مدیرعامل بانک صادرات ایران از رشد ٧٣ درصدی پرداخت وام‌های «قرض‌الحسنه و حمایتی» این بانک به ارزش بیش از ٣٣ هزار میلیارد تومان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی به نیاز ٣٥١ هزار نفر از مردم در سال ١٤٠١  خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک دی در راستای عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به شهروندان اعطا کرد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری از آغاز فرایند ثبت و شناسایی درخواست شرکت ها برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال ۴۸ ماهه تا سقف ۳ میلیارد تومان خبر داد.
مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا ۱۹ مرداد ماه به ۵۸۰ هزار متقاضی وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند، مجموعاً به مبلغ ۷۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
بانک رفاه کارگران در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری بیش از 8,500 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
بانک رفاه کارگران در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری بیش از 2,666 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت کرده است.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: تسهیل گری در دریافت وثایق بر اساس قانون از جمله اقدامات بانک مرکزی در حمایت از تسهیلات خرد و قرض‌الحسنه است.
سنگ اندازی بانک‌ها در برابر تقاضای مردم برای گرفتن وام، چالشی است که همواره مورد انتقاد کارشناسان و مردم بوده است. حال در این میان، رویکرد بسیاری از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات با روشی آسان به کارمندانشان، چالشی جدی پیش روی تصمیم گیران است.
سنگ اندازی بانک‌ها در برابر تقاضای مردم برای گرفتن وام، چالشی است که همواره مورد انتقاد کارشناسان و مردم بوده است. حال در این میان، رویکرد بسیاری از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات با روشی آسان به کارمندانشان، چالشی جدی پیش روی تصمیم گیران است.
بانک آینده در راستای عمل به مسئولیت‌اجتماعی خود و با هدف تحقق آرمان‌های بانکداری اسلامی تا به‌امروز با تأمین اعتباری بالغ بر 37 هزار میلیارد ریال، به بیش از 64 هزار نفر از جوانان کشور، وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.
بانک رفاه کارگران در بهمن ماه سال جاری بیش از 5,376 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
بانک تجارت تا پایان دی‌ماه سال جاری تعداد 116 هزار و 459 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌های جوان اعطا کرده است.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: امسال ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی صندوق امداد ولایت به مددجویان و نیازمندان ارائه شده است.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از پرداخت ٢٠٧ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در قالب وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات با نرخ‌های ترجیحی خبر داد.
ماده بعدی این قانون تاکید دارد که کلیه دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه موظفند فضا‌های مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد شرایط قرار دهند و حتی فراتر از آن، پرداخت کمک هزینه زندگی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌های جوان که هیچ یک از زوجین اشتغال به کار یا منبع درآمدی نداشته باشند پیش بینی شده اما...
بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، در چهارمین مرحله از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه غیرحضوری به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سال جاری، حدود 30 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد.
بانک رفاه کارگران در آبان ماه سال جاری بیش از 2,502 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
بانک کارآفرین در بیست ماه گذشته، بیش از هزار و چهارصد میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرده است.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: قرار است امسال ۵هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شرکت‌های دانش بنیان اختصاص یابد.
بانک رفاه کارگران در مهر ماه سال جاری بیش از 2,582 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
صندوق نوآوری و شکوفایی طی فراخوانی اعلام کرد که ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به شرکتهای دانش بنیان اعطا می کند.
مدیر امور اعتبارات بانک شهر با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج مطابق با دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی و مصوبات داخلی بانک به صورت مستمر به متقاضیان پرداخت می شود، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، بیش از 550 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از سوی شعب بانک شهر پرداخت شده است.
همزمان با آغاز هفته دولت، سامانه‌های «تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند» و «پرداخت لحظه‌ای (پل)» توسط رئیس کل بانک مرکزی رونمایی شد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به سفرهای عتبات‌ عالیات بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
«اینکه اسکناس‌های جدید هزار و دو هزار تومانی با حذف چهار صفر چاپ شده اند، می‌توان گفت، اولا این دو اسکناس با توجه به ارزش آن‌ها هیچگونه کاربردی در اقتصاد ایران ندارند و صرفا این موضوع کاری است که انجام شده، بدون اینکه اثر و تبعات مثبتی به دنبال داشته باشد، از سوی دیگر اینکه برخی از مسئولان تجربه‌های کشور‌های دیگر را در این باره مثال می‌زنند، باید گفت، شرایط آن زمان کشور‌های مورد اشاره با شرایط امروز ایران زمین تا آسمان با هم متفاوت هستند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ