دماوند- رئیس محیط زیست دماوند گفت: براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند فیلم حضور پلنگ را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌های سطح شهرستان تأیید نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمین- رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان نمین گفت: متخلف حرفه‌ای و غیر بومی صید پرندگان شکاری توسط محیط بانان حفاظت محیط زیست شهرستان نمین دستگیر شد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند گفت: همزمان با ۳۱ جولای روز جهانی رنجر جمعی از محیط بانان و همیاران محیط زیست دماوند با صعود به دماوند یاد شهدای محیط بان و جنگلبان کشور را گرامی داشتند.
معاون تسهیلات، قراردادها و نظارت مالی صندوق ملی محیط زیست در دیدار با جانباز محیطبان اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان، بر حمایت همه جانبه این صندوق از محیطبانان سراسر کشور تاکید کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اقدامات لازم برای تجهیز محیط بانان به بیسیم دیجیتال انجام شده است.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس توضیحاتی درباره اقدامات مجلس جهت حمایت بیمه ای و قضایی از محیط بانان ارائه داد.
بجنورد_ مشاور امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستگاه قضایی علاوه بر شعب ویژه برای محیط بانان نسبت به اولویت این پرونده ها اقدام کند.
بجنورد_ مشاور امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستگاه قضایی علاوه بر شعب ویژه برای محیط بانان نسبت به اولویت این پرونده ها اقدام کند.
رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: در یک سال گذشته گونه‌های شاخصی از قبیل گربه وحشی و شاه روباه توسط محیطبانان منطقه برای اولین بار ثبت شده است و هم اکنون تصویر گونه زیبا، کمیاب و منحصر به فرد گربه شنی هم توسط دوستدار طبیعت ثبت شد که این خود نوید بخش برنامه ریزی برای حفاظت بیشتر جهت زنده کردن نسل این گربه سانان کوچک در زیستگاه‌های شهرستان خوسف است.
اهواز- مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با تلاش محیط بانان، یک قلاده پلنگ از یک روستا در شهرستان باغملک به طبیعت هدایت شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: محیط بانان منطقه حفاظت شده ورجین موفق به دستگیری یک شکارچی غیرمجاز شدند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز هم برخی بانیان وضع موجود وضعیت محیط زیست سکاندار هدایت امور هستند.
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: محیط بانان با وسایل و تجهیزات زنده گیری، به محل عزیمت کردند، اما متاسفانه قبل از رسیدن محیط بانان به محل صاحب گوسفندان به رغم نبودن خطر جانی برای گوسفندان با توجه به بسته بودن در آغلشان این حیوان را از پای درآورد.
براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند تهیه فیلم را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌ها از سطح شهرستان تأیید نکردند.
براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند تهیه فیلم را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌ها از سطح شهرستان تأیید نکردند.
‌ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: محیط بانان دماوند موفق به تصویر برداری از آهو در منطقه شکار ممنوع کوه سفی شدند.
‌ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: محیط بانان دماوند موفق به تصویر برداری از آهو در منطقه شکار ممنوع کوه سفی شدند.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست جزئیات ماجرای درگیری بین محیط بانان و شکارچیان در پارک ملی دنا را تشریح کرد.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اعتبار ناوگان حفاظت محیط زیست گفت: خوردوهای مورد استفاده در مناطق حفاظت شده پاسخگوی نیاز محیط‌بانان نیست و باید مورد توجه قرارگیرد.
رئیس اداره محیط زیست فریدونکار با اشاره به اینکه «امید» تک درنای سیبری 120 روز مهمان ایران است، گفت: وضعیت این گونه 24 ساعته از طریق دوربین‌های مدار بسته و پایش محیط بانان در حال انجام است.
رئیس حوزه قضائی رابر در استان کرمان گفت: چهار نفر شکارچی پس از شکار یک گراز در مسیر برگشت از شکار با محیط بانان اداره محیط زیست رابر مواجه شدند که در این حین یکی از شکارچیان به قتل رسید.
بندرترکمن- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرترکمن گفت: یکی از علاقه مندان به حیات وحش یک قطعه فلامینگوی مصدوم را برای درمان و تیمار به محیط بانان بندرترکمن تحویل داد.
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از مشاهده فیلمی از حضور شبانه یک قلاده پلنگ در محدوده باغات شهر سی‌سخت در پنجمین روز از شهریور ماه جاری، محیط بانان از صبح همان روز، گشت‌های کنترلی خود را آن محدوده افزایش داده اند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، به تشریح وضعیت محیط زیست کشور پرداخت و در مورد مهم ترین مسائل و چالش های زیستی محیطی، توضیحاتی ارائه داد.
اصفهان- معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: حمایت معیشتی و تأمین تجهیزات محیط بانان به طور جدی در دستور کار این سازمان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ