تیم ملی نوجوانان قطر هم شروع ناامیدکننده ای در جام ملتهای آسیا داشت تا پس از تیم جوانان، حالا در این رده سنی هم با چالش جدی در این تورنمنت مواجه شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این هفت سال شش قهرمانی آوردیم، ولی یک هزار تومانی به تیم ما داده نشده است. اینها به کنار؛ ما نه منبع درآمدزایی پیدا کردیم و نه چیز دیگر
خولین لوپتگی شکست پرگلی را در این هفته لیگ جزیره تجربه کرد.
مهدی فنونی زاده به جز داوری غرور را از عوامل شکست استقلال به پرسپولیس می‌داند.
بعد از شکست شش گله مقابل استقلال، اکنون شاگردان ساکت الهامی جدالی سخت برابر گل گهر خواهند داشت.
سرمربی جدید تیم ملی نام شش بازیکن را در اولین لیست خود برای تیم ملی قرار داده است.
سرمربی جدید تیم ملی نام شش بازیکن را در اولین لیست خود برای تیم ملی قرار داده است.
رئیسی با اشاره به رسیدن نرخ رشد اقتصادی در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ به رقمی نزدیک به ۵ درصد خاطرنشان کرد: دولت مردمی توانست در این مدت نرخ تورم را از ۵۹.۳ درصد به زیر ۴۰ درصد برساند، اما اجرای طرح عادلانه کردن پرداخت یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی که تکلیف قانونی بودجه ۱۴۰۱ بود، باعث افزایش دوباره نرخ تورم شد.
در مقابل اوکراین بر این نکته پافشاری دارد که می‌تواند روسیه را در میدان نبرد شکست دهد و تاکید کرده اگر حمایت غرب ادامه یابد، این کار را احتمالا ظرف یک سال آتی انجام می‌دهد.
بزرگ‌ترین هواپیمای دنیا جمعه صبح به‌وقت محلی از پایگاه هوافضای موهاوی در جنوب شرق کالیفرنیا پرتاب شد و شش ساعت بعد دوباره روی زمین نشست. حداکثر ارتفاع Roc در این پرواز به ۶۸۶۰ متر رسید. این هواپیما قبلاً با رسیدن به ارتفاع ۸۲۰۰ متری رکورد خود را شکسته بود.
میلانو در حضور میلاد عبادی پور با نتیجه ۳-۱ برابر چیسترنا شکست خورد.
ضعف مفرط مدافعان میانی ما در نبرد‌های یک به یک با بازیکنان انگلیس، تأثیر چشم‌گیری در ثبت سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام‌های جهانی داشت.
فرشاد کرمی در گفت‌وگویی به بررسی عملکرد تیم ملی برابر انگلیس پرداخت.
نشریات انگلیسی، دیدار این تیم برابر تیم ملی ایران در جام جهانی را آسان توصیف کرده اند.
مردان و زنان برای داشتن یک رابطه موفق و بدون شکست در زندگی محتاج دانستن و آموزش برخی نکات و تکنیک‌های رفتاری هستند و بدون توجه به آن‌ها دچار مشکل خواهند شد.
دروازه بان تیم مس سونگون معتقد است که تیمش توانایی تکرار قهرمانی نیم فصل را در پایان فصل دارد.
تیم فوتبال سپاهان در دیدار جمعه شب مقابل سپاهان انگیزه خاصی را دنبال می‌کند.
تراکتور پس از شش شکست متوالی مقابل پرسپولیس، با تفکرات قربان بردیف به پیروزی دست یافت و اولین باخت شاگردان گل‌محمدی را در فصل جاری رقم زد. ترابی در دقایق پایانی یک پنالتی جنجالی را از دست داد.
تراکتور بعد از شش شکست متوالی مقابل پرسپولیس، با تفکرات قربان بردیف به پیروزی دست یافت و اولین باخت شاگردان گل‌محمدی را در فصل جاری رقم زد. ترابی در دقایق پایانی یک پنالتی جنجالی را ازدست داد
تراکتوری ها بعد از یک روز استراحت امروز تمرینات خود را برای تقابل حساس با پرسپولیس از سر می گیرند.
تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست در سومین هفته از رقابت های لیگ امارات به پیروزی برسد.
پیش از انتخابات سال ۲۰۲۳ میلادی ترکیه شش حزب اپوزیسیون متحد شده اند تا «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را از قدرت برکنار کنند. با این وجود، ائتلاف اپوزیسیون هنوز درباره معرفی یک نامزد واحد تصمیم نگرفته است.
پیش از انتخابات سال ۲۰۲۳ میلادی ترکیه شش حزب اپوزیسیون متحد شده اند تا «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را از قدرت برکنار کنند. با این وجود، ائتلاف اپوزیسیون هنوز درباره معرفی یک نامزد واحد تصمیم نگرفته است.
دیدار دو تیم ذوب آهن و مس کرمان با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا ذوب آهن به شکست ناپذیری خود ادامه دهد.
شاگردان مهدی تارتار در بازی دوستانه با ۶ گل پارسه اصفهان را شکست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ