معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران گفت: پروژه شهید شوشتری ۷ درصد بار ترافیکی جنوب تهران و در مجموع ۱.۵ درصد ترافیک کل شهر تهران را مدیریت خواهد کرد تا شاهد روان سازی ترافیک باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو با بیان اینکه با اقدامات مختلف ۵۰ درصد ناترازی برق بر پایه مصرف ۱۴۰۰ کاهش یافته است، گفت: کشور می‌تواند با روش‌های مختلف در کنار توسعه نیروگاه‌ها مصرف برق کشور را مدیریت کند.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف آب و با تاکید بر رعایت الگوی کشت، سطح کشت گوجه فرنگی در استان را تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.
فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در کشور با اقدامات علمی و انتظامی پلیس خبر داد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با اشاره به عملکرد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کاهش ۷ درصدی سرقت در تهران در چهار ماه نخست سال جاری به نسبت سال گذشته خبر داد.
مهدی گلشنی، با اعلام موفقیت‌آمیز بودن طرح شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات که در مهرماه سال گذشته انجام شد، اظهار کرد: بررسی‌های پلیس و مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران نشان داد که با شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات ۱۰ تا ۱۵ درصد شاهد کاهش ترافیک در تهران بودیم.
در هفته‌ای که گذشت علی‌رغم مثبت شدن قیمت نفت آمریکا در آخرین روز معاملاتی، اما نسبت به ابتدای هفته نفت آمریکا ۷ درصد از قیمت خود را از دست داد.
مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران گفت: در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، شاهد ۹ درصد کاهش تصادفات فوتی راکبان موتورسیکلت‌ها در پایتخت بودیم.
شهرداری منطقه ۱۳ اقدامات سال ۱۴۰۱ این منطقه را تشریح کرد و گفت: ایمن سازی شبکه معابر، آشکارسازی گذرگاه ها و علایم ترافیکی، اصلاحات هندسی، علت اصلی کاهش میزان تصادفات منجر به فوت است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تحقق وعده رئیس جمهوری مبنی بر ایجاد یک میلیون شغل در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: نرخ بیکاری نیز در ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ کاهش ۷ دهم درصدی یافته است.
منظور با بیان اینکه این سازمان جزو پیشگامان حمایت از تولید است، گفت: براساس رویکرد حمایت از مشاغل کوچک و تولید، کاهش نرخ ۷ درصدی مالیات واحدهای تولیدی در قانون بودجه امسال گنجانده شده است.
رئیس مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا گفت: در کاهش تصادفات جاده‌ای بیش از ۳۰ دستگاه مسئول هستند اما اغلب تنها هلال احمر و پلیس راهور پای کار می‌آیند.
اطلاعات دریافتی از ۲۴۸۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۹/۷ درصد کاهش تردد نشان می‌دهد.
به گفته دانشمندان، شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر جریان عبور و مرور در جهان واقعی نشان می‌دهند که این ایده قطعا شایستگی دارد. به عنوان مثال، چراغ سفید در برخی موارد می‌تواند تاخیر‌های ناشی از ترافیک را تا بیش از ۹۰ درصد کاهش دهد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی از کاهش ۳.۸ درصدی ترددهای برون شهری در مقایسه با روز قبل خبر داد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض تردد در محدوده کم انتشار آلایندگی (طرح کاهش) و طرح ترافیک با اخذ معاینه فنی برتر خبر داد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض تردد در محدوده کم انتشار آلایندگی (طرح کاهش) و طرح ترافیک با اخذ معاینه فنی برتر خبر داد.
مدیر گروه مطالعات حمل و نقل و ترافیک مرکز مطالعات کاهش ۶۰ درصدی تلفات تصادفات در پایتخت با اجرای طرح ایمنی ترافیک خبر داد.
شهردار منطقه ۴ تهران از پیش‌بینی برای کاهش بار ترافیکی در پی بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام خبر داد.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۷ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۲ تا ۱۹ درصدی داشته و در مقابل صادرات کاهش یافته و مصرف داخلی رشد کرده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از کاهش ۳ درصدی تردد در جاده ها خبر داد و گفت: محورهای ۴ استان بارانی هستند.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران گفت: پروژه شهید شوشتری ۷ درصد بار ترافیکی جنوب تهران و در مجموع ۱.۵ درصد ترافیک کل شهر تهران را مدیریت خواهد کرد تا شاهد روان سازی ترافیک باشیم.
معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت:در حوزه مدیریت سفر اتفاق خوبی رخ داده که از طریق دولت پیگیری شد و آن، منعطف بودن ساعت کار بود که شامل دستگاه‌های عمومی و دولتی است چرا که مطالعات ترافیکی نشان داد شناور شدن ساعت کار تا ۲۲ درصد می‌تواند پیک ترافیک را کاهش دهد البته به شرطی که به طور کامل اجرایی شود. پیشنهادات دیگر مثل دورکاری یا دورکار شدن حداقل ۲۰ درصد کارکنان به تصویب نرسید.
در طول یک سال اخیر، به دلیل سیاست‌های انضباطی دولت سیزدهم و بانک مرکزی، رشد پایه پولی با کاهش معنادار ۱۶.۴ واحد درصدی همراه بوده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه ۷۴۳ مصدوم ناشی از حوادث کار در بهار امسال به مراکز پزشکی قانونی این استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ