اخراج و ضربه ناجوانمردانه یک نروژی به جهانبخش+عکس
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به مرداد ماه سال گذشته است و فردی که در فیلم منتشر شده اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است همان زمان از مرکز اخراج شده است.
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
دوهفته اخیر، بیش از ۱۰۰نفر از پزشکان با بازنشستگی اجباری یا اخراج از هیئت بورد مواجه شده‌اند؛ این درحالی‌است که طبق قانون تا زمانی که فرد بخواهد می‌تواند فعال باشد و کار کند، حتی اگر زمان بازنشستگی او رسیده باشد. ماجرا، اما به اینجا محدود نمی‌شود و در کنار این برخوردها، به تعدادی از بازنشسته‌ها اجازه ورود به بیمارستان را هم نداده‌اند.
یک بازیکن اکوادوری در جریان یک مسابقه فوتبال با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. در این بین هم تیمی او خود را به داور رساند و درحالی که دست‌های خود را در پشت خود قرار داده بود با سر ضربه‌ای را به صورت داور وارد کرد که منجر به سرنگونی او شد.
در جریان بازی تیم فوتبال زوریخ با بازل سوئیس ، بازیکن بازل در اقدامی خشونت‌آمیز در دقیقه ۹۰+۱۲ با سر به سینه بازیکن زوریخ ضربه زد و اخراج شد.
استیو کوپر، سرمربی ناتینگهام فارست، از تصمیم داور بازی در عدم اعلام ضربه پنالتی و اخراج نکردن هری مگوایر به شدت عصبانی شد.
عبدالله دوکوره، هافبک اورتون، بعد از ضربه ای که به صورت هری کین وارد کرد از زمین مسابقه اخراج شد.
سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در جریان اردوی تیم ملی پس از زدن ضربه به سر و سینه کامران قاسمپور از اردوی تیم ملی اخراج شد.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان به موضع گیری درباره توافق ایران و عربستان پرداخت و از کشورهای سازشکار خواست که سفیران رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.
یک حرکت غیرورزشی و ضربه به ملی‌پوش ایرانی فاینورد منجر به اخراج بازیکن جوان خرونینگن شد.
یک حرکت غیرورزشی و ضربه به ملی‌پوش ایرانی فاینورد منجر به اخراج بازیکن جوان خرونینگن شد.
آنخل کوریا، مهاجم اتلتیکو مادرید، به خاطر ضربه با آرنج به سینه آنتونیو رودیگر، از زمین اخراج شد.
آیا کسانی که از روی دلسوزی حکم به اخراج این معلم داده‌اند و حتی پا را فراتر گذاشتند از لغو مجوز مدرسه حرف زدند به آوارگی این دانش آموزان و بلاتکلیفی آن‌ها در روز‌های پایانی سال فکر کرده‌اند؟ آیا اخراج معلم قائمشهری که به هر دلیلی ولو غلط توانسته بود همراهی دانش آموزانش را داشته باشد به سلامت روح و روان آنان ضربه نخواهد زد؟ آیا این دانش آموزان را متوجه اشتباه صورت گرفته می‌کند؟ اثراث آموزشی مثبت این اخراج و این لغو مجوز چه خواهد بود؟
انگار که لیورپول از شیشه ساخته شده باشد؛ آنها در اولین تلاش حریف برای زدن ضربه شکسته شدند.
دانش‌آموز اخراجی با دیدن همکلاسی قدیمی‌اش و بر سر اختلافی که با او داشت، دست وی را گرفت و به همراه دوستشان او را به داخل کوچه‌ای در همان حوالی کشاندند. پس از آن دانش‌آموز اخراجی چند ضربه چاقو به نوجوان ۱۴ ساله زد و با همدستانش پا به فرار گذاشت.
دروازه‌بان ولز در دقیقه ۸۴ دیدار مقابل ایران با کارت مستقیم داور از زمین اخراج شد.
رامین رضاییان بلافاصله پس از اخراج محمدرضا اخباری، دروازه تراکتور را گشود.
یک ضرب المثل چینی می‌گوید: «زنجبیل کهنه‌تر تندتر است». در دوران ریاست جمهوری شی ترس از اخراج یا پاکسازی به احتمال زیاد مانع از طرح برخی از انتقادات از سیاست‌های فعلی او شد. با این وجود، بازنشستگی ممکن است تعدادی از اعضای سابق حزب را متقاعد سازد که چیزی برای از دست دادن ندارند و بهتر است که از شی انتقاد کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نباید خود را وارد حواشی کند گفت: جنجال‌هایی که رخ می‌دهد و باعث اخراج ساپینتو می‌شود به آبی پوشان ضربه می‌زند.
جک گریلیش که گل اول تیمش را مقابل وولوز به ثمر رساند، زمینه ساز اخراج یکی از بازیکنان حریف هم شد.
رافائل لیائو، مهاجم میلان، در تلاش برای زدن یک ضربه برگردان، تیمش را 10 نفره کرد.
اخراج و فسخ قرارداد ستاره تراکتور با دستور بردیف
داروین نونیز، مهاجم جدید لیورپول، به دلیل ضربه ای که با سر به صورت مدافع پالاس زد، با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ