال پیکان در 4 هفته پایانی لیگ برتر با 4 تیم خوب و بزرگ فوتبال روبه‌رو می‌شود؛ بازی‌هایی که نفرات جوان پیکان انگیزه زیادی برای آنها دارند.
عباس عبدی به اظهارات محمد حسینی معاون رئیس جمهور درباره نا آشنایی جوانان و دانشجویانی از رئیس جمهو و معاون اول اول واکنش نشان داد.
عباس عبدی به اظهارات محمد حسینی معاون رئیس جمهور درباره نا آشنایی جوانان و دانشجویانی از رئیس جمهو و معاون اول اول واکنش نشان داد.
با عدم تمایل مجتبی حسینی برای هدایت تیم امید حالا محرم نویدکیا مربی پیشین تیم سپاهان تبدیل به گزینه اصلی کمیته جوانان و فنی شده است.
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر از خدمات رسانی این سازمان به ۱۴۳ هزار زائر پیاده اربعین حسینی در قالب تیم های سحر و سحاب خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است دوندگی پا به پای بازیکنان پیکان رمز پیروزی این تیم برابر شاگردان جوان مجتبی حسینی است.
مدافع پیکان تهران می گوید وقفه ایجاد شده در لیگ برتر به ضرر تیمش شده اما تلاش خواهند کرد لیگ را با قدرت شروع کنند.
سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن نوشت: «کشیدن چادر‬⁩ از سر زنان مومن دست منافقین و سرویس‌های جاسوسی خارجی را رو کرد که اصل اسلام و انقلاب را نشانه گرفته‌اند و فوت ⁧‫مهسا امینی‬⁩ را بهانه قرارداده‌اند. ⁧‫خون غیرتمندان‬⁩ به جوش آمده؛ کاش دولت اجازه بدهد تا جوانان غیور حسینی و فاطمی طومار ⁧‫اغتشاشگران‬⁩ مفسد را بپیچند.»
رهبر معظم انقلاب، جوانان را به قدر دانستن دوران جوانی و اهتمام ویژه به هیئت‌های حسینی توصیه کردند و گفتند: هیئت‌ها هم باید یاد اهل‌بیت را زنده نگه دارند هم مرکز و پایگاه تبیین حقایق باشند.
سرمربی تیم پیکان اعلام کرد که تیمش همان راه قبلی را که اعتماد به جوانان بوده؛ ادامه می‌دهد.
سرمربی تیم پیکان اعلام کرد که تیمش همان راه قبلی که اعتماد به جوانان بوده را ادامه می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ