لیونل مسی قصد دارد حداقل تا 2024 به بازی در سطح ملی ادامه دهد و به این ترتیب برای یک چالش جدید خیز برخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکو مدیر ورزشی جدید بارسلوناست و در همین ابتدای کار خوب می داند که چه چالش‌های بزرگی را پیش رو دارد.
متولدان دهه ۶۰ درگیر یکی از پرچالش‌ترین دهه‌ها از آغاز تولد و در جریان مراحل زندگی بودند و به نظر می‌رسد که حتی در سالمندی نیز این چالش ادامه خواهد داشت. مرکز پژوهش‌های مجلس در یک گزارش به بررسی چالش‌های سالخوردگی در ایران پرداخته است. این گزارش دو نکته مغفول در بحث‌های سالخوردگی ساختار سنی کشور را معرفی کرده است: نخست عدم توجه به جمعیت سالمندان حال حاضر و دیگری وضعیت کنونی افرادی است که در آینده در اوج سالخوردگی قرار می‌گیرند. بر اساس برآوردهای این گزارش، تعداد افراد سالمند بالای ۶۵سال در سال۱۴۰۰ حدود ۵/ ۵میلیون نفر بوده و در سال۱۴۱۵ این رقم به ۱۰میلیون نفر و در ۱۴۲۰ به بیش از ۱۳میلیون نفر خواهد رسید. بنابراین نظام تامین اجتماعی کشور باید منتظر تامین اجتماعی و مراقبت بهداشتی از جمیعتی باشد که سه‌برابر جمعیت کنونی است. این نکته مهم است که تغییر روند باروری نیز تاثیری در این چالش ندارد و باید سیاست‌هایی در جهت شناسایی نیازهای جمعیت سالمند و برنامه‌ریزی برای اداره این گروه سنی در دستور کار قرار گیرد. نکته مهم دیگری که این گزارش به آن اشاره می‎کند، این است که سالخوردگی جمعیت کشور به سمت زنانه شدن رفته و زنان کشور در مقابل مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار آسیب‌پذیرند. بنابراین توانمندسازی زنان، از ضروریات سالمندی فعال و موفق است.
«سیاه‌چاله» اکنون به یک پدیده آشنا برای بررسی‌های کیهانی تبدیل شده است اما شاید «سفیدچاله» پدیده جذاب‌تری برای مطالعه باشد. در این گزارش، به بررسی مفهوم سفیدچاله‌ و تفاوت آن با سیاه‌چاله می‌پردازیم.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، در فصل آینده با چالشی هیجان انگیز در دوران حرفه‌ای خود در این باشگاه روبرو خواهد شد.
برخی از ترجیحات جنسیتی برای انتخاب درمانگر ارزش توجه دارند مثلا زنانی که تجربه تروما داشته‌اند ممکن است با یک درمانگر زن نتایج درمانی بهتری را تجربه کنند یا مردانی که به درمانگر با جنسیت دلخواه خود مراجعه می‌کنند نتایج بهتری را گزارش می‌کنند. اما برخی ترجیحات نیز ارزش به چالش کشیدن دارند، زیرا درمانگران کاربلد آموزش دیده اند که نسبت به تفاوت‌های شخصیتی مراجعان منعطف باشند و رویکرد خود را با مراجعان خود سازگار کنند و بسیاری از ترجیحات جنسیتی برای انتخاب درمانگر صرفا دایره انتخاب آن‌ها را محدود می‌کند.
طبق گزارشی جدید تولید هدست واقعیت ترکیبی اپل با چالش هایی روبرو است و احتمالا با قیمت ۳هزار دلاری عرضه می شود. همچنین همه کاربران نمی توانند به آن دسترسی یابند.
فیلم «چالش» با موضوع اعزام یک جراح به ایستگاه فضایی برای جراحی فضانورد آسیب‌دیده روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سینما‌های روسیه به نمایش درآمد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسیه در اکتبر ۲۰۲۱، یک بازیگر و یک کارگردان را برای ۱۲ روز به ایستگاه فضایی اعزام کرد تا برداشت صحنه‌هایی از نخستین فیلم فیلمبرداری شده در فضا انجام شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم روسی، پروژه هالیوودی «ماموریت غیرممکن» با حضور تام کروز و مشارکت ناسا و اسپیس اکس را شکست داده‌اند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در نمایش خصوصی این فیلم در اوایل ماه جاری از آن تمجید کرده بود.
چند ستاره افت کرده بایرن امشب مقابل سیتی به دنبال اثبات توانایی های خود خواهند بود.
مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال جذب اسپانسر برای پشت سر گذاشتن بحران‌های مالی هستند.
روبرت لواندوفسکی در دوران فوتبال خود هرگز برابر منچستریونایتد به میدان نرفته ولی پنجشنبه شب این طلسم خواهد شکست.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
طبق گزارشی جدید اپل عرضه عینک سبک واقعیت افزوده خود را به دلیل چالش های فناورانه برای مدتی نامعلوم به تاخیر انداخته است.
روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز در گزارشی با اشاره به آغاز دوران ماموریت هرتزی هالیوی در مقام رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، به سه ماموریت عملیاتی وی اشاره کرد.
کمیسیون اجتماعی مجلس در گزارشی ضمن بررسی ابعاد چالشی صندوق های بازنشستگی تاکید کرد دولت باید احکام تکلیفی مورد نیاز در برنامه هفتم توسعه را برای اصلاح ساختار صندوق های بازنشستگی انجام دهد.
کریم بنزما این شانس را دارد تا از محرومیت سه جلسه‌ای روبرت لواندوفسکی نهایت استفاده را ببرد و فاصله‌اش با ستاره لهستانی در جدول گلزنان را کم کند.
سرخیو بوسکتس می تواند در پایان فصل به تنهایی رکورددار کسب جام در رقابت های کوپا دل ری شود و از لیونل مسی عبور کند.
روزنامه یسرائیل هیوم امروز یکشنبه در گزارشی سه چالش اصلی پیش روی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۳ را برشمرد.
جدایی عجیب و غیرمنتظره یورگن لوکادیا اکنون برنامه‌های خط حمله پرسپولیس را با چالش بزرگی مواجه کرده است.
نشریه قطری استاد الدوحه در گزارشی به مسابقه ایران و انگلیس پرداخت و این دیدار را چالشی برای سه‌ شیرها دانست.
الجزیره در گزارشی با اشاره به استفاده از پهپادهای کوچک در چندین حادثه مختلف در اقصی نقاط جهان به ویژه در زمینه ترور شخصیت‌ها، در ارتباط با خطرناک بودن آنها هشدار داد.
طبق گزارش کمیسیون انرژی مجلس، با توجه به شروع افت فشار در مخازن گازی میدان پارس جنوبی و ادامه روند افزایشی مصرف، چالش جدی برای تأمین گاز طبیعی در آینده بسیار نزدیک وجود خواهد داشت.
مارک آندره تراشتگن اغلب خاطرات تلخی از رویارویی برابر بایرن دارد و مونیخی ها تاکنون 28 بار دروازه او را باز کرده اند. امشب شاید برای او شب متفاوتی باشد.
در بخشی از گزارش این رسانه آمریکایی از وجود مشکلات به‌منظور اجرای توافق احتمالی برای احیای توافق هسته‌‌‌ای سال ۲۰۱۵ و زمان‌بربودن ورود نفت ایران به بازارهای جهانی تاکید شده است. بلومبرگ نوشت: «به گفته یک مقام اروپایی، حتی اگر واشنگتن و تهران با احیای این توافق موافقت کنند، اجرای آن همراه با چالش خواهد بود و این امر به آن معناست که بازگشت کامل ایران به بازارهای نفت ماه‌‌‌ها طول می‌‌‌کشد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ