هافبک آبی‌ها با دفاع از گلر تیمش مدعی است آنها قادر خواهند بود در هفته‌های آتی عملکرد بهتری به جا بگذارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک استقلال خوزستان معتقد است با وجود شکست نمایش خوبی مقابل آلومینیوم داشتند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف فوتی بین سواری پژو با عابر پیاده در مسیر بزرگراه آزادگان به شمال قبل از پل شوشتری خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر با بیان اینکه با اقدام به موقع ماموران پلیس خودرو مسروقه در محور شوشتر به اهواز شناسایی شد، گفت: با توجه به اخطار‌های مکرر ماموران انتظامی، سارق خودرو به ایست پلیس توجهی نکرده و اقدام به فرار کرد.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت در مقاطعی از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری خبر داد.
اهواز - تصفیه‌خانه اضطراری آب شرب شوشتر با ظرفیت تأمین ۲۵ هزار مترمکعب آب شرب در شبانه‌روز با دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.
اهواز - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوشتر از ریزش چهار باب منزل مسکونی بر اثر بارندگی در میدان باطنی و نجات دو مصدوم از زیر آوار خبر داد.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترافیک جاده‌ای در مسیر آرامستان‌های خراسان رضوی به خصوص در مسیر بهشت رضا واقع در آزادراه شهید شوشتری و جاده قدیم فریمان بسیار سنگین است.
تیم فوتبال سایپا روز گذشته با تک گل ارزشمند حسن شوشتری از روی نقطه پنالتی موفق به شکست مس شهر بابک و حفظ جایگاه دومی شد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای «بهنام مرید شوشتری» را از ریاست هیات مدیره پتروشیمی مسجد سلیمان عزل کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان طی حکمی «مهدی شوشتری» را به سمت دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه منصوب کرد.
یکی از چهره‌های ماندگار حوزه صنایع‌دستی استان خوزستان و پیشکسوت احرامی‌بافی شوشتر درگذشت.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران گفت: پروژه شهید شوشتری ۷ درصد بار ترافیکی جنوب تهران و در مجموع ۱.۵ درصد ترافیک کل شهر تهران را مدیریت خواهد کرد تا شاهد روان سازی ترافیک باشیم.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران گفت: پروژه شهید شوشتری ۷ درصد بار ترافیکی جنوب تهران و در مجموع ۱.۵ درصد ترافیک کل شهر تهران را مدیریت خواهد کرد تا شاهد روان سازی ترافیک باشیم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای رفع بخشی از معارضین فاز نخست پروژه احداث آزادراه شهید شوشتری خبر داد.
آیین گرامیداشت سردار شهید نورعلی شوشتری و شهدای اخیر زاهدان با عنوان «شهید وحدت» فردا در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
اهواز – کارگران فصلی شوشتر که اغلب آنها زن بودند در حالی که عازم محل کار بودند در تصادفی مرگبار، یک بامداد خونین برای آنها رقم خورد تا باز هم مرگ کارگران در خوزستان خبر ساز شود
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: کارشناسان دلیل وقوع حادثه صبح امروز - سه شنبه - در جاده شوشتر و تصادف مینی بوس با یک دستگه کامیون را تجاوز به چپ خودرو مینی بوس اعلام کردند.
شوشتر - رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از فوت ۱۶ نفر و مصدومیت هشت نفر در تصادف تریلی و مینی بوس حامل کارگران در شهرستان شوشتر خبر داد.
شوشتر - رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از فوت ۱۶ نفر و مصدومیت هشت نفر در تصادف تریلی و مینی بوس حامل کارگران در شهرستان شوشتر خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت ۱۳ نفر بر اثر سانحه رانندگی برخورد یک دستگاه کامیون با مینی‌بوس در شوشتر خبر داد.
اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از وقوع یک تصادفات مرگبار با هشت فوتی در شهرستان شوشتر خبر داد.
مشهد ـ با توجه به ترافیک شدید کندروهای حاشیه بزرگراه شهید شوشتری با برداشتن گیت‌های عوارضی خروجی مشهد در بزرگراه شهید شوشتری موافقت شد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه سقوط وانت نیسان در شوشتر خبر داد.
با رسیدن آقامحسن از جنوب و آمدن برادر شوشتری در همان شب، فرماندهی قرارگاه مرکزی در صحنه نبرد را آقای محسن رضایی، شخصا عهده‌دار شدند و فرماندهی و هدایت قرارگاه تاکتیکی را به شهید شوشتری سپردند... برادر محسن رضایی هم با استقرار روی ارتفاعی مشرف به اسلام آباد، یگان‌ها و قرارگاه تاکتیکی را هدایت می‌کرد. علاوه بر این، برادر احمد وحیدی با حکم آقامحسن به عنوان فرماندار نظامی شهر کرمانشاه منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ