پورتو در شبی که می‌توانست برنده جدال با ژیل ویسنته باشد، در نهایت بازنده بود تا امید برای قهرمانی به حداقل ممکن برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از اخراج دو مربی و یک کشتی گیر از تیم ملی که قرار بود به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شوند خبر داد.
بررسی سه صحنه داوری بازی فینال جام حذفی انگلیس که حتی با وجود وی ای آر هم معترضان خود را دارد.
بعد از دو سال متوجه شدم او وارد یک رابطه دیگر شده است. او از هرچه در اختیار من قرار می‌داد محرومم کرد و باعث شد دیگر نتوانم مثل سابق زندگی کنم، حتی وقتی اعتراض کردم مرا از کار اخراج کرد.
آخرین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم دربی رم با اخراج یک بازیکن از هر دو تیم همراه بود.
منچستریونایتد امشب در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در خانه‌اش میزبان فولام بود و در یک بازی پرتنش موفق شد حریفش را 3-1 شکست بدهد.
فرانک لمپارد و استیون جرارد که اخیرا از هدایت دو باشگاه لیگ برتری اخراج شدند به عنوان نامزدهای یک پست مربی‌گری جدید مطرح هستند.
بر اساس یک پاسخ دولت آلمان به سوال فراکسیون دو حزب دموکرات و سوسیال مسیحی در بوندستاگ، در سال گذشته ۱۲هزار و ۹۴۵ مورد حکم اخراج از تمام ایالت‌ها اجرا شده است و در مورد ۲۳هزار و ۳۳۷ نفر حکم اخراج نمی‌توانسته اجرا شود. علت اخراج‌های ناموفق، از جمله لغو پرواز‌ها یا غیبت افراد مورد نظر در روز خروج از کشور بوده است.
عمر السومه، مهاجم شناخته شده العربی به شکلی عجیب و غریب از زمین اخراج شد.
سوم اسفندماه 1401 برای سیاوش یزدانی و بیژن حیدری فراموش نشدنی خواهد بود، اما با حس و حالی کاملا دگرگون.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
در دیدار لیگ یک اتفاق عجیبی رقم خورد و علی‌رغم اخراج یکی از بازیکنان، دو تیم همچنان کار را با ۱۱ بازیکن دنبال کردند.
یک گزارش جدید نشان می‌دهد چلسی دو بازی قبل از شکست مقابل دیناموزاگرب که در نهایت حکم اخراج توماس توخل را صادر کرد، تصمیم به اخراج این مربی آلمانی گرفته بود.
کارشناس داوری فوتبال گفت: در بازی با آلومینیوم داور تمرکز نداشت و یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت.
ستاره عراقی تیم القطر مرد شماره یک دیدار این تیم مقابل العربی بود.
در بازی کریستال پالاس مقابل فولام دو بازیکن این تیم اخراج شدند و بیرون رفتن آنها نقش مهمی در شکست پرگل پالاس در این مسابقه داشت.
گرچه این شکست سنگین با اخراج دو بازیکن ایران و بدون سردار آزمون رخ داد، اما نمی‌شود اهمیت آن پیش از مصاف با انگلیس را رد کرد.
بخش رسانه ای باشگاه فولاد، با انتشار ویدیوهایی، معتقد است که کمیل غلامی 2 پنالتی برای آنها نگرفته است.
بازی تیمهای تراکتور و مس رفسنجان با دو صحنه جنجالی داوری همراه بود.
استقلال در جدالی سنگین و پربرخورد و جنجالی که دقایق آخر به زدوخورد و اخراج چندنفر انجامید ، به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری شیرین 2 بر یک دست یافت. این سناریو مثل فصل قبل تکرار شد با این تفاوت که قلعه‌نویی یک گوشه نیمکت نشست و تماشاگر بلوای دقایق آخر بود
کارشناسان داوری درباره صحنه خطای مشکوک به پنالتی روی پیمان بابایی، نظرات متفاوتی داشتند.
الاهلی در این بازی با نتیجه سه بر یک پیش افتاد اما شاگردان استراماچونی در الغرافه در دقایق پایانی هر دو گل را جبران کردند.
دلیل این درگیری شادی‌های تحریک‌آمیز این دو نفر پیش چشمان نیمکت‌نشینان تیم رقیب پس از به ثمر رساندن هر یک از گل‌های بازی بود که در نهایت باعث اخراج آن‌ها هم شد.
قضاوت موعود بنیادی‌فر داور بین‌المللی و شناخته شده فوتبال ایران برای بازی پرسپولیس و ذوب آهن مورد اعتراض کادرفنی و اعضای دو تیم قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ