رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: کارشناسان دلیل وقوع حادثه صبح امروز - سه شنبه - در جاده شوشتر و تصادف مینی بوس با یک دستگه کامیون را تجاوز به چپ خودرو مینی بوس اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران با بیان اینکه تحقیقات مقدماتی در خصوص بررسی موضوع و علت وقوع حادثه انجام شده است، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در رابطه با این پرونده به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.
مسعود درستی درباره حادثه روز گذشته ۲۳ خرداد در ایستگاه متروی شهید بهشتی که ساعت ۱۷:۱۲ در پله برقی رخ داد، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه در کمیسیون سوانح، دلیل این حادثه، نقص فنی در اتصالات گیربکس پله برقی بوده؛ اما موارد دیگر نیز در دست بررسی است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه چرایی وقوع حادثه روی پله برقی ایستگاه مترو شهید بهشتی را تشریح کرد.
فیلم ریزش یک ساختمان در شهر داونپورت آمریکا را مشاهده می‌کنید؛ ساکنان در این ساختمان گرفتار و محبوس شدند، تا کنون از علت وقوع حادثه و تعداد تلفات گزارشی نشده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتطامی گیلان افزود: متاسفانه راننده این خودرو به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سر و گردن در محل وقوع حادثه جان باخت.
اصفهان- مدیرعامل شرکت تولید نیروی اصفهان علت وقوع آتش‌سوزی نیروگاه اصفهان را بروز مشکل فنی برشمرد و گفت: روند ترمیم کوتاه مدت برج خنک‌کن نیروگاه از امروز آغاز شد.
انفجار خودرو در شهرک بیالیک در حیفا باعث مرگ راننده آن شد؛ رسانه‌های صهیونیست حاضر به اعطای توضیحات بیشتری در رابطه هویت فرد کشته شده و علت وقوع حادثه نیستند.
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور پایتخت گفت: بزرگراه‌های آزادگان، امام علی(ع) و شهید یاسینی در سال گذشته بیشترین تصادفات رانندگی را به خود اختصاص دادند.
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور پایتخت گفت: بزرگراه های آزادگان، امام علی(ع) و شهید یاسینی در سال گذشته بیشترین تصادفات رانندگی را به خود اختصاص دادند.
رشت- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان باختن راکب موتور سیکلت در رشت خبر داد و گفت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی راکب موتور سیکلت به علت عدم توجه به جلو اعلام کردند.
رسانه‌های سعودی شامگاه جمعه و بدون ذکر علت، از وقوع آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شهر «دمام» در شرق عربستان خبر دادند و گفتند آتش‌نشانان ساعات‌ها در تلاش برای اطفای حریق در این شهرک صنعتی بوده‌اند.
صبح امروز، در مدرسه خیام شهرستان پردیس تعدادی از دانش آموزان با انتشار گاز دچار مسمومیت شدند که بنابر اطلاعیه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، علت وقوع این حادثه و دلیل انتشار گاز در دست بررسی است.
دادستان تهران در رابطه با علت وقوع حادثه اعلام کرد: مطابق اعلام کارشناسان به دلیل دمای بالای آتش در محل آتش سوزی فعلا امکان اعلام دقیق علت آتش سوزی وجود ندارد.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که پرونده مربوطه در بازپرسی ویژه به صورت فوق العاده تحت نظارت دادستان مرکز استان در حال پیگیری است، ادامه داد: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی قرار گرفته است و در حال حاضر مسئولان فنی با تشکیل تیم کارشناسی مشغول بررسی علت وقوع حادثه هستند.
مرادی‌پور با بیان اینکه امدادگران پس از پایان امدادرسانی به حادثه دیدگان به ماموریت خود خاتمه دادند، درباره چرایی وقوع این حادثه نیز گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان مربوطه بررسی و اعلام خواهد شد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
با گذشت ۱۳ ساعت از انفجار مهیب در منطقه شمالی لندن، پلیس انگلیس هنوز علت این حادثه مرموز را شناسایی و اعلام نکرده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از وقوع تصادف خونین در جاده فیروزکوه خبر داد.
تکنسین های اورژانس بلافاصله پس از دریافت پیام وقوع حادثه در محل حضور یافتند، ولی زن حادثه دیده به علت شدت تصادف جان باخته بود.
اهواز - به علت وقوع گرد و خاک، تمام ادارات و مدارس سطح شهرستان باوی در استان خوزستان تعطیل اعلام شدند.
سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به وقوع حریق در یک ساختمان متروکه در پارک ارم گفت: در حال حاضر حریق اطفا شده و خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران وقوع حریق در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان ۳۵ متری گلستان خبر داد و گفت: در دقایق اولیه دود بسیار زیاد و غلیظی در غرب تهران بلند شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ