شوشتر - رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از فوت ۱۶ نفر و مصدومیت هشت نفر در تصادف تریلی و مینی بوس حامل کارگران در شهرستان شوشتر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگری نیز در زیرآوار وجود داشت، عوامل آتش‌نشانی عملیات جستجو و آواربرداری را ادامه دادند و تا ظهر امروز عملیات آوار برداری در ضلع جنوبی را به پایان رسانده و در ضلع شمالی نیز بخش زیادی از آوار برداشته شده است.
کرج- رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه تعداد فوتی‌های مسمومیت الکلی در کرج به ۱۷ نفر رسید، گفت: تعداد متهمان بازداشتی به ۹ نفر افزایش یافت.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: تعداد فوتی‌های مسمومیت الکلی در کرج به ۱۷ نفر رسید و تعداد متهمان بازداشتی نیز به 9 نقر رسید.
تربت جام ـ مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: تصادف دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در جاده تربت جام - سمیع آباد منجر به فوت دو نفر شد.
شهرام صیادی گفت: تا ظهر روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه تعداد مسموم شدگان بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم در البرز به ۱۸۲ نفر رسید.
فوتی‌های مصرف متانول در البرز به ۱۳ نفر رسید
شاهرود- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شاهرود از وقوع یک فقره تصادف در محور میاندشت در شهرستان میامی خبر داد و گفت: در این تصادف یک نفر جان خود را از دست داد و شش نفر مصدوم شدند.
شاهرود- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: سه تبعه هندوستان در تصادف در محور میامی - سبزوار جان خود را از دست دادند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف پژو پارس و پراید در محور اهواز ملاثانی خبر داد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: متأسفانه تا دیشب ۲۲۸ نفر در صحنه تصادف جان خود را ازدست داده‌اند.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از جان باختن یک نفر در تصادف زنجیره‌ای اتوبان شهید دستجردی خبرداد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۴ نفر و فوت ۲ نفر بر اثر ۲ سانحه رانندگی در این استان خبر داد.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: در تصادف امروز سرویس مدرسه فرزند چهار ساله‌ راننده به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
اسامی مصدومان و فوتی‌های سانحه تصادف نقره کمر تفرش اعلام شد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت هشت نفر در دو سانحه رانندگی و وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در محور رامهرمز به بهبهان خبر داد.
رییس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: تصادف ۲ دستگاه خودرو در جاده کرج - چالوس سبب مصدومیت هفت نفر شد.
دامغان- رئیس اداره صمت دامغان از فوت کارگر سوم در حادثه معدن فلورین منطقه تویه دروار خبر داد و گفت: مجموع تلفات این حادثه تلخ امروز به سه نفر رسید.
تربت حیدریه ـ مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی پژ و۲۰۶ و یک دستگاه کامیون یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع هشت مورد تصادف فوتی در هفته‌ای که گذشت در سطح معابر شهر تهران در هفته‌ای که گذشت، خبر داد.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
سفارت ایران پیش‌تر اعلام کرده بود که این زائران بیشتر بر اثر تصادف یا مرگ طبیعی در پیاده‌روی اربعین فوت شده‌اند. ازدحام جمعیت و گرمازدگی، از جمله چالش‌ها اربعین امسال نیز اعلام شده بود.
شوشتر - رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از فوت ۱۶ نفر و مصدومیت هشت نفر در تصادف تریلی و مینی بوس حامل کارگران در شهرستان شوشتر خبر داد.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اردستان، تصریح کرد: مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ