پدر ارلینگ هالند می گوید این ستاره نروژی ممکن است در ادامه راه خود علاقه مند به تجربه چالش های جدید باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیلیو آلوارز، احتمالا مهمترین نام حال حاضر نیمکت‌های لیگ برتر ایران که شاید او را نشناسید.
یکی از مشکلات بزرگ بارسا پر بودن فهرست این تیم با بازگشت قرضی هاست. سرجینیو دست یکی از همین بازیکنان است اما برای او دو پیشنهاد لیگ برتری رسیده و شاید به زودی جدا شود.
جوردی آلبا بعد از 11 سال حضور در بارسلونا و بازی در بالاترین سطح، این تیم را ترک کرده اما معنایش این نیست که او دیگر در بالاترین سطح بازی نخواهد کرد.
شاید هیچ‌کدام از این موارد به جالبی تعداد گل‌های لورنسی رودریگس بازیکن تیم البطائه نباشد. او با زدن ۱۳ گل، پنجمین گل‌زن برتر لیگ امارات شد. اینجا سوژه اصلی مطلب است؛ اینکه تعداد گل‌های برترین گل‌زن لیگ ایران به اندازه گل‌هایی است که لورنسی در امارات زده، ولی به جایگاهی بهتر از رتبه پنجمی نرسیده است
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
علائم اولیه بیماری کبدی عبارتند از: شکم درد، عدم احساس گرسنگی، خستگی یا کمبود انرژی و اسهال. اما بعضی مواقع علائم دیگری در بدن ظاهر می‌شوند که شاید ندانید دلیل آن‌ها مشکلات کبدی است. با مشاهده هر کدام از علائم زیر باید برای بررسی عملکرد کبد به پزشک مراجعه کنید.
بخش‌های کوتاهی از مصاحبه اسحاق جهانگیری با آگاهی نو منتشر شده است که در آن جهانگیری به قصد خود برای کناره‌گیری از معاونت ریاست‌جمهوری پس از انتخابات ۹۶ اشاره کرد: به آقای روحانی گفتم شما یک معاون اول دیگری بگذارید، من نمی‌خواهم معاون اولی را ادامه بدهم. ایشان هم به من گفت شما کم‌انگیزه شدید. در همان دو، سه ماه بعد از انتخابات تا آغاز دولت دوازدهم بحث معاون اول شد و اقداماتی شد که خود ایشان هم دید من دیگر آن جهانگیری انگیزه‌دار نیستم.
مدافع ریزنقش آلومینیوم می‌گوید اگر روی او خطا اعلام می‌شد، شاید سپاهان به گل نمی‌رسید.
شاید اگر محرم نویدکیا در لیگ بیستم سرمربی سپاهان نبود، او یک سال دیگر به فوتبالش ادامه می‌داد اما...
مصدومیت کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، شاید مانع حضور او در دیدار برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان شود.
حضور سیاوش یزدانی در لیگ برتر آنقدر طولانی و مستمر شده که شاید کسی درست خاطرش نباشد که او در لیگ‌های پایین‌تر چه بازی‌هایی کرده است.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که با توجه به عملکردی که در این فصل ارائه داده است، احتمالا مدافعان تیم‌های لیگ برتر از او می‌ترسند!
اینجا درست همان نقطه‌ای است که شاید استقلالی‌ها را برای دعوت‌نکردن از محمد محبی ناراحت کرده است. با توجه به بازی‌هایی که به‌تازگی در لیگ برگزار شده، مشخصا وضعیت محمد محبی در مقایسه با بازیکنی مانند مهدی ترابی مساعدتر است. او به مراتب از همتایش سرحال‌تر نشان داده و در مقایسه با بازیکنان داخلی، اکنون، وضعیت فنی بهتری در مقایسه با مهدی ترابی دارد.
خوان لاپورتا معتقد است که ژاوی در حال حاضر بهترین مربی برای بارسلوناست. او همچنان امیدوار است بارسا بتواند راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.
شاید برای بسیاری باورش سخت باشد اما کریستیانو رونالدو به پایان نزدیک و نزدیک تر می شود. باید به تماشای افول او در پیراهن پر زرق و برق منچستریونایتد و در لیگ اروپا عادت کنیم.
لیونل مسی در جریان بازی با بنفیکا در لیگ قهرمانان مصدوم شد و در دقایق پایانی میدان را ترک کرد. او شاید در بازی فردا برابر رنس به میدان نرود.
کریستیانو رونالدو در دیدار منچستریونایتد و شریف مولداوی از روی نقطه پنالتی برای یونایتد گلزنی کرد تا اولین گل او در لیگ اروپا به ثمر برسد.
پیشکسوت آبی پوشان در واکنش به احتمال بازگشت شیخ دیاباته به لیگ برتر ایران و پیوستن به تیم پرسپولیس، گفت: شاید هم او می‌خواهد کفش طلایش را بگیرد!
ورای نارضایتی شاید عرف یحیی گل محمدی، او از ترکیب مناسبی برای فتح عنوان قهرمانی لیگ برتر برخوردار است.
شاید بازی‌های مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در پرتغال نسبت به بقیه ستارگان آسیایی کمتر مورد توجه قرار گیرد، اما قطعاً او را از حضور در کانون توجهات با قهرمان فعلی لیگ برتر پرتغال، پورتو منع نکرده است.
شاید بازی‌های مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در پرتغال نسبت به بقیه ستارگان آسیایی کمتر مورد توجه قرار گیرد، اما قطعاً او را از حضور در کانون توجهات با قهرمان فعلی لیگ برتر پرتغال، پورتو منع نکرده است.
مهاجم پرسپولیس نشان داده در ضربات سر هم تبحر زیادی دارد و شاید این عمل زیبایی برای او خطرناک باشد و جانش را تهدید کند. باید دید مهدی عبدی در بازی‌های لیگ با گارد صورت به میدان خواهد رفت یا خیر؟
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده حادثه متروپل برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ