مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترافیک جاده‌ای در مسیر آرامستان‌های خراسان رضوی به خصوص در مسیر بهشت رضا واقع در آزادراه شهید شوشتری و جاده قدیم فریمان بسیار سنگین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محور چالوس در مسیر و برگشت محدوده تونل کندوان ترافیک سنگین وجود دارد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده آتشگاه مسیر (جنوب به شمال) دارای ترافیک سنگین است.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از زمانی که مسیر ویژه تردد در تونل امیر کبیر احداث شد، جلوی تصادفات فوتی جرحی و خسارتی موتورسیکلت‌ها داخل تونل گرفته شد.
ترافیک سنگینی در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) محدوده تونل کندوان و ترافیک سنگین در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه وجود دارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:مسیر خیابان آزادی که معمولا در هر دو مسیر در این ساعات از خودرو متراکم بود اکنون خلوت است.
ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال - جنوب محدوده نساء و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در مسیر ترانزیتی جاده اهواز به اندیمشک خبر داد.
سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست که همزمان با برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در روز جمعه و ترافیک‌مسیر، زودتر در فرودگاه حاضر شوند.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه (دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت (رودبار) و آزادراه کرج –قزوین (محدوده‌های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است.
آخرین وضعیت راه های کشور در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ نشان می دهد محور چالوس مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین است.
محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا سرودار ترافیک سنگین است.
حجم ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده‌های وانا و سه راهی چلاو، آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده سرک تا انتهای مسیر، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند، آزادراه تهران – پردیس محدوده عوارضی اول و در محور قدیم تهران – پردیس محدوده کمربندی سعید آباد سنگین گزارش شده است.
سرهنگ شریفی گفت: مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در روز جاری گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد دارای بار ترافیکی است.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به تعطیلی برخی مراکز آموزشی شهر تهران و برگزاری کلاس‌ها بصورت مجازی، امروز شاهد حجم کمتر ترافیک در معابر بودیم.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش ۵.۸ درصدی تردد در محورهای برون شهری و نیز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح سه شنبه بیست و دوم شهریور ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
خرم‌آباد- مشاهدات میدانی خبرنگار مهر از وضعیت آزادراه اراک به خرم‌آباد طی شب گذشته نشان‌دهنده حجم ترافیک پشت عوارضی این آزادراه است که بخشی از آن به افزایش تردد زائران اربعین برمی‌گردد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس خبر داد.
در فاصله کمتر از یک ساعت به بازی دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در آزادی مسیر های منتهی به استادیوم با ترافیک مواجه شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در جاده چالوس مسیر جنوب به شمال خبر داد.
ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده سیاه بیشه سنگین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ