مدیرکل دفتر پایش فراگیر محیط زیست کشور گفت: قرار گرفتن چندین باره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در فهرست صنایع سبز کشور، نشان از توجه ویژه مدیران این مجموعه به موضوع محیط زیست و حفظ آن دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتقاء و توسعه اکوسیستم پژوهش و نوآوری، نقش موثری در پیشرفت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دارد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه آگاهی و حقیقت جویی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای پیشبرد طرح های توسعه ای خود و تامین اعتبارات مورد نیاز به حمایت سهامداران، ورود سرمایه گذاران جدید و بورسی شدن شرکت نیاز دارد.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای پیشبرد طرح های توسعه ای خود و تامین اعتبارات مورد نیاز به حمایت سهامداران، ورود سرمایه گذاران جدید و بورسی شدن شرکت نیاز دارد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی به مناسبت ۱۰ تیرماه روز ملی صنعت و معدن با تاکید بر نقش صنعتگران و معدن‌کاران در پیشرفت کشور،این روز را به فعالان حوزه‌های صنعتی و معدنی تبریک گفت.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از افتتاح پروژه ۲۵ مگاواتی در تابستان خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ، قطعی برق بر روی کارخانه های شرکت از جمله کارخانه گندله سازی تاثیری ندارد.
مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در دانشگاه یزد افتتاح شد.
رئیس هیأت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: به موجب یک تفاهمنامه، شرکت سنگ آهن مرکزی می‌تواند از منابع صندوق به عنوان سرمایه اهرمی برای پروژه‌های محیط زیستی خود استفاده کند.
حمیدیان از روزه داران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی دعوت کرد تا با شرکت در مراسم روز قدس ، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در سال ۱۴۰۱ بالاترین میزان استخراج و آماده سازی(باطله برداری) را در طول سالهای معدنکاری خود به ثبت رساند و رکوردی تازه زد.
پروژه نیروگاه ۲۵ مگاواتی تامین برق کارخانه گندله و کنستانتره شرکت سنگ آهن مرکزی تا تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق گفت: بهره برداری از معدن آنومالی ۸ ناریگان و سه معدن فعال در ساغند، اخذ مجوز کارخانه کنستانتره و آهن اسفنجی و ... از جمله اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ بود.
شرکت سنگ آهن مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با هدف ایجاد و توانمند سازی پارک علم و فناوری در دانشگاه بافق تفاهم نامه مشترک امضا کردند.
اولین نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با هدف قدردانی و بهره مندی از تجارب آنها در شهرستان بافق برگزار شد.
شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان برگزیده تندیس برتر «تک ستاره» در حمایت از صنعت سلامت‌محور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.
کارکنان و بسیجیان شرکت سنگ آهن مرکزی یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
کارکنان و بسیجیان شرکت سنگ آهن مرکزی یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
در اولین روز از دهه مبارک فجر و درشامگاه روز سه شنبه به همت پایگاه نبی اکرم(ص) و روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، نشست بصیرتی با عنوان جهاد تبیین برگزار شد.
سرکشی و بازدید از خانواده معظم شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی در یزد
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، پیام تبریک صادر کرد.
مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی برگزیده و معرفی شد.
در ششمین همایش بین‌المللی سنگ‌آهن ایران که بزرگترین همایش معدنکاران کشور لقب دارد، از مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با اهدای تندیس تقدیر و تجلیل شد.
به منظور رفاه حال کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دو دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شرکت اضافه شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بابت مشارکت در طرح ها و زیرساخت های فرهنگی شهرستان قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ